Sorry Wout, Maar eh wanneer komt hij nou precies?? Ik wil hem echt graag hebben alleen laatst zag ik er wat van op Gammo ofzo en ik raakte er niet echt van onder de indruk. Hoop dat het een 'ruwe'versie was.
wordt zeker wel een toppertje, ik wordt gewoon al helemaal blij als ik denk aan de mogelijkehden met xsn, het wordt dan enorm makkelijk om met bijvoorbeld xbw mensen toernooien te houden
Ach ja, duurt niet meer zo lang tot 7 november. Het mooie is dat het dan niet zo warm meer is buiten dus heb je redenen om veel te gamen
Keb em ook besteld op GCshop. Dit is momenteel wel de titel waar ik het meeste naar uitkijk, meer nog dan PGR2, etc. Tennis ownt!
weet iemand of next level (een gameshop) de spellen een beetje op tijd heeft. (er is er een in hilversum geopend en daar woon ik) dus ik dnek dat i khem daar bestel
Ik ga zondag naar Media Planet in Brussel, een soort expo van alles wat met multimedia te maken heeft. Een multimedia beurs zeg maar. Je krijg er meestal vanalles(sleutelhangers, balpennen,...) en er is ook vanalles te winnen. Hopelijk hebben ze daar een speelbare versie van top spin... De xbox stand zal alleszinds de eerste zijn die ik zal gaan bekijken!( neen ik lieg, ik zal gewoon alles bekijken wat ik tegenkomen langer bij die van xbox blijven staan)
Top Spin: De 3 cijfers die ik tot nu toe heb zien langskomen: EGM: 9.0/9.0/9.0 - Virtua Tennis 3 zou zo moeten zijn ofzo. Enige minpunten waren volgens hen (hun?) dat drop shots en risk shots (ofzo) te moeilijk waren, maar sommigen zeggen dat je dat natuurlijk ook als pluspunt kan zien. Xbox World Aus: 9.0 Game Informer: 8.875/9.0 Veelbelovend
Nog 3 weekies!!! Vooral het dubbelen op LIVE lijkt me cool. Maar hoeveel gaat ie normaal kosten? Want ik kan 25% korting krijgen bij de FRS. Dan ben ik misschien nog goedkoper uit dan dat ik heb bij GCshop bestel.
Kost je 45 euro dan, 1 euro meer dan GCshop, boeit dus weinig. Dubbelen op Live kan helaas alleen met 2 personen op 1 Xbox tegen een ander koppel. Niet 4 aparte Live mensen zeg maar.
Misverstandje?! Het is al een tijdje geleden gezegt...maar zoals ik het in een blad gelezen heb, kan je juist alleen dubbelen op één x-box, en dan een dubbelpartij over Live spelen. Maar dat bied je dus niet de mogelijkheid om met mensen aan de andere kant van de wereld te dubbelen...
WouteR... Ik zeg dat omdat ze het anders heus wel erin hadden gedaan want aan zoiets denkt iedereen om dubbel te gamen met mensen op Live.
Misschien heb je wel een punt maar waarom zou het nu niet kunnen? Je kan toch ook met meerdere personen tegelijk racen? Of is dat iets heel anders? Nuja ik zal er alleszins niet van wakker liggen, vrienden genoeg Ik ben HEEL blij dat die risk shots zo moeilijk lijken te zijn(zie post van trams)! Dan heb je eens wat uitdaging wat betreft de slagen uit te voeren. Dit zal weeral eens een toppertje van formaat worden denk ik smul