1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik zie het filmpje wel en daarbij ziet het spel er echt wow uit, superrealistisch, een must have *kwijl* _O_

    Misschien dat je een Divx5 codec ofzo moet downloaden voor Media Player... Ik heb tijd terug zoveel codecs gedownload dat alles zowat werkt haha 8)
     
  2. ccm1982

    ccm1982 Let's Play Online

    Berichten:
    118
    Leuk Bevonden:
    0
    Ziet er inderdaad super realistisch uit. Alleen jammer dat de kwaliteit van het filmpje zo laag is :mad:
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    en wat is nou de precieze releasedatum?
     
  4. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    net trouwens dat filmpje gezien, ziet er zeer goed uit!

    Erg realistisch :9
     
  5. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
  6. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Zit ik net lekker de preview in Xbox Magazine te lezen, kijk ik toevallig even naar de linkerbovenhoek. En wat staat daar? "Aantal spelers 1-2!" WTF??? Beweren ze de Virtua Tennis beater te worden, kun je het spel niet eens offline met zn vieren spelen! Is dit een fout van PaM interactive of van XBM? Ik hoop echt t laatste...
     
    Laatst bewerkt: 1 okt 2003
  7. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ben bang van niet chandler
     
  8. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    *bangt mee*

    aangezien ik toch geen 'real-life' vrienden heb, die mijn xbox boeiend vinden (én tennisspellen) maakt het mij niet heel veel uit. Zolang ik maar kan Liven :cool:

    Het is inderdaad wel een tekortkoming. Toch zou ik ze hier niet aan ophangen, ik heb een hekel aan in splitscreen spelen. Dus 1 on 1 ieder zijn eigen kant is toch het beste imho.
     
  9. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik snap niet waarom ze de spelers in het spel niet hebben geupdate na het zien van de prestaties op roland garros, wimbledon, us open, wat doet JM Gambill in het spel, als een fellow American Andy Roddick de US Open heeft gewonnen..
     
  10. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Splitscreen?? :confused: Heb jij wel eens Virtua tennis gespeeld?
     
  11. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Omdat dat allemaal even wat verder gaat als wij denken. Even wat puntjes waar (vast wel) rekening mee gehouden moet worden:

    - portret en image rechten van spelers.
    - motioncapturing en modelleren van spelers. Aangezien ze specifieke eigenschappen van spelers in dit spel hebben opgenomen wordt hier vrij veel tijd ingestoken per speler denkik.
    - wil een speler wel in dit spel komen?
    - sponsor van spelers. Ik kan me voorstellen dat de ontwikkelaar met bepaalde sponsors al een deal heeft gesloten en dat die sponsor niet wil dat er spelers behorend bij een concurrerende sponsor in het spel komt (conspiracy theorien roeleren *)).

    ik zeg maar wat dingen (vooral dat laatste). Maar na even 2 minuten nadenken kan ik zo al wat dingen opnoemen waarom er niet 1,2,3 op de allerlaatste wijzigingen kan worden ingespeeld. Vaak wordt al in een heel vroeg stadium van een spel bepaald welke content er in een spel moet komen.
     
  12. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Ja, regelmatig. Maar alleen tegen computertegenstanders, of op de arcadekast met zijn 2en (ieder eigen kant).

    Euhm... I get your point. Je kan ook met zijn 2en per kant spelen natuurlijk.. :+ (ik ben niet echt wakker vandaag)
     
  13. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2

    Duidelijk *)

    Maar ja, Microsoft ziet Top Spin als een topper, en laat dat merken door ervoor te kiezen om er heel lang over te doen om em te releasen, ik snap wat je bedoelt, maar JM Gambill is nooit een topper geweest, staat 50+ geloof ik..

    Ach ja, boeit ook allemaal niet ZOVEEL, omdat de meeste gamers met hun zelf gecreërde speler gaan spelen :)
     
  14. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Iedereen gaat zeker een eigen speler maken ja.

    Ik ook als ik dat spel koop om zo online te gaan strijden voor een goede world ranking. :D

    Top Spin durf ik zonder een review te hebben gelezen etc... blind (bij wijze van spreken) te kopen _O_
     
  15. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    heeft niemand deze game?, daarmee bedoel ik een vroege versie hiervan? Mirik mischien zodat deze persoon wellicht kan vertellen of je ook met zijn vieren kan. zou dit anders wel dom vinden aangezien je toch gewoon met zijn vieren op een beeld kan? Echt een gemiste kans in dat geval
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat je het met 4 kan spelen met 1 scherm.

    Kan me niet voorstellen dat je dan 4 kleine rotschermpjes krijgt zonder overzicht. :confused:
     
  17. boomer

    boomer Active Member

    Berichten:
    773
    Leuk Bevonden:
    7
    Dan snap je het nog steeds niet, bij tennis heb je nooit splitscreen, die ene staat gewoon aan de overkant te slaan.
     
  18. {DBC}SaVaGe

    {DBC}SaVaGe Hooked

    Berichten:
    6
    Leuk Bevonden:
    0
    Man, 7 november wordt de tijd van mn leven. Die graphics... de gameplay..... *zucht*
     
  19. x-box player

    x-box player Just because

    Berichten:
    1.138
    Leuk Bevonden:
    1
    over 14 dagen komt hij in Amerika uit, en kunnen wij de spreekwoordelijke kat uit de boom kijken. Dan zal ook duidelijk worden wat er nou allemaal wel en wat er nou niet in zit.
     
  20. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    |:-

    nu snapte ik het dus wel. Ik zei dat het natuurlijk ook mogelijk was om met 2 mensen per kant te spelen. Dus 4 in totaal.. in 1 beeld. (nu heb ik het wel over Virtua Tennis, want Top Spin schijnt dit dus niet te kunnen)

    Maar geeft verder niet, ik was degene die vanmiddag niet erg wakker was :)
     

Deel Deze Pagina