1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin: Skills en Sterren, ideale speler bestaat niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door CosmicFire, 19 nov 2003.

  1. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Inmiddels is het ook gebeurd met mij.

    Mijn scores zijn ook gereset.
    Dus weg alle top 5 noteringen.
    Daarna was ik gelijk opnieuw begonnen en speelde weer een potje of 6 (alle gewonnen) en werden er gewoon 2 als nederlaag gerekend en daarna weer gereset.
    Nu weer verder gegaan en zelf tegen minu mn verbinding eruit getrokken omdat ik het lullig vindt om met mijn slechte ranking nu de niet-cheatende top 10 spelers schandalig veel punten afhandig te maken.
    Inmiddels lijkt mn ranking dus op dat van een beginner.
    Ik hoop dat alle nieuwe geresette rankings van iedreen snel van start gaat want dan kan ik weer serieus aan de slag.
     
  2. AlcoV

    AlcoV Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    lullig... maar ging toch gebeuren eind januari he..
     
  3. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    @Apoc, heb je al gebeld ;)
     
  4. vvv-venlo

    vvv-venlo Guest

    Een goede verdeling lijkt mij

    service 4
    backhand 4
    forehand 5
    volley 2
     
  5. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Of wat denk je van

    service 5
    backhand 5
    forehand 5
    volley 5

    Helaas heb je geen 20 sterren en ook geen 15 sterren, maar 14.
    De vijfde ster voor forehand is overkill en 2 sterren voor volley is er toch eentje te weinig. Had eerst 2 volley sterren maar kon daarmee niet alle smashes in een keer afmaken.
     
  6. J-Jonny

    J-Jonny limit-breaker

    Berichten:
    219
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik maak nu extra spelers die behoorlijk lijken op de topspelers en ook dezelfde vaardigheden hebben. Ik heb Patrick Rafter, Juan Carlos Ferrero, Andy Roddick en Andre Agassi al gemaakt. Maakt het spel ook veel langer houdbaar in de single-player mode.
     
  7. goakhan

    goakhan Uns4n1ty

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik maak ook veel meer characters, alleen is het behoorlijk irritant dt je die simpele spelletjes oever en over moet spelen. Mijn creaties zijn NERD (tech), NERD II (tech), Revange of the NERD (Def: prec., speed, pass., ts), NERD III (zelfde maar als laatste curved spin)
    verdeling sterren 3,4,4,3

    Ik merk wel dat je speed niet verhoogt als je defense speler bent en je neemt speedskill. Die coach tip dat je xtra boost kan geven aan je skills, merk ik eigenlijk niets van.
     
  8. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Valt wel mee, 2 sterren op je volley is nu wel hip online.

    Sommige mensen gaan in navolging van mij zelfs voor 1 +volley skill :D

    5441, Defense, Return Serve, Volley, Ace/Pas. shot, Top Spin.

    Waarom 5 op die serve zou je denken? Antwoord: de online toppers teren allemaal op hun risk shot returns, een 5* serve is dan zeer effectief.
     
  9. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    na dit topic te hebben doorgelezen ben ik ook maar is serieus een mannetje gaan maken dit is het geworden:

    defense

    Serve ***
    Forehand ****
    Backhand ****
    Volley ****

    skills:
    -returned serve
    -angel
    -ace
    -Top spin

    iemand suggesties om hem anders te maken?
     
  10. Securer

    Securer Active Member

    Berichten:
    289
    Leuk Bevonden:
    2
    stevengerrard: 15 sterren gaat sowieso niet lukken :p
    Ik zou serve minimaal 4 sterren geven om het online geweld een beetje aan te kunnen. veder zou je minder sterren aan volley kunnen besteden en daarvoor in de plaats de volley skill kunnen nemen ipv angel. Ik heb 1 ster op volley en samen met de volley skill heb ik weinig verschil in efficiƫncy kunnen merken met een mannetje van me waar ik 4 sterren op volley had.
    Maar ja, mijn hoogste notering is 540 dus of je mijn adviezen moet volgen......
     
    Laatst bewerkt: 28 feb 2004
  11. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja foutje 3 sterren voor volley idd maar kan ik zonder de angel skill ook goed mee op live?
     
  12. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja want defensive heeft al +1 op Angle. Dan kun je misschien beter speed erbij lopen, heb je een supersnel mannetje.
     
  13. stevengerrard

    stevengerrard E-L city

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    maar is een nog betere angel niet effectiever??
     
  14. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb zelf eentje met +2 op angle en dat maakt niet veel uit voor mijn gevoel. Als je gewoon goed schuin naar beneden drukt dan maak je ook super hoeken.
     
  15. maXiman

    maXiman Active Member

    Berichten:
    345
    Leuk Bevonden:
    0
    In het echt hoef je niet perse harder te slaan met 2 handen hoor! je kan namelijk een minder lange zwaai maken:eek: En met 2 handen ben je juist wat 'stabieler' dus misschien ok nauwkeuriger, maar met 2 handen kan je minder rijken en minder lang zwaaien dus minder scherpe hoeken maken
     
  16. Jeruzame

    Jeruzame www.JeroenWesten.nl

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    4
    En is Top Spin ook zo realistisch dat er een verschil tussen tussen een dubbelhandige en een enkelhandige backhand? Ik heb het zelf nog nooit uitgeprobeerd, ik heb zelf altijd enkelhandig gekozen omdat ik zelf ook zo de backhand sla en dat mij beter leek dan dubbelhandig...
     
  17. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    jongens kan iemand mij vertellen wat de theme song uit de trailer voor een naam heeft?


    tx alvast
     
  18. LongJoy

    LongJoy Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit topic is echt geweldig gewoon...
    Mensen di het spel echt goed spelen....GEEN DROPSHOTS/RISKSHOTS/KLOTESERVE-gedoe....add me gerust aan je lijst...
    Van elkaar kunne we leren..!!! ;-)
     
  19. Undergrounder

    Undergrounder .

    Berichten:
    487
    Leuk Bevonden:
    4
    Ik weet niet hoe het heet, maar het zijn The Vines.
     
  20. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    the vines - get free
     

Deel Deze Pagina