Hoe ik eraan kom? Mijn xbox is omge***** en daarom kan ik spellen meestal eerder spelen dan andere. 90% van de spellen die ik gecopierd heb, heb ik ook orgineel omdat ik het eigenlijk alleen gebruik om spellen te 'testen' voordat ik ze koop en om divx'jes te kijken
Dus ZO illegaal ben ik nou ook weer niet bezig hoor
Het is een leuke bijkomstigheid dat ik spellen wat eerder heb dan dat ze in de winkel liggen, thats all
En dat van mijn reputatie was maar een geintje van Wouter denk k, want voor zover ik weet heb ik nog geen reputatie, en die hoef ik ook niet zo nodig op een i-net site
Over het spel: alles lijkt echt super echt, ik heb net in een sportzaaltje gespeeld zonder publiek en hoe alles glom, de decoratie..ik sloeg echt stijl achterover (en ik ben normaal best miereneukerig, maar dit sloeg echt alles!!) Qua gameplay kan ik er nog weinig over zeggen omdat ik nog 90% moet ontdekken denk ik qua het slaan van de bal en de mogelijkheden etc. Maar ik kon na 2 min al een normaal potje tennisen (dat wil zeggen, serveren en terugslaan
)
Tot nu toe geef ik het spel een 9+ , maar het zal me niks verbazen als dat alleen nog maar hoger word naar mate ik het spel beter ken
Ik hoop dat jullie hier wat aan hebben, groeten
Laatst bewerkt door een moderator: 23 okt 2003