top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik neem aan van wel.

Bij Virtua Tennis 2 op de Dreamcast kon dat ook al geloof ik... weet het niet zeker. :D

2. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    ja ik zag het in de preview staan, het kan gewoon..

3. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.128
    Ik wee niet of het al genoemd is, maar EGM (amerikaans blad) heeft Top Spin een score van 3x een 9 gegeven (3 recensenten gaven het spel alle 3 een 9.)
    Dus dat is in ieder geval al zeer veelbelovend :)

Andere Xbox spellen die eraan komen, hebben ook zeer goed gescoord trouwens. Zal ff de threads opzoeken van die games en de scores daar posten.

4. Terrestra

Terrestra Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het zal niet lang meer duren of dat topspin in de winkels ligt , de warez pal versie circuleert al op internet.

5. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    HE maar als het een PAl versie is zoals Terrestra zegt
    dan is het idd niet meer lang w8 voor dat die in de winkel ligt.

Alleen als je het weer zo bekijkt kan het toch eigenlijk niet als
    je hem nou al kan downloaden maar dat die eigenlijk pas
    7 november in de schappen moet liggen.

6. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    goede preview! vooral die plaatjes van het editten van een speler, je kan echt alles veranderen :9

heb je eindelijk een idee hoe iemand eruit ziet waar je tegen speeld :)

7. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    En je kan ook kiezen hoe je wil serveren. Verder vind ik het ook erg goed dat je kunt kiezen of je met een dubbelhandige of een enkelhandige backhand speelt. Ik hoop ook echt dat dit effect heeft op je spel.

8. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb hem vandaag op Media Planet zéér uitvoerig kunnen testen en ik kan er bijan niets dan goeds over vertellen.
    Ik begon echt helemaal te glunderen toen ik daar twee xboxen zag met top spin op :) :) :) En in al mijn haast was ik mijn plastiek zakje met gratis bon voor een cola vergeten...
    Graphics: Heel goed! De gezichten enzo zijn heel gedetailleerd en als je speelt ziet er alles er perfect uit. Het publiek is ook heel mooi weergegeven en alle ondergronden ook. Volgens mij zie je ook sporen in gravel na een tijdje spelen maar het kan gezichtsbedrog geweest zijn:)
    De gameplay is ook zeeer goed, gelijkt veel op virtua tennis 2 maar nog iets beter. Alhoewel soms als je iemand in een hoek stuurt en je wil hard naar de andere hoek slaan, slaat je ventje soms zo zacht. Maar ik denk dat dit kwam omdat je dan niet volledig voor de bal stond.
    Verder zijn alle slagen mooi gedaan maar de x knop voor slice gebruikte ik toch nooit. Die risico shots waren echt wel cool! In het begin moeilijk maar na een tijdje kan je toch wel een paar harde ballen slaan :) Vooral om zo'n harde slag naar een van de hoeken te slaan is wel tricky. Zo'n harde opzet vond ik daarentegen terug simpel:)
    Een dropshot is me niet gelukt, ofwel in het net, ofwel ietsje te hard :) De lobs zijn ook heel cool, je ziet zo'n gele streep waar de bal vliegt zodat je hem goed kan volgen om erna een genadeloze smash op te geven :)
    De bewegingen van de spelers zijn echt wel heel cool & als de bal recht naar je komt neemt ie hem door z'n benen.
    Vrouwen slaan iets minder hard dan mannen maar het blijft wel leuk.
    Tenniscourts zijn er genoeg, je kan kiezen tussen grand slam, pro, semi pro, amateur ofzo kweet het niet meer juist en in die onderverdelingen kan je dan nog kiezen waar je speelt.
    Ook heeft elk ventje verschillende tenues.
    Hm verder heb ik er niet zoveel over te vertellen, buiten dat ik hem zeker ga halen op 7 november :)
    Career mode of tennis school heb ik niet gedaan, enkel 1vs1(zonder framedrops)
    Opm: Als je zo'n harde bal slaat wordt de bal precies een beetje wazig als ie de grond raakt. Wel nog cool.

Verder heb ik ook project gotham racing 2 gespeeld maar ik speelde 1 al niet graag & deze vond ik ook niet super. Graphics waren wel HEEEEEEEEEEEL realistisch! En fifa 2004 zal ook een echte topper worden, gelijkt ietsje meer op pro evolution soccer en het is gewoon een heel leuk spel, nog beter dan 2003.
    Bon, hopelijk heeft iemand hier wat aan:)

9. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Hier heb ik zeker wat aan.... nu weet weer waarom ik hem gepreordered had ;)

Post anders ook nog je bevindingen in het pgr2 forum

10. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok, je hebt zeker geen miskoop gedaan! Hij speelt Per-fect! Buiten af en toe es een slag die te zacht is, maar zoals eerder vermeld, ik denk dat dat kwam omdat ik niet recht voor de bal stond.

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Thanx voor de super nuttige info _O_

12. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Zou kunnen hoor! Ik speelde een versie die nog niet af was. Of Mirik zijn 3e en 4e controller waren verrot :cool:

Er stond ook 'player unable' ofzo. Niet dat het onmogelijk is om dat te doen. Ik kon nl. met die 3e controller wel gewoon 'kant kiezen', maar daarna niks doen ermee. Vanwege dat player unable.

Hopelijk kan het toch wel in de uiteindelijke versie, of deden wij iets verkeerd! Btw Tronky, bedankt voor je kleine handson. Je vind em dus ook erg goed :D

en hij geeft het al aan, dat het met de uiteindelijke versie wel zou moeten kunnen. Ik ga alvast duimen draaien!

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    tronky heb jij nou een versie gespeeld die al af was of ook een beta versie?

14. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Denken jullie nou ook dat die nou veell eerder in de winkel ligt of niet?Kijk als de pal nou al uit is dan moeten we toch niet nog is 2 weken w8?

Laatst bewerkt: 20 okt 2003
  15. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    In het illegale circuit is de PAL versie uit, dat betekent dat het niet lang meer zal duren.. :)

16. DutchBastard

DutchBastard 360 addict

Leuk Bevonden:
    2
    Van mij mogen ze gisteren beginnen met de uitlevering van pre-orders...

17. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ja, deze thread heeft me overtuigd, ik heb hem ook ge-preodered!

18. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    :mad: Fardo is BOOS :mad:

Jongens hier niet over Warez praten. THNX!

19. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik denk een volledige versie. Er stonden gewoon twee xboxen met tv & top spin erin. Op een plakaatje was af te leven: Microsoft Top Spin.
    In het hoofdmenu kon je kiezen tsn career, tennis school, exhibition, multiplayer...
    Ik denk dus een volledige versie.
    Nu heb ik ZO veel zin om te spelen maar nu moet ik nog zo lang wachten:mad:

20. Fardo

Fardo Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    224
    Ik zit nog steeds in dubio ... ik ben eigenlijk geen tennis liefhgebber... maar het spel lijkt mij ubervet!

Deel Deze Pagina