top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom zou je dat doen? Je kan ze net zo goed zelf bestellen op internet, je betaalt gewoon via overmaking... bij Gcshop.nl of www.gamerelease.nl bijvoorbeeld. Bij Gamerelease is het het goedkoopst, FIFA voor €44,50, Top Spin €42,- en €1,50 verzendkosten = bij elkaar €88,-

En mocht je toch moeten kiezen dan kies je natuurlijk voor Top Spin.. en dan wacht je gewoon op Pro Evolution Soccer 3 voor een echt goed voetbal ipv die uitmelkerij van EA elk jaar.

2. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Heb net topspin eventjes mogen spelen op het pgr2 event dat in adam werd gehouden.Geloof mij nou maar, deze game rockt en spettert van het scherm af, in dit geval een scherm van zo'n 1,5 bij 2 meter.Het geluid is super realistisch.Zo ook je moves en heel belangrijk wat het balletje doet.Een klein kwartiertje,twee sets tegen een pr.mannetje van microsoft, is natuurlijk niet genoeg om een kompleet beeld te krijgen.Maar ik ben klaar voor 7november!!!!

3. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is ie ook leuk voor NIET-Tennis fans?

4. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben zelf echt geen tennis fan, ik kijk het niet, kan het niet, en wou dat ook niet.Maar door deze game zou dat wel eens kunnen veranderen.
    Trouwens: " ik ben de men":p

Laatst bewerkt: 22 okt 2003
  5. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    haha :D Nou, dan ga ik Top Spin maar eens Pre-orderen denk ik..

6. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ik heb Top Spin sinds vandaag thuis en ik moet zeggen: OH ,IJN GODJE!!

Wat een game zeg..tjeez!!
    De gameplay, de gfx,de mogenlijkheden: alles lijkt eindeloos..echt heeeeel erg vet dit! Ik kan deze game tot nu toe iedereen aanraden om te pre-orderen! Ik zal zo ff een foto maken voor als jullie me niet geloven :) Groetn!

Da Prove}:]

Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2003
  7. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Soz, dubbelpost:eek:

8. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    MAAK EEN FOTO !

9. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Hier ben ik dus ook wel benieuwd naar:)

10. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Die was ik nog even vergeten :)

11. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Ohhhhhhhhh....illigaal....foei:D

12. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Ja wat denk jij dan :) Dat spel komt volgende maand pas uit ofzo?Ik ga dit spel zeker orgineel kopen om het ook op Live te kunnen spelen :)

13. DiaLogical

DiaLogical 3 red lights

Leuk Bevonden:
    2
    *pakt verrekijker

pssst Fardo komt eraan

/edit onee het is Wouter

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  14. RoBu

RoBu Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waar heb je hem besteld?

Holy shit....

Net fifa gekocht....en ik had top spin gepreordered...omdat hij pas over 2 weken uitkomt...

15. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Q-Dancers reputatie daalt, na een opleving de laatste dagen, helaas weer naar 2 punten, dat is een verlies van 80% en dat komt hard aan.

16. DeltaOne

DeltaOne Guest

ojee..q-dancer..daar gaat je reputatie op een internetsite..

ik kijk echt zo erg uit naar dit spel..damn

17. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Haha, dat mijn reputatie naar beneden gaat maakt me niet zoveel uit hoor. Ik ga mijn reputatie morgen op de finale van het PGR2 Tournament wel weer ff omhoog halen he Wouter ;)

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen jullie met zijn Reputatie? Hoe komt hij aan Top-Spin dan?

EDIT: Q-dancer: Hoe kom je dan aan Top Spin?

En is hij de moeite waad voor NIET-Tennis fans?

19. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Hoe ik eraan kom? Mijn xbox is omge***** en daarom kan ik spellen meestal eerder spelen dan andere. 90% van de spellen die ik gecopierd heb, heb ik ook orgineel omdat ik het eigenlijk alleen gebruik om spellen te 'testen' voordat ik ze koop en om divx'jes te kijken:) Dus ZO illegaal ben ik nou ook weer niet bezig hoor:) Het is een leuke bijkomstigheid dat ik spellen wat eerder heb dan dat ze in de winkel liggen, thats all

En dat van mijn reputatie was maar een geintje van Wouter denk k, want voor zover ik weet heb ik nog geen reputatie, en die hoef ik ook niet zo nodig op een i-net site:eek:

Over het spel: alles lijkt echt super echt, ik heb net in een sportzaaltje gespeeld zonder publiek en hoe alles glom, de decoratie..ik sloeg echt stijl achterover (en ik ben normaal best miereneukerig, maar dit sloeg echt alles!!) Qua gameplay kan ik er nog weinig over zeggen omdat ik nog 90% moet ontdekken denk ik qua het slaan van de bal en de mogelijkheden etc. Maar ik kon na 2 min al een normaal potje tennisen (dat wil zeggen, serveren en terugslaan:+ )

Tot nu toe geef ik het spel een 9+ , maar het zal me niks verbazen als dat alleen nog maar hoger word naar mate ik het spel beter ken:) Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, groeten

20. DaNoS

DaNoS Geboren Held

Leuk Bevonden:
    0
    flauw hoor...
    en IK maar wachten tot er iemand met die eerste post kwam ;) en waarom zou je ze eigenlijk ook nog eens origineel gaan kopen als je ze toch al eens hebt... zou alleen handig zijn voor live... dus toch wel aardig illegale praktijken hiero! foei foei foei! |:-

Deel Deze Pagina