Ik heb hem net gespeeld ... PGR2 event ... ik ga hem zeker halen... vond hem onwijs vet ...ik vond crimson skies eigenlijk tegenvallen ... in vergeljking met deze game ... en ik haat echte tennis!
Ik kan het niet vaak genoeg zeggen maarrrr...... ik kan eigenlijk niet meer wachten*) Als iemand hem nou al tegenkomt post het dan aub
Kan je dit ff uitleggen in het CS topic bv.? ik ben van plan dit spel te gaan kopen en ik heb nog geen negatieve kritiek gehoord. En das altijd welkom natuurlijk.
Inderdaad wil ik het ook horen zodra iemand 'm in de winkels heeft gespot. Heb een voorgevoel dat deze eerder dan 7 November al in de winkels komt.
Oke Fardo, jij en ik tegen elkaar ( na een aantal oefenpotjes) We hebben nog een afspraak staan vanaf de beta. Jij en ik, mano i mano
Ging niet over de beta van top spin, maar de beta van Xbox-live, fardo en ik hebeen al sinds januari een afspraak staan om eens een live game tegen elkaar te spelen maar dat is er nog steeds niet van gekomen.
Weet iemand of Top Spin is uitgesteld naar 17 november. Op http://www.xbox.com/nl-nl/topspin las ik, dat Top Spin op 17 november uitkomt? Ik heb het spel btw besteld bij gcshop en de release datum stond op 7 november. Hoop niet dat die wordt uitgesteld
Nee de PAL schijfjes zijn zelfs al gedrukt en Microsoft had ze gisteren al liggen. Weinig kans dat die nog eens is uitgesteld.
Nee de PAL schijfjes zijn zelfs al gedrukt en Microsoft had ze gisteren al liggen. Weinig kans dat die nog eens is uitgesteld. Dit is dan toch niet normaal meer???? Verkopen die handel!
Wacht ik snap ff iets nie... Betekent dat als de schijfjes al gedrukt zijn dat WIJ het spel eerder hebben dan de VS? En issie nu al in de winkel te krijgen dan of moet ik toch echt wachten tot 7 november.
Doen ze gewoon om ons te pesten :{ Hopen dat ze denken: "Goh, laten we er maar eind oktober van maken ipv 7 november"