oja ik maak een nieuwe account aan waarschijnlijk word dit Albertootje NL edit: het is dus Conquistador NL geworden
De mensen die meedoen, welke ranking hebben jullie in het enkelspel? Om te weten of ik nog veel moet trainen of niet Ik sta momenteel 485.
idd nog mensen die mee willen doen we moeten echt veel hebben met me nieuwe mannetje sta ik op official nu 834
ik ben eindelijk klaar met mijn mannetje heb top spin nog nooit over live gespeeld. word de competitie bij gehoude op www.xsnsports.com, dit lijkt mij namelijk wel het meest makkelijke
ik krijg mn xbox live pakket over ong 2 dagen kben nu bezig met mn poppetje in topspin ... alsik voordie tijd nog alle sterren vol kan hebben doe ik mee BTW ff offtopic waar zallik al mn punten indoen?? kheb nu 1 serve 2 backhand 4 forehand 0 volley
je heb 16 punten toch? 16 = 2 serve 5 back hand en 5 forehand 2 volley anders 1 volly en 1 server als je er 14 heb
14 ja maarik kan die backhand tests niet goed doen zijn fokkin moelijk.. ik doe bijna altijd automatisch forehand
Ik heb: 5 - 4 - 4 - 1 Dus veel service, bijna geen volley. Ik sta nu 380e. Ik denk dus dat mijn speler niet zo slecht is.