Fardo, het is een game wat je gewoon aangrijpt. Al ben je geen fan van tennis. Het is gewoon iets gaafs... je eigen personage maken... beter maken... online rankings... WOW gewoon MUST HAVE GAME
aan de andere kant ... ik ben een Live Freak .. dus deze game koop ik vast voor mijn collectie .... Maar ik denk dat ik eerst voor Crimson ga
Hmmm, inmiddels heb ik ook ervaringen ter ore gekregen van mensen die, zoals ik, Virtua te gek vinden en deze game ook nog veel spelen. Zij vonden het maar langzaam gaan in TopSpin. Dit baart me wel een beetje zorgen, wacht dan ook maar de reviews af...
Je kon bij Virtua Tennis 1 en 2 met de pook meesturen of naar voren, dan sloeg je hard. Als je die achteruit deed, sloeg je dus sloom. Misschien dat ze in dat filmpje de pook gewoon in midden lieten dus dat het dan slomer gaat. Over de snelheid maak ik me dus niet zorgen. Fardo, we moeten een keer potje online Top Spin doen
Kheb top spin (full game) kunnen spelen op Media planet (België) en hij is echt zaaaaaalig, zeker op xbox live ( op media planet kon je x-box live gebruiken ) zoals tronky beschreven heeft, kheb daar ook Medal of honor : rising sun kunnen spelen, en da speelt ook héél vlotjes, het worden mooie tijden voor de x-box !
Crimson is ook zalig, ( ook kunnen spelen op media planet ) maar ik vond top spin toch wel wat toffer, maar is persoonlijke keuze ...
He Fardo, wist je dat we al sinds het beta-programma bezig zijn om een keertje online tegen elkaar te gamen. Als mijn internet het weer doet stuur ik je wel een PM. btw top spin ziet er echt strak uit, zelf ben ik niet zo`n tennis speler, maar ik kan niet wachten tot ik dit juweeltje in mijn bezit heb.
Ik weet niet of hij bekend was maar volgens mij is dit de EERSTE REVIEW TOPSPIN ziet er wel goed uit. Ik herkende zelfs bij een van de filmpjes aan de manier van opgooien dat het sampras was... VET!
ka je eigenlijk "testen" hoe hard je gast slaat want bij echt tennis staat er altijd zo'n bord waarop staat hoe hard ze serveren
ka je eigenlijk "testen" hoe hard je gast slaat want bij echt tennis staat er altijd zo'n bord waarop staat hoe hard ze serveren
Na elke ace(=als je serveert & de tegenstander kan niet tg je bal slaan) dan zie je een metertje waar erop staat hoeveel km/h je hebt geslaan. Als je op een trainingscourt speelt, dan niet denk ik. GVD ik moet nu kiezen tsn fifa 2004 & top spin. Top Spin gaat wel beter zijn maar fifa 2004 komt voor mijn herfstvakantie uit. En alletwee krijg ik ze niet van mijn ma. 2x60€=120=teveel geld voor spelletjes in een keer. Kan niemand ze goedkoper bestellen op internet & dan doorsturen naar mij? Ik betaal verzendkosten plus een extraatje
nou ik zalt wel weten. fifa is een 8tje en topspin een dikke 9!! en dan ook nog eens met live en aangezien je een gamertag hebt zou ik zeggen neem topspin. kan ik je ook nog is een lesje leren
Ga voor Top Spin. Ik heb Fifa 2004 en het is een goed spel, maar je kan best zonder. Zeker als je Fifa 2003 hebt.