Ik hoop het... En wat top spin betreft ik ben er helemaal klaar voor!!! Net router gekocht & nu kan ik non stop liven.(vroeger verwisselde ik telkens kabels, duurde 1u eer ik verbinding had). Laat maar komen die top spin!!! Dan gaan we toch wel ook tornooitjes houden hé? (en JA wouter, dan zal ik wel meedoen)
hehe ik heb nog geen live maar ik ga denk ik speciaal voor top-spin aanschaffen.. kijk er nu al naar uit
ikschaf top spin tog iets later aan.. net als bij moto gp maakt het tog niet uit wanneer je begint, zolang je maar begint en het vaak speelt..
Een maat van me werkt bij de Free Record Shop dus ik hoop hem zo snel te krijgen als hij daar binnenkomt.
Heb ook top spin besteld bij gcshop.nl, zeer aantrekkelijke prijs. Hoop dat die beter wordt dan virtua tennis, want die was al perfect. Weet iemand al of virtua tennis 3 al aangekondigd is ??
Ik had gehoord van iemand dat een game meestal een paar dagen voor de release al uit is. Verschilt dat meestal of niet???
Ik heb het bij de FRS al meer dan eens meegemaakt dat er games 2 a 3 dagen voor de releasedatum in het schap liggen.
28 Oktober komt hij dan in de US?? Dan probeer ik ehm zeker te halen dan heb ik een paar dagen voorsprong op jullie en kick ik jullie ass op live!!!
Heb je dan een Amerikaanse Xbox? Die Amerikaanse games zijn voor NTSC ofzo. De Europese voor PAL. Dus het wordt wachten voor je denk ik
Dus je gaat Top Spin op Live spelen met een xbox met een modchip erin? Heb al is gehoord dat Microsoft zoiets kan zien en dat je dan kans hebt dat je Xbox ofzo wordt gebanned. Mag je een nieuwe kopen.
Nope ik heb een schakelaar dus ik kan gewoon live.... Moet dan wel met een orginele game natuurlijk!!
Zorg maar dat je die schakelaar niet 1 keertje fout doet, dan ziet Microsoft het en kan je het vergeten. Dat gesprek is vorige week in de MOTOGP2 lobby ter sprake gekomen namelijk met wat andere Nederlanders, was bij iemand de Xbox geblokkeerd ofzo dus die moet een nieuwe kopen omdat die omgebouwd was. Koop Top Spin maar fijn braaf origineel.
Is er eigenlijk een demo uit van deze game of niet??? Zo, dat zou wel gaaf zijn. Misschien bij een magazine ofzoiets?!