laten we maar na de vakantie beginnen die is toch bijna afgelopen hopelijk doen er nog een paar mensen mee en kan ik binnenkort het systeem op kaart zetten
na de vakantie dus heh... ik kan alleen niet op de 11de en 12de van september. dan ga ik naar de PU Gameplay
Deelnemers: 1 FaJo 2 Max NL 3 Desperado NL 4 Showmaster 5 Simmertje 6 Mars NL 7 Buyyash 8 SilverJoey NL 9 Drossie 10 stroppier nl 11 MasterPief 12 Conquistador NL 13 Jaywalker NL 14 Afroguy NL 15 rebel_INS_NL 16 NAAB NL 17 gh0stnl 18 HJ HGB 19 vinny ams 20
ja ik denk dat 20 een mooi aantal deelnemers is als de 20e zich meld ga ik beginnen met een voorlopig speelschema te maken
Ik ook en ik hoop ook dat ik niet grass of gravel als underground loot, dan heb ik bijna al verloren(komende week, maar eens hard trainen op die ondergrond
mijn doel is: '' het grote hoofdtoernooi'' onderverdeeld in 4 of 5 verschillende toernooien en daar loten we uit dus word het een afvalsysteem
heb er zin tog weer eens gaan oefenen wat zijn jullie hoogste rankings eingwnlijk? Ikzelf stond 61e maar heb na de laatste update niet meer gespeelt.