1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin: Skills en Sterren, ideale speler bestaat niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door CosmicFire, 19 nov 2003.

  1. iverson

    iverson Active Member

    Berichten:
    74
    Leuk Bevonden:
    0
    He apoc,

    Volgens mij had ik laatst tegen jou een rare bug in topspin!

    Jij speelde met een vrouwtje maar dat wist ik niet. Dus ik ging joinen met mijn mannetje en dat was geen probleem (dit was zelfs een official match).

    Toen de wedstrijd begon zag ik er vrij normaal uit (in ieder geval hetzelfde als in real life), maar jouw vrouwtje had een soort van vleugels en zag er nogal 'gothic' uit. Na vijf seconden werd de verbinding verbroken, maar het zag er zeer vreemd uit.....

    Heeft iemand al eerder per ongeluk met een mannetje tegen een vrouwtje gespeeld of iets dergelijks meegemaakt?
     
  2. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ja dat klopt ik had het laatst weer.
    Toen had ik een room gemaakt voor official woman en toen kwam er een gast uit mn friendslist die hoog stond in singlestats langs en zijn verbinding werd ook meteen verbroken na mijn eerste opslag.
    Hij had ook zn mannetje gepakt per ongeluk.

    Ik weet wel hoe het komt want dan hebben jullie waarschijnlijk geen vrouwtje gemaakt en dan join je met je mannetje en pats weg verbinding.
     
  3. PrimePigmee

    PrimePigmee Active Member

    Berichten:
    41
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb nu

    4
    5
    5
    0

    skills: ace, risk shot(idd zinloos, wist ik toen nog niet), speed en precision.

    Ik vind persoonlijk dat je in dit spel eigenlijk volley niet nodig hebt aangezien je de meeste ballen ook halverwege het veld kan nemen en ze nog steeds naar de hoeken kunt meppen. En op deze manier kan ik tenminste iedere lob terugslaan..
     
  4. Silverdrake

    Silverdrake Enter the Dragon

    Berichten:
    9
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey guys, misschien een stomme vraag in jullie ogen, maar ik heb de game net ( geweldig trouwens ) en nu probeer ik mijn 3rde volley ster te halen, en moet ik smashen.

    Maar mijn mannetje staat maar een beetje suf voor het net te hangen en ik krijg met geen mogelijkheid een smash...Hoe doe ik dat? ik kan het wel tig keer gaan proberen maar das een beetje expensive. Thanx
     
  5. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    De ballen komen als het goed is met een boogje over je heen. Je moet niet pal voor het net staan, maar ongeveer in het midden van het service vak. En dan gewoon elke keer onder de bal gaan lopen en met A in het goede vak slaan. Succes!
     
  6. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    Ol heb al heel veel trainingen verneukt en daardoor die sterren kwijt is dat erg???kom ik ooit nog aan veel sterren?
     
  7. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    Je blijft altijd de mogelijkheid om de 14 sterren te verdelen over de categorieën. Je kunt alleen sterren erbij halen, maar niet verliezen, ook al speel je de hele tijd beroerd.

    Het maakt niet uit hoe vaak je een training niet haalt, 't kost je alleen maar geld...
     
  8. NRiQ

    NRiQ Javascript

    Berichten:
    101
    Leuk Bevonden:
    0
    aaah ok, als dat maar niet van m'n cc wordt afgehaald :D
     
  9. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    daag, heb gister top spin gekregen en heb een paar vraagjes...
    1. is het echt nodig om eerst een poppetje helemaal te maken en mee te trainen om op live te spelen ? heb hem eigenlijk voor live en nu ben ik nog met die single play bezig...
    2. als je je speler eenmaal een skill geeft, kan je dit dan niet meer veranderen? ben namelijk niet helemaal tevreden met wat ik nou allemaal heb gedaan met skillz en sterren en zijn gewicht enzo, maar moet ik nou dan weer helemaal opnieuw beginnen ?
    3. als je een skill moet kiezen kan je dan van te voren dit niet eerst uitproberen?

    alvast bedankt :D
     
  10. FreeShooter

    FreeShooter No pain, no gain!

    Berichten:
    409
    Leuk Bevonden:
    1
    1.Hoeft niet , maar is natuurlijk wel leuker en bij het Top Spin Toernooi is het verplicht
    2.Volgens mij kan het niet veranderd worden en zal je dus opnieuw moeten beginnen
    3.Nope
     
  11. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @alcoV

    een paar pagina's terug hebben enkele mensen die vaak op live spelen waaronder ikzelf ook uitgebreid verteld wat je het beste kan doen om een goede speler te creeeren.
    Je kan daar naar kijken (advies).
     
  12. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Voor mij de ideale combinatie:
    Een powerfull ventje met:
    Volley: ***
    Forehand: ****
    Backhand: ***
    Volley: ****

    Misschien is volley en backhand omgedraaid beter, maar in dubbels is het zeker een meerwaarde.

    Skills:
    Precision
    Speed (Angle leek me minder noodzakelijk)
    Ace
    Top Spin

    En ik sta nu 32ste vd wereld hier mee, ik ben nog nooit zo goed in een spel geweest. Jammer alleen van die cheaters.
     
  13. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    32se van de wereld? das echt fucking goed, helaas heb ik geen xbl dus moet ik het met de singelplayer doen
     
  14. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het allemaal even doorgelezen en ik denk dat ik dit poppetje ga maken...

    defending

    3
    4
    4
    3

    return serve
    power
    ace
    top spin

    goed of niet ? iemand enige tips?
    en met de hoogte en gewicht en spieren snap ik nog niet helemaal... iemand misschien wat uitleg/tips voor me ?
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  15. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @ tr@ms

    Ik vind het zonde om de precesion te nemen aangezien je meer lijkt te hebben aan return serve. (mijn skill en mijn favo slag vraag maar aan cosmiscfire :D )
    Over die tweede skill kan ik ook wat zeggen.
    Uhm misschien ken je milo Nl die stond eerst even een week eerste van de wereld met een character dat de speedskill had.
    Uiteindelijk heeft hij na afgezakt te zijn naar de 45ste plek bij official een new poppetje gemaakt maar die bleek de verkeerde service te bezitten.
    Met de eerste optie van de vier services doe je het het best (geloof me maar iedereen ik heb et uitgebreid getest!!!)
    Nu is ie aan de slag gegaan met alle stats van mijn character en speelt ie dus met mijn poppetje online in een andere look maar met dezelfde naam.
    Dit poppetje heeft de angle skill die 3 van de top 10 spelers hebben.
    Het zijn er maybe wel meer (uit de top 10 maar de andere zeven zijn simpele cheaters die dropshots tot in het oneindige doen en continue een cheatservice produceren.
    geen cheaters: supermario80, blind scorpion, apocalypse NL
    Inmiddels heb ik zelfs tegen een nederlandse cheater gespeeld die ook hoog stond. (rond de 60 toen)
    Ik hoop niet dat jij dat bent Tr@m$.
    Zijn naam was mister jingles en hij deed tot vervelens aan toe dropshots al won ik de wedstrijd wel maar dat was gewoon een frustrerende pot.

    cheaters:

    al deurms
    gamestopper123
    Rhadamanthe
    mister jingles
    beta54
    jes
    naruto88
    alex 2 quake 3
    diablo 59
    freaky j
    grey sox
    minu
    en waarschijnlijk vele andere.

    Ook zul je nog mensen tegenkomen die iets flikken met je verbinding waardoor beiden spelers winnen.
    Het lukt ze niet altijd maar wel vaak.
    Dit gebeurde mij tot 2 keer toe tegen blind scorpion die ik beide keren versloeg.
    Diablo59 en alex 2 quake 3 zijn meesters hierin.
    Zij krijgen het namelijk voor mekaar om in 70 potjes eerste en tweede te staan.??????
    Ze zijn al eerder gebanned binnen een weekje misschien weer....
     
    Laatst bewerkt: 27 dec 2003
  16. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    @ alco V

    Neem geeeeeen power!!!!!! zonde...
    Neem angle en anders speed desnoods.

    ik sta inmiddels 2de bij de dames. beste nl'er
    7de single stats beste nl'er
    7de official stats beste nl'er

    :D:D:D:D
     
  17. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Hihi ik ben Mister Jingles ja.

    Maar zo vaak doe ik ze toch niet?
    Als jij dat cheaten noemt dan kan ik me wel voorstellen dat je altijd van cheaters verliest.

    Maar over dat dropshot; die sla je echt zo makkelijk weg met een lob, maar ja.
     
  18. RedSpykerbed

    RedSpykerbed .

    Berichten:
    8
    Leuk Bevonden:
    0
    als je de risk serve als cheatservice bedoelt snap ik je niet
    ik gebruik alleen mar die risk serve, en hetzelfde voor die dropshot die sla ik ook altijd goed
    het is gewoon dat gevoel voor timing, meer niet..
     
  19. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Natural Talent: Technician

    Service ***
    Forehand ****
    Backhand ****
    Volley ***

    Passing shot
    Smash
    Precission
    Speed
     
  20. krot

    krot Hip

    Berichten:
    121
    Leuk Bevonden:
    0
    ik zou als ik jou was geen defending nemen, beter is technician
     

Deel Deze Pagina