Tja sorry hoor, blame me for having an opinion. Als je zo die 2 screens naast elkaar zet zal iedereen incl. mij zeggen dat het plaatje van top spin mooier is. Maar ik ben nog steeds van mening dat de textures, de characters en niet te vergeten de hele stijl bij virtua tennis 2 gewoon beter is. Nu heb ik het alleen over de graphics. Maar zoals ik al zei, ik verwachtte heel veel van top spin, ik vond namelijk virtua tennis enorm tof en toen reviews zeiden dat top spin nog beter was moest ik hem gewoon hebben. Maar ik vond dat dus zwaar tegenvallen. Enne over Sega in 't algemeen, ja ik ben duidelijk een Sega fan, anders zet ik dat ook niet in mijn gamertag enzo. Maar voor mij is dat helemaal geen kwestie van bevooroordeeld zijn, het is juist andersom, ik ben Sega fan OMDAT ik hun games vaak zo leuk vind. Maar er zijn natuurlijk altijd uitzonderingen, Sega is een groot bedrijf. Op de xbox vond ik JSRF en Sega soccer slam erg matig.
Hey, geen probleem verder. No offense Het is juist mooi om te zien dat sommige mensen zo veel passie voor Sega games hebben! Ik vond bijvoorbeeld JSRF wel geweldig (voor een tijdje), juist omdat er zoveel vernieuwing en frisheid in zat. Maarja, zoals je eigenlijk al zegt. Iedereen heeft recht op zijn eigen mening . Een van de sterkste punten aan Top Spin (buiten de gameplay) vind ik juist de graphics. Werkelijk niets op aan te merken voor een 2e generatie Xbox spel imho. Virtua Tennis zag er heel goed uit voor zijn tijd, met ontzettend mooie soepele animaties. Dat geef ik je!
Anyways Top Spin 2 is in de maak toch, dus hopen dat alle bugs er uit zijn en dat er nog een hoop verbeterd is. Hij krijg je eigenlijk zo beeld bij Top Spin dubbelen?, ik dacht dat dat alleen van boven kon
Tja, ik sta momenteel niet echt te wachten op een tweede top spin... Ik moet eerst deel 1 maar eens wat langer spelen, nu is het een beetje weggegooid geld(60 euro). Ik koop gewoon teveel spellen, zit voor de xbox al bijna op de 50... Heb jij geen favoriet merk of favoriete merken Marius? Gein trouwens dat je uit Hardinxveld komt, woont mijn oma en is mijn vader opgegroeid.
Probeer het spel eens multiplayer met vrienden op de bank. Echt een aanrader. Een vriend + vriendin van me (een stelletje) ging zo op in het spel dat ze er bijna ruzie van kregen. Een lol dat we hadden! Mijn voorkeur gaat uit naar verschillende developers en uitgevers. Climax, Ubisoft, Microsoft Studios, Konami, ook Sega. Niet persé 1 uitgever of developer. Ik ben vooral race en sportspellen fanaat. Bekijk vaak per spel of franchise of het me boeit. Leuk dat je familie in H'veld hebt! Niet veel mensen kennen ons wereld-dorp
Ja je hebt gelijk, dat is ook mijn ervaring dat topspin wel erg leuk is met wat vrienden(of broers) op de bank, tegen elkaar kan een verhitte strijd opleveren. Lekker lijstje publishers trouwens, daar kan ik me wel in vinden