ik heb geen live, maar ik wil hem wel graag, beste tennis spel ooit, op mn favorite console, en 1 van mn favo. sporten
Als dit al gevraagd is mijn excuses. Als je wilt dubbelen met top psin op xboxlive en je hebt 2 headsets dan kun je toch allebij praten ofniet? Zit er namelijk over na te denken om dan nog een headset te kopen. Alvast bedankt.
Als je bedoelt: Jij en je gast, samen op de xbox, allebei met een headset een potje dubbelen tegen een amerikaan met zijn gast. Daarbij komt nog eens dat alleen mensen met een acount kunnen praten, als je gast geen live-account heeft kan hij ook niet praten Nee (zie pagina 28 voor uitleg)
Ik heb vandaag een hoop krantjes in de bus gekregen van Bart Smit en Intertoys enzo. En daarin wordt Top Spin niet aangekondigd Maar hij komt toch wel binnenkort uit?
PGR2 en Rainbow Six staat er ook niet in. Die krantjes zijn nooit echt volledig, helemaal niet met een groter en dus onoverzichtelijker aanbod. Vergeet niet dat ze meestal ook niet zo slim zijn daar...
oke, ik vond het alleen vreemd dat ze zo'n topper er niet in zette, maar wel een spel als James Bond: Agent Under Fire
Ja, van PS2 zetten ze er elk nietig spel in, maar bij Xbox word van de 5 krantjes met software erin geen enkele keer Top Spin en wel Broken Sword (intertoys) die op 7 november uitkomt maar waar ik nog nooit van gehoord heb. En bij Sudeki staat niks dat het pas in november, december of in 2004 uitkomt er wordt volges mij gwoon bedoelt dat ie al in de winkel ligt (wat volges mij onmogelijk is). Andere spellen die missen zijn: GTA double pack (word wel genoemt bij dixons vor ps2). Games die constant wel worden genoemt: Fifa 2004, Tony Hawk underground, True Crime, SSX 3 en SC2 toevallig allemaal spellen die ook op PS2 uitkomen
Dat valt mij nou ook altijd op dat die speelgoedkrantjes de PS2 nogal voor trekken. Vooral Bart Smit heeft daar een handje van. Maar ja dat houdt niet in dat ik niet met smart op Top Spin zit te wachten. Lijkt me echt een hele goede en leuke game. Moet ik hebben, khad hem gepre-ordered maar nu moet ik dat dus weer opnieuw doen omdat na 2 weken de rekening wordt verwijdert ofzow. Nou ja doe ik het gewoon nog een keer. Top Spin gaat rouleren, ook al heb ik geen live.
IGN's cijfer is inmiddels bekend: 9.3. Check de gamespace maar, dan zie je hun rating aan de rechterkant. Review zal zo dadelijk wel "up" zijn. Ik had mijn twijfels over dit spel, maar het begint nu wel heel interessant te worden. Even wachten wat Gamespot ervoor geeft.
Omdat Playstation meer users heeft maken ze er ook meer reclame voor. Dus niet voortrekkerij, maar logisch naar het marktaandeel gekeken.
Ik ben hem nu aan het spelen, mijn eerste indrukken zijn: -WAT EEN GRAPHICS !! Echt heel erg mooi !! -WAT EEN GAMEPLAY, beter als dat ik had verwacht, heel erg vloeiend en dan met die graphics erbij, prachtig De tussenfilmpjes als je bijvoorbeeld boos of blij bent zien er werkelijk waar echt schitterend uit.. -De player-create optie is ook fantastisch, je kan alles aan je mannetje veranderen, echt heel goed uitgewerkt ! -Career mode ziet er ook goed uitgewerkt uit! Ik heb nu Adidas als sponsor -Veel opties... -Goede duidelijke menu's Alles is gewoon goed eigenlijk Als je vragen hebt kan je ze gewoon stellen hoor..
Kan je een waterhoofd maken. Een hele grote kop dus. Wil je dat AUB eens proberen?? En kan je ook een eikop maken? Dus een soort eivorm aan het achterhoofd van je personage. Of ben je daarin beperkt?
Ik ga zo even voor je kijken Tronky, je kan in ieder geval wel een hele grote opgeblazen kop maken, maar dat eier-hoofd weet ik nog niet
Kan niet wachten, 7 nov lijkt nog zo ver. Ik weet zeker dat dit de titel wordt voor xbox live. Ik had al gr,ma,mm3,uc, maar die werden echt saai na een maandje. Bij deze heb je online gewoon zin om je ranglijst online te verbeteren.