Damn Wouter, ook al heb je ervaring met Top Spin, I'm gonna kick your experienced ass (Nah gewoon lekker tennissen is genoeg ) Het lijkt mij wel leuk als je samen met iemand uit bijv Canada gaat dubbelen, in het echt is dat ook het geval, men kijkt naar elkaar en spreekt elkaar aan...en daarna gaat men met elkaar dubbelen (Sjeng/Bouttier ofzo)
Jah tuurlijk...absoluut waar wat je zegt. Maar lijkt het jullie dan ook niet cool om met een buitenlander die je erg aardig vind ( neem voorbeeld aan Haarhuis/Kafelnikov ) te dubbelen. Alleen met je vrienden op één X-box is zo beperkt hahaha..ok Sonic, je was me voor
Nou hoef je niet perse een persoon van 9000 km ver te halen, maar ik heb ook een vriend met xbox live die 10 km verderop woont, en als je dan samen met hem over xbox live, de tennis dubbel rankings kan leiden lijkt mij dat heel gaaf en een gemiste kans voor top spin.
hoewel ik andere details eerlijk gezegd niet hoeft te zien, dat leidt weer zo af tijdens het spelen. eigenlijk moet daar gewoon een optie voor zijn, dat je dat uit en in kan schakelen.
Goh dat meen je niet Trouwens, ik vind de screens wel mooi, goede graphics etc... ik wil dat het NU 7 november is...
Ik weet het antwoord op je vraag, en hij staat in deze thread! In plaats van alles te vragen kan je ook de zoekfunctie gebruiken, of de thread globaal doorlezen. Check pagina 27 en 28
Ik heb helemaal niks gemeld en ga ook niks melden over illegale praktijken, daar begin jij nu zelf over.. Ik zei alleen dat ik hem morgen heb.. Meer niet..
Nee oke, maar wie ff nadenkt weet dat het dan om een illegale kopie gaat omdat het spel pas op 7 November uitkomt.
chief waar maak je je in godsnaam druk om man!!? ontopic: ik las net op dixons het volgende bij topspin: Top Spin is een complete tenniservaring! Inclusief één blik Wilson tennisballen. Zolang de voorraad strekt. Vraag naar de voorwaarden Dus voor de fanatieke real-life tennissers, ff naar dixons