top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hahaha, ik laat mijn Xbox nooit ombouwen man..!

Ik bestel hem wel bij GCShop denk ik..

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Dames en heren, volgens mij was er al een aantal keren gevraagd om het niet over mods/kopieen te hebben.

Doe het dan ook niet!

3. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Sorry Rinus, ik wilde alleen ff uitleggen hoe ik aan dat spel kwam, niet meer-niet minder. Dus vanaf nu af aan hou ik erover op:)

4. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Ik heb hem ook gepreodered, maar hij ziet er gelikt uit.

5. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Jupz, sorry :)

/ON-TOPIC:

Ik vind tennis best wel leuk, maar op de filmpjes lijkt het me zo "saai", zo rustig, je hoort niks en het leek een beetje of de bewegingen wat houterig waren, het leek me niet boeiend genoeg, maar naderhand denk ik toch dat hogerop stijgen in de rang-lijst met XSN/Live toch wel HEEL vet is..

XBW toernooien enzo is toch wel heel vet, maar ik ben bang dat ik de single-player niet veel ga spelen :/

Kan iemand mij vertellen of dit spel leuk is voor iemand zoals mij? Een niet echte tennis-fan ?

EDIT: Waar Pre-order jij je spellen eigenlijk Rinus?

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  6. underhunter

underhunter XBW member 706

Leuk Bevonden:
    0
    Hij pre-ordert ze omdat hij al weet dat het een top spel is en dat hij dan korting krijgt. Ook is hij verzekert van een exemplaar.

Waarom het spel ook voor jou leuk is zul je zelf moeten bepalen. Anders moet je het misschien eerst eens een keer spelen voor je het koopt, bijvoorbeeld bij een demo stand, of als demo bij een OXM (als hij daar een keer bij zit). Ik zou het spel iig wel aanraden.

7. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vroeg: "waar" niet "waarom" , want dat weet ik wel :D

Ik Pre-order mijn games bij GCshop, ik ben benieuwd waar hij dat doet..

8. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nu 5 games uitstaan (pre-order) nu ff wachten tot ze binnendruppelen:9

9. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik nu echt offtopic ga, maar ik pre-order bij Dimension Plus...zijn er NOG goedkopere, met een even goede service?!

Om maar wer On-Topic te gaan, ik ben een echte tennisfan! Ik tennis zelf ook zeker 3 keer per week. Heb nu de preview gezien bij Gammo, en eerlijk gezegd vond ik het nogal sloom gaan, en wat al eerder gezegd is, de bewegingen waren houterig!!!

Het lijkt me niet veel aan, maar ik koop m toch maar als tennis-fan! :confused: beetje vreemd spel denk ik....

10. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Ikzelf pre-order ook bij dimplus....de meeste games pre-order ik bij gamerelease...stukken goedkoper (soms 10 eurootjes) en ze hebben een uitstekende service.

11. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou ze bij www.gcshop.nl bestellen, prima service en flink goedkoper dan bij Dimension-Plus (Pre-Orders dan he..) dacht ik zo..

Ik twijfel ook heel erg of ik hem zal kopen :confused:

12. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    gcshop.nl is na pre-order ook altijd nog stukken goedkoper.

Ik twijfel of ik 'm zou pre-orderen of gewoon op 7 november in de winkel ga halen. Stel dat TPG dan is vertraging heeft moet je misschien gelijk paar dagen wachten en dat kan ik dan niet meer aan ;)

Ik wacht al op deze titel vanaf dat het bekend werd dat deze uit zou komen op de Xbox. Gelukkig is het bijna zover._O_

13. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Bij dimplus kan je wel onder rembours bestellen...misschien dat hij het daarom ook doet
    Heb het wel al een paar keer meegemaakt dat de gcshop de dag na bepaalde releasedatums me game nog niet had verzonden.
    Bij Dimplus gaat hij 9 van de 10 keer op de releasedag de deur uit en heb je hem de dag erna.
    Je bent dus wel wat duurder uit maar in mijn geval heb ik die games 1/3 dagen eerder

14. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Tjah...dan maar wat langer wachten! Het geld groeit me niet op de rug hoor...en neeej ook geen boompje in mijn tuin...

15. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Niet?:9

16. emilthe1stking

emilthe1stking King no. 1

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem zelf gespeeld en vind het zeker niet saai of houterig gaan.

De gameplay is makkelijk op te pikken, maar om gebruik te maken van alle slagen moet je toch echt lang oefenen. Voor de mensen die Virtua Tennis hebben gespeeld: lijkt er veel op, alleen net iets moeilijker (moet meer naar de bal toe lopen en er zijn zoals gezegd meerdere soorten slagen)

17. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik-woon-in-België:mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad::mad:
    Maar toch bedankt.
    Ken niemand een site waar je games kunt bestellen voor een zacht prijsje & waarvoor je GEEN creditcard nodig hebt? ( mijn cc voor live is van iemand anders).

18. Tr@m$

Tr@m$ inactieve gebruiker

Leuk Bevonden:
    1
    Lekker besteld, als ik terug van soort van vakantie kom ligt die er.

Edit: ff ontopic gegaan

Hij staat trouwens gemiddeld een 91 op gamerankings
    een 8,5 en heel veel negens

Laatst bewerkt: 23 okt 2003
  19. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar GCshop levert niet naar Belgie, www.gamerelease.nl wel, games voor een zacht prijsje en ook geen credit-card nodig..

20. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ok merci kzal dat morgen eens opt gemakje bekijken:)

Deel Deze Pagina