lol wat maken julle je zorgem om niks... topspin staat 90 gemidelt op gamerankings dat zegt best veel. Niet dat ik alleen maar naar rankings kijk hoor maar dit doet me goed.
ik wil het spel niet afkraken maar hoe kun je in hemelsnaam een tennis game maken het is gewoon naar de bal lopen en schieten en btw als je ook maar een beetje lag hebt dan zie je die bal niet en verlies je ik wil nog wel eens zien of het een succes word
Het zou wel erg zielig worden als je lag krijgt met een 1v1 wedstrijd, maar wie weet. Alles is mogelijk.
Hij is in Amerika al uit hoor, ik ken mensen die hem al hebben uit Amerika, en ik krijg morgen ook een Amerikaanse versie..
We weten dat je een gemodde xbox hebt, dat moet je zelf weten. Maar dan hoef je nog niet te doen alsof je de Amerikaanse versie van de game koopt(de eerlijke manier) Ik hoop dat de gcshop de game eerder binnenkrijgt liefst al voor komend weekend,maar een paar daagjes eerder is ook goed. Ik kan nauwelijks wachten
Het is toch echt de amerikaanse versie van Top Spin hoor, welliswaar een Kopie, maar toch de Amerikaanse versie.. En nu niet meer over illegale praktijken praten please...
Het is echt een super vette game, erg mooie graphics en de motoriek van de spelers is exact zoals in het echt!! Vooral de sprong-smash van Sampras is erg vet! Ook erg leuk om een eigen personage te creeren. 1 nadeel, de career mode is te makkelijk. Een beetje geoefende gamer heeft snel door hoe de computer is te verslaan (ben na 2 dagen opgeklommen naar de 2e plaats op de ranglijst). Werkt wel zeer verslavend, naar mijn mening de beste xbox game ooit!
Free record shop zegt deze of volgende week.Ik denk dat ie hier gewoon 7 november in de winkel ligt, dat betekent wel dat sommige winkels em al op de 6e binnen hebben. We shall see!! Nog 10 dagen.
dat je snel op plaats 1 komt vind ik weer een beetje jammer. ik hou wel van flinke tegenstand, dan ben je ook langer zoet. amped is bijvoorbeeld ook erg moeilijk maar het is daardoor juist een hele grote uitdaging om 1e te worden. Naja we zullen als ie uitkomt hoe het met de moeilijkheidsgraad zit. Ik hoop dat ie flink moeilijk is, maar natuurlijk wel haalbaar.
Het is nu ook weer niet zo dat je alles meteen dik wint, maar als je personage "fully trained" is en je bent een ervaren tennis gamer, dan versla je de computer vrij eenvoudig. Met de L en de R kan je riskshots slaan (dropshot of een flinke beuk), da's een leuke optie, vooral het onderhands serveren. Je kunt door te trainen 14 sterren verdienen die je kunt verdelen onder je slagen arsenaal, dus hoe meer sterren je voor je forehand hebt, hoe beter je deze kunt slaan. het beste kan je je personage eerst compleet gaan trainen voordat je aan de toernooien begint. In vergelijking met Tennis Masters Series 2003 is de timing iets anders, da's ff wennen. Je moet iets eerder een knop indrukken om (hard en zuiver) te kunnen slaan. Verder is de game helemaal niet sloom/langzaam maar juist erg vloeiend. Vooral voor Live is het de ultieme game, want van de computer win je wellicht eenvoudig, tegen je vrienden wordt het een ander verhaal.....
Even voor de duidelijkheid, ik koop OOK de ORIGINELE versie van Top Spin hoor, ik wil namelijk ook lekker op Live kunnen spelen..
Kunnen we nou alsjeblieft eens ophouden met dat ge**** over het feit dat spellen gekopieeerd zijn of niet. Als niemand erover begint hoeft ook niemand het te weten. En nou weer over Top spin AUB!!!!
opvallend dat een tennisgame opeens zo gewild is. Er is naar mijn idee nog nooit zoveel aandacht geweest voor een tennisgame. (previews enzo.)
Virtua tennis heeft het altijd goed gedaan, mario tennis ook! Top spin ziet er gewoon heel goed uit, goede gameplay, veel mogelijkheden en natuurlijk de on-line functie. Zelf denk ik dat juist door die online functie de vraag en honger naar zo'n spel groter is, immers tegen computertegenstanders ben je snel uitgekeken.