1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin: Skills en Sterren, ideale speler bestaat niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door CosmicFire, 19 nov 2003.

  1. Gambit^1

    Gambit^1 RGO

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    0
    Omdat er heel wat mensen zijn die hem 1 van de beste allertijden vinden. Is een soort klein eerbetoon van de makers.
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @jeruzame

    Die manier waarop jij je sterren haalt heeft hier niets mee te maken.
    Het enige wat er mogelijk gebeurt kan zijn is dat je te snel hebt doorgedrukt en dan per ongeluk de volley hebt verkozen boven de andere.
    Dit is heel vervelend en je zal het dus weer overnew moeten gaan doen.
    Maar hoe jij je sterren haalt in welke volgorde staat hier los van.
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @iedereen

    Ik ben gister weer tegen een cheater aangelopen die mij dus even heel fijn van de 5de naar de 6de plaats verwees bij official.
    Hij was zelf nr6 en nu dus nr5.
    Zijn naam is Al deurms en zn service is onmogelijk om op een normale manier terug te slaan.
     
  4. Jajojo

    Jajojo ÜberCosy!

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    4
    Als ik het goed begrijp is je tegenstander elke keer als je verliest een cheater?
     
  5. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Die gasten met die klote service die je niet terug kunt slaan zijn echt te irritant....

    Misschien dat ze binnenkort wat downloadable content kunnen aanbieden. Het zou wel cool zijn als je midden in een potje tennis tegen zo'n irritant mannetje je snipergun zou kunnen selecteren om hem met een schot uit te schakelen:D

    Een soort Rainbow Top spin 6
     
  6. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Yep, je hebt gelijk. Ik wilde iets te graag en te snel door, waardoor ik per ongeluk Volley had gekozen. Ik ben weer opnieuw begonnen en 't gaat nu zoals gepland.

    Ik heb overigens als laatste ster voor Service gekozen i.p.v. Volley. Service lijkt me toch belangrijker dan volley...

    Serve: ***
    Forehand: *****
    Backhand: ****
    Volley: **
     
  7. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @ jajojo

    Is dit lollig bedoeld of....
    Ach ja het is inderdaad wel zo.
    Ik had 65 zeges oprij geboekt en werd verslagen door Al deurms (cheater).
    Vervolgens win ik er weer 20 oprij en nu verloor ik weeeeer van een cheater (naruto88 )
    Maar ik ben er nu achter dat vrijwel de hele toptien uit cheaters bestaat op supermario80 en Apocalypse NL (ik) na.
    Triest maar waar.

    Een wedstrijd gaat dan als volgt:
    Hij serveert buietngewoon zacht en dan topspin terugslaan gaat al niet want dan loopt mijn mannetje of vrouwtje alle kanten op behalve de goede.
    Mocht je de bal wel raken dan komt er een hopeloos zachte bal voor de tegenstander die hij aframt. over and over again.
    Mijn service win ik dan nog wel meestal maar aangezien de hierboven genoemde cheaters dan in de rally CCCOOONNNTTIIINNNUUEEE de dropshot gebruiken lijkt het al helemaal niet meer op tennis.

    Cheaters:
    Beta 54
    Rhadamanthe
    Naruto88
    Al deurms
    Ghostwriter
    JoshtBuff
    en waarschijnlijk vele andere.

    Als er iemand een manier weet hiertegen (ik heb er hard hoofd in dat iemand hier iets op weet maar goed) dan hoor ik het graag.

    Maar ik sta nu wel als enige topspin speler in de top 10 van alle single ranglijsten :D:D:D
     
    Laatst bewerkt: 15 dec 2003
  8. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    Vinden andere niet dat jij cheat? Het lijkt mij iig redelijk legitiem enkel dropshots te spelen hoewel dat idd niet meer op reallife tennis lijkt.

    Wat doe je aan cheaten, negatieve feedback denk ik? En werkt dat dan niet? Waarom zit die funcite er anders op?
     
  9. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Duidelijk iemand met teveel tijd ;)

    Maar de zogenaamde cheat service kan op verschillende manier bestreden worden.

    - Beste manier is dropshot
    - Snel naar de hoek lopen en een angled top spin slaan
    - Minder effectief, maar als ze geen volley hebben kun je ook een risk shot proberen. Dan kunnen ze hem moeilijk terugspelen en kun je daarna het punt maken.
    - crosscourt flat zou ook werken, maar dat betwijfel ik

    Enige voordeel van deze service is dat je hem redelijk snel ziet aankomen en dus meteen naar die hoek moet rennen.


    Respect @ Apoc's risk shot return. Hou jij tijdens die slag nog naar voor of naar achteren in?
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @cosmicfire

    naar voren drukken
    Maar al de genoemde manieren heb ik geprobeerd.
    Bij topspin riskshot en dropshot loopt poppetje verkeerde kanten op.
    ik heb alles geprobeerd zelfs slice.
    Naar voren lopen naar achteren alles.
    Ik denk dat jij nog niet tegen de door mij genoemde gasten hebt gespeeld want er is serieus niets tegen te doen.
    Sommige denken dat ze de cheat kunnen maar dan kunnen ze het niet.
    Als je de service hard kan slaan dan beheerst de ander de cheat niet geloof mij please.
    Ik raakte hem wel eens met riskshot maar dan komt er ook gewoon een heel rare vlakke zachte slag naar hem die easy is voor de tegenstander.

    @cole trickle
    nee ik denk niet dat anderen dat van mij vinden.
    Mijn ballen die ik sla zijn te parreren en ik ben te verslaan.
    Vraag het anders maar aan de mensen.
     
  11. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    Eergisteren tegen een klotefransman gespeeld die alleen maar die zachte service naar buiten gebruikte....

    Het enige wat een paar keer lukte was een lob langs de lijn terug slaan.
     
  12. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben helaas maar al te goed bekend met de cheat serve :mad:
    Tis dat niet iedereen er even "goed" gebruik van maakt, waardoor ze soms toch een gaatje open laten.

    Misschien toch maar ff die gasten van PAM mailen :)
     
  13. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    wat is PAM?

    kunnen die er wat aan doen?
    De echte goeden laten alleen jammergenoeg geen gaatjes open.
    Ze maken eigenlijk gewoon gebruik van de fouten in het spel.
    Of misbruik
     
  14. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    PAM=Power and Magic

    De maker van het spel. Hopelijk komt er nog een soort patch die alle 'problemen' oplost:

    -cheat serve
    -lag
    -betere optimatch

    Als deze foutjes zouden kunnen worden hersteld is het voor mij echt de perfecte game. Het is lang geleden dat ik non stop tot drie uur 's-nachts één spel heb gespeeld.....
     
  15. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    PAM is Power and Magic, de ontwikkelaar van het spel.
     
  16. Deathrow JJ

    Deathrow JJ ¤ the X dominates ¤

    Berichten:
    59
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet eerlijk toegeven, het is slim dat sommig mensen zo'n service gebruiken, daarom vind ik dat je ze geen cheaters mag noemen, maar kan men die "cheaters"er op een of andere manier niet uitkikken??
     
  17. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Het is superirri die zachte service balletjes...ik wordt er gek van! Wat ook behoorlijk irritant is dat die High Rankers ALTIJD maar 1 set met meestal 3 en soms 2 games spelen. Dit vind ik ook een soort cheat, want het is dan echt moeilijk om van ze te winnen. Bij 3 sets heb je tenminste nog een kans om te zien waar hen zwakke plek zit en de mogelijkheid om terug te komen. Echt als je een hoge ranking wil hebben dan ben je ook haast gedwongen om 1 set te spelen, zodat je veel potjes kan spelen. Ik vind het niet echt relaxt....
     
  18. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    dan heb je het hier alleen over exibition matches want voor de rest is het altijd 3 games 3 sets.
    Ik speel als ik exibition doet altijd 1 set 4 games.
    Anders vind ik het te lang duren....
     
  19. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    ja dat is op zich wel waar maar af en toe gewoon irri dat je geen of weinig mogelijkheid om 'terug' in de wedstrijd te komen....niet dat ik dan zou winnen, ben nog zeker niet goed genoeg....fmoet nog ff meer oefenen:{
     
  20. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    oeeeeh....

    Ik breek vandaag of morgen die dvd van topspin echt frontaal door de midden!!
    Ik had vrijdag een serie neergezet van 56 ongeslagen games.
    En mn laatste potje van die dag (had ik me voorgenomen) speelde ik nog effe met de damesenkel official.
    Ik had 3 puntjes nodig om rebel Nl in te halen als nr 2.
    Okeej ik win de wedstrijd van een of andere gast (nr 23 ) en dan krijg je altijd de stats van beide spelers te zien en ik zie staan bij apocalypse +3 511 als rating maar nog steeds 3de dus ik d8 dan heeft rebel net ook zeker weer gespeeld.
    Nou nee hoor.
    Want ik ga naar de stats van official en ineens is het tot mn grooooote verbazing als nederlaag gerekend en had ik nog maar 475 punten oftewel ik leverde er even 33 in.
    En bij de single stats leverde ik er zelfs 39 in en mn ongeslagen streak was ik ook kwijt.

    Zondag ging ik weer spelen en won weer zo'n 12 potjes oprij.
    En jahoor De xbox verzoekt mij na een gewonnen potje of ik zo vriendelijk wil zijn om hem uit te zetten en daarna weer aan.
    Ik denk What the fuck dit hafd ik ooit al is een x gehoord dat mensen dit hebben meegemaakt.
    En jahoor weer in de dames 26 punten ingeleverd en bij single stats 25 en mn 12 potjes ongeslagen status.

    Wat een fucking bugs in topspin.

    Nadelen:
    cheaters: diablo 59, alex 2 quake 3 (please ban ze opnew!!!!)
    spelbedervers: heel veel topspelers.
    En de fucking rare bugs.

    Ik kan dus 60 punten weer ongedaan gaan maken de komende weken.
     

Deel Deze Pagina