1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Top Spin: Skills en Sterren, ideale speler bestaat niet

Discussie in 'Algemeen' gestart door CosmicFire, 19 nov 2003.

  1. NightHawk NL

    NightHawk NL Active Member

    Berichten:
    24
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks jongens , leuk liedje niet dan lekker met rock tennissen... past niet echt bij elkaar maar ja *)

    veel Bal plezier verder toegewenst.;)

    P.S. ik wil het spel ook gaan kopen
     
  2. LongJoy

    LongJoy Active Member

    Berichten:
    13
    Leuk Bevonden:
    0
    Zojuist toevallig weer tegen ene Nicolaou gespeeld..echt een triest geval gewoon..
    Eerste game verlies ik hard van hem..
    2e game gaat het veel beter...en ik weet er uiteidnelijk een Tie uit te slaan..waarbj ik de eerste 5 punten win...
    Dus hoef nog maar 2 punten...wat doet dit triest geval nu....
    meneer gaat opeens op de cheatmanier spelen....en daarmee bedoel ik dus..na mijn serve...een Dropshot terugslaan die net het net raakt..en daarna dus meteen aan MIJN kant op de grond valt...dankzij dat heeft meneer uiteidnelijk dus gewonnen..
    Wat is een manier om van die klotebug af te komen..??
    Volgens mij helpt een lob ook voor geen meter..!!!
     
  3. Anju

    Anju Active Member

    Berichten:
    746
    Leuk Bevonden:
    0
    juh kan er volgens mij niks aan doen , en die lob helpt (soms) wel :p:p
     
  4. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Binnenkort, waarschijnlijk in 2 weken wordt er een patch gereleased waardoor onder andere deze bug eruit wordt gehaald.
     
  5. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Op een engelse site heb ik de skills beoordeeld:

    Curved serve: Useless, never tested it but I think it's only good for cheaters: 3
    Return Serve: Usefull, might be the best skill in the game, you probably get crushed online without this one: 9
    Return Risk Shot: never tried it but I can imagine it will help a bit returning risks, this can be easily done without this skill too, so not very useful: 5,5
    Precision: adds a little bit precision but the moment you pick the top spin skill you barely hit a ball wide, with or without this one. For beginners it is a very good pick though: 7

    Volley: if you build a super server this is a very good skill to boost your volley, but I think that if you have over 3 volley stars it does not boost much: 7,5
    Power: very good skill! It boosts both your groundstrokes and your servepower and putting power on a defensive guy gives you the most balanced player possible: 9-
    Angle: if you dont have angle (power guy) then this is a very good pick, if you do have it it doesn't make very much difference in my opinion: 7
    Speed: another very good skill, with the natural ability to speed or not, speed is always very good. Opponents sometimes misjudge it: 9

    Ace: slows your meter down, you can pull your dpad longer in the direction. Both things are useless for good, average and even novice players. Most overestimated: 5
    Passing Shot: best third skill: better aiming at the net, and since the other three are totally useless you have got to pick this one: 7
    Drop shot & Risk Shot: slows your meter down: useless: 2

    Top Spin: adds both precision and top spin spin to your shots so a very very good skill: 9
    Smash: allows you to smash more and better. In singles not very usefull I think cause most players just risk shot straight to you, in doubles it is very good though: 8-
    Slice: funny, just plain funny: 6
    Agg lob: could be a sleeper skill, requires much practise I think so I dont rate this one: ??


    ZO :)
     
  6. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Wel grappig dat er zo'n ontwikkeling te zien is in de "evolutie" van de speler:

    Wat te denken van deze combinaties:

    Type 1: Defense
    Serve: 5*
    FH: 4*
    BH: 4*
    Volley: 1*
    Skills: RS/Volley/PS/TS

    Type 2: Defense
    Serve: 4*
    FH: 4*
    BH: 4*
    Volley: 2*
    Skills: RS/Volley/PS/TS

    Type 3: Defense
    Serve: 3*
    FH: 4*
    BH: 4*
    Volley: 3*
    Skills: RS/Power/PS/TS


    Waar gaat jullie voorkeur naar uit?
     
  7. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Speel jij het nog steeds cosmicfire? Ik wel iig.

    Ik heb gister een defensive, 4442 mannetje met power als 2de skill gemaakt en hij is erg goed. Toch weet ik niet of die beter is als mijn 4442 speed mannetje want dubbele speed is toch wel erg handig.
    Verder vind ik 2 sterren op mijn volley genoeg.
     
  8. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Merk jij zoveel van die speed? op het Top Spin forum hoor je het iedereen of over volley of over power hebben?

    Daar komt bij dat je al defense bent, dus sneller bent.

    Kun je door je extra speed ook makkelijker risk returnen?

    Ga vandaag een 3443 met power proberen hoewel zo'n 4442 met power ook niet mis is....

    --------
    Ik speel nog steeds, laatste tijd vooral dubbel. Als ze de patch releasen wil ik weer gaan singlen. Voeg me anders toe aan je lijst, kunnen we een keertje "ballen"

    tag: CosmicFire
     
  9. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, die extra speed is verdomd handig maar dat is power ook.
    Een 4442 met power serveert bijvoorbeeld even hard als een 5 sterren service en de service is natuurlijk super belangrijk.
    En als je power met een defensive maakt heb je natuurlijk wel een supergebalanceerd ventje. +1 op speed, angle en power terwijl precision door de Top Spin skill overbodig wordt gemaakt.

    Ik zal je vanmiddag of morgen toevoegen, ps, heb je wat tegen risk shots of niet :p?
     
  10. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Risk shots 0wnen :)

    Enige waar ik "problemen" mee heb zijn death drops en zero power service.

    Maar wat denk je

    3443 of 4442 ...... twee sterren voor volley is misschien wat weinig...
     
  11. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    4442 met power heb ik nu maar ik ben er niet uit.
    Als 3443 heb je een super gebalanceerd ventje zonder echt sterke punten, als 4442 heb je een superservice.
    Tis maarr wat je wilt.

    Uiteindelijk gaat het toch allemaal om de speler die achter de knoppen zit he :)

    Edit: 4442 zonder power he. Hmm dan is het echt lastig. 3443 met power wordt eigenlijk 54,54,53 en ik denk dat de volley skill ongeveer een halve ster toevoegt.
    Kan je dus beter voor 3443 met power gaan, zeker omdat je normale groundstrokes ook beter worden door die powerskill.
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  12. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat is waar :)

    Vraag me alleen af of een 3* met power niet te makkelijk te retourneren is...
     
  13. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja...

    Maar ik weet niet of het je opgevallen is maar de echt toppers retourneren nou risk shots gewoon terug met risk shots. Erg lekker om te doen moet ik zeggen.
    Maar ja, het blijft toch beter om een goede service te hebben zodat je echt weet waar de bal zal komen.

    Trouwens, je maakt wel een ventje met een dubbelhandige backhand he :D. Cruciaal voor vooral retourneren.
     
  14. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    "dubbelhandige backhand"

    Grapje mag ik hopen?

    Dacht dat Trent Himes had gezegd dat het niet uitmaakte of je dubbel of enkel slaat...al mijn mannetjes hebben enkelhandige backhand, zo sla ik hem ook in het echt :)


    Tr@m$ ben jij mister Jingles?
     
    Laatst bewerkt: 9 apr 2004
  15. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja dat ben ik, nou ja eigenlijk Mr Jingles NL maar ja.,

    Verder weet Trent Himes ook niet van alle fouten die in het spel zitten. Bv. bij de Ace skill staat dat die je service harder laat slaan wat gewoon niet zo is. Heb je nog nooit een dubbelhandige backhand getest. Die zijn gewoon zoveel beter. Je slaat ballen die je met een enkelhandige nooit zou slaan. Je krijgt dan vaak dat sprongejte naar achter en dat is erg fijn :p
     
  16. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Cross forum posten rules :D

    Dubbelhandige backhands moeten ook een nadeel hebben?
    (in het echt heb je bijvoorbeeld minder "reach" ...)

    Lijkt me onwijs leuk om een keer tegen je te spelen !!!
     
  17. Tr@m$

    Tr@m$ inactieve gebruiker

    Berichten:
    2.205
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu online...

    Ik denk dat het nadeel is dat je forehand 'wat' minder wordt. Ook is het een stuk moeilijk er om slice ballen weg te slaan. Maar ik vind dat niet opwegen tegen de voordelen.
     
  18. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Ik ben nu aan het werk ;)
     
  19. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    Rocket

    Ik heb ook gelezen dat als je in 't begin ene "Rocket" pakt, dan dat je het beter niet moet veranderen-->waarom???:confused:
     
  20. Godless Devil

    Godless Devil *666*

    Berichten:
    271
    Leuk Bevonden:
    0
    cheats

    En weet er iemand zo van die "wijze en grappige" cheats voor Top Spin??O-)
     

Deel Deze Pagina