En met zo'n bon uit XBM is gaat er ook nog eens 7,50 af. Dus slechts 52,50 voor topspin plus een blik Wilson tennisballen.
Ja hoor, als je echt tennist is een blik ballen wel leuk. Als je niet tennist moet je ook nog een racket kopen! Ik heb hem gewoon ge-preodered voor €48,50
Jah en real-life tennissers...het is altijd handig om een extra blik ballen te hebben, maar je hebt toch sowieso een goed blik ballen voor als je zelf gaat tennissen. Ik ben echt niet afhankelijk van dat ene blikje...and btw, wat moet ik met Wilson-ballen..TRETORN IS TOCH HET BEST!!!! Neej geintje, wel cool dat het erbij zit, maar best onzinnig eigenlijk als je het mij vraag ( je koopt het spel omdat je het leuk vind, niet voor de ballen, toch!? ) ROFL @ flipkop
Wat moet ik nu met een blik tennis ballen ?? Ik tennis niet ze zouden er beter een paar blikken bier bij doen
ik vind het wel grappig, kan handig zijn . Maar MS weet ook heus wel dat het niet veel uitmaakt voor de verkoop resultaten van Topspin . Ik vind het wel cool dat ze zoiets doen.
Ik moet kiezen tussen Top Spin of Rainbow Six 3.. welke zou jij kiezen en waarom?? Ik heb Xbox Live dus.. zijn allebei erg ruig volgens mij..
Jah dit is een nogal oppervlakkige vraag...De meningen zullen hierover verdeeld zijn, en je noemt ook twee totaal ander genre spellen. Top Spin moet heel veel gaan bieden aan ons! Rainbow Six 3 heb ik me zelf ( nog ) weinig in verdiept, lijkt me zeker een goede game! Ik ben zelf een trouwe tennisfan dus ik kijk er ook heel anders tegen aan, als FPS-fans denk ik! Maar nogmaals, de meningen zullen hier zeer over verdeeld zijn! Ik zou zeggen...start een eigen threat ofzo, maar vraag het niet hier, want dat gaan we ten eerste nogal offtopic, en ten tweede word het dan een opsom-thread.
Die bon is tot 5 November geldig Aangezien Top Spin op 7 November verschijnt is ie dus niet meer geldig
Er is een grote kans(als die actie succesvol was) dat er in het nummer van XBM dat op 13 november uitkomt er weer een zit. Maar online bestellen blijft goedkoper.
Ik heb echt geen zin om 3 maanden op Top Spin te wachten Ik hoor zulke slechte verhalen over dat blad met {gratis] spel voor nieuw abo. Wanneer kom het spel nou ,wie heeft dit spel al gekregen??? Nee hier heb ik echt geen zin in.