top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    De zoveelste bevestiging dat Top Spin top is _O_

2. ghost14

ghost14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dat is TOP! :)

3. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de mensen die vragen hebben over de zelf te creeren poppetjes:
    Je kan zo'n beetje alles fabriceren wat je maar wilt, dat is het leuke aan de game. Als je er een beetje tijd in stopt kan je zelfs een poppetje maken die nog een beetje op jezelf lijkt ook! Leuk voor Live. Je kan dus een dikke, vette kop maken of een soort Hulk in elkaar zetten. Mooie Oakley bril op de neus zetten en een paar flinke oorbellen ofzo, kan allemaal. Het gezicht kan je op alle fronten aanpassen, denk aan neus, oren (flap-oren kan ook....), kaak, wangen, kin (centenbak is geen probleem), lengte en breedte van het hoofd, baardgroei, kleur van het haar. Echt mooi gemaakt!
    De kleding en materialen die je kunt kopen zijn ook zoals in het echt, denk aan adidas, wilson, oakley etc...
    Ben gister de nummer 1 van de wereld geworden en zelfs dan blijft de game erg gaaf! Echt een aanrader, maar dat wisten jullie al!

4. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Vind het create a player juist heel erg tegenvallen

5. DeltaOne

DeltaOne Guest

leg uit.

hoor namelijk alleen maar positieve dingen daarover..

6. PBateman

PBateman From the Shadows

Leuk Bevonden:
    233
    Je hebt een standaard gezicht wat je in grootte/dikte etc kan aanpassen, maar je hebt dus uiteindelijk nog steeds dat ene gezicht.

Misschien dat een ander DNA profiel kiezen je ook een ander gezicht geeft, maar dan nog kan je dus alleen al bestaande gezichten aanpassen.

Dus als je toevallig niet lijkt op zo'n standaard gezicht, zal het je ook niet lukken om ''jezelf in het spel te krijgen'' terwijl dat vantevoren wel gezegd werd.

Maar goed, 't speelt superlekker, en daar gaat het natuurlijk om

7. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    376
    Lekker duidelijk bericht, kan dit niet een beetje onderbouwd worden. Ik heb hier inderdaad ook veel positiefs overgelezen en in het filmpje zag het er ook goed uit. Volgens mij moet je er inderdaad aardig wat tijd insteken voordat je een door hebt hoe je een speler moet creƫren.

Edit: Duidelijk verhaal, dacht eigenlijk dat je van een blanko hoofd een heel eigen vorm en gezicht kon maken.

Laatst bewerkt: 29 okt 2003
  8. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    De mogelijkheden zijn inderdaad niet eindeloos, dat moet ik toegeven. (Dan heb je bij Tiger Woods 2004 iets meer opties om het gezicht aan te passen). Je begint met een "standaard" hoofd, waarbij je het gezicht in delen kunt aanpassen, dus de bovenkant, het midden (wangen, neus, oren) en onderkant (mond, kin). Je kan wel van alle onderdelen de lengte en breedte instellen. Zo zijn er een beperkt aantal kapsels voorhanden, maar de haarlengte is aan te passen, dus heb je weer wat meer mogelijkheden. Het is puur veel knutselwerk en tijd om een uniek poppetje te maken, het is maar net hoe snel je tevreden bent. De een vind dat de mogelijkheden zwaar tegenvallen, de ander is sneller tevreden (zoals ik). Het gaat tenslotte om de gameplay en dat is in combinatie met de graphics subliem. Het is dus niet zo dat je een "karikatuur" poppetje kan maken met het hoofd van een tomaat een het figuur van een bonzai boompje, maar je kunt wel degelijk een eigen creatie op de wereld zetten...

9. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Nou ik heb inmiddels Top Spin binnen (de promotie versie dan) samen met Crimson skies en ik zit met een dilemma. Met welke zal ik beginnen :9

Nou dat word dus Top Spin en over een uurtje zal ik wel ff vertellen wat ik ervan vond.

10. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ok ik heb hem nu ook gespeeld en met dat create a player zit het zo.

Als je hem dus opstart krijg je d8 ik 20 DNA'S te zien.
    deze hoofden hebben allemaal een ander gezicht en
    dus moet je eerst goed weten wat voor soort hoofd je ongeveer wilt hebben.

Mijn conclusie=extreem goede game
    Mijn minpunten zijn single player veelste kort en
    waar ik me ook aan ergerde is dat je echt alles kan veranderen
    maar je kapsel???nee!Je kan kiezen uit 29 kapsels,waarvan er al heel veel zijn met een pet op.
    Beetje weinig vind ik zelf.
    Voor de rest ziet het er zeer goed uit.
    MOEt iemand nog iets anders weten?

11. Nol

Nol Pulp Fiction

Leuk Bevonden:
    376
    Je schrijft dat je echt alles kan veranderen, bedoel je hiermee ook dingen in de wedstrijd zoals snelheid en dergelijke of gaat dit alleen over het bewerken van een speler.

Mijn volgende vraag is waarom je je hieraan ergerde?

12. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wil ik zeker ook! Ik heb hem al besteld. Omdat niemand anders deze vraag stelt zal ik hem maar even stellen... Please antwoord, want ik ben voor deze vraag lid geworden van dit forum }:]

Hoe zit de career mode in elkaar? en dan in details graag.

- Kan je gelijk alle toernooien spelen (k hoop van nie)
    - Kun je instellen dat alle wedstrijden echt wedstrijden zijn, bv alles best of three? (dus niet van die lamme 3 game sets zoals in VT)
    - Merk je echt dat je speler beter wordt na verloop van tijd?

etc. etc.

Vertel me alles wat jullie weten en ik ben een blij man _O_

13. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In de career mode kan je niet direct alle toernooien spelen.
    De career bestaat eigenlijk uit de wereldbol, waarop je naar de verschillende werelddelen kunt reizen. Zo kun je naar de verschillende toernooien reizen, je begint met de pro/am toernooien met een prijzengeld van 15.000 dollar. Als je die wint, worden de grotere toernooien unlocked. Tot je uiteindelijk de grand slams kan spelen waar je 1.000.000 dollar kan winnen en veel punten voor de wereld ranglijst. De trainingen zijn verdeeld onder bronze, silver en gold. Silver unlock je door bronze met succes af te ronden, je speler wordt dan steeds beter. Voor elke geslaagde training krijg je een ster, met een maximum van 14 sterren.
    Alle wedstrijden zijn in de career mode best of three, maar het zijn wel sets tot de 3 gewonnen games, da's jammer. Alleen de laatste optie in de afdeling sponsors bestaat uit een wedstrijd waarbij 6 games per set gewonnen moet worden, maar dus niet op de toernooien.

14. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En dit is nergens in te stellen oid?? Of bv zoiets als easy mode 3 games, normal 5 en prof. 6.

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja dat verbaasde me eigenlijk met die wereldbol maar tis best grappig. Ik heb inmiddels me 1ste toernooi gewonnen en ben er zeer tevreden over. De controls zijn gewoon top.

enig nadeel wat ik kon vinden was dat de bal nog wel eens word terug gespeeld buiten de camera dat je 'm dus niet ziet ankomen.

nu ga ik crimson skies spelen :d

16. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan de camera op 2 standen zetten, zet je hem op "far" dan zal de bal niet snel uit het zicht verdwijnen.

Career mode kan je niet op "sterkte" instellen, dat wordt bepaald door het soort toernooi dat je speelt. De pro/am toernooien zijn heel makkelijk en is te vergelijken met "easy", je krijgt tegenstanders van plaats 70 tot 100 tegen. De grandslams zijn lastiger, bijna allemaal top 20 spelers en dit niveau zal vergelijkbaar zijn met "hard". Vooral in een finale van een grandslam moet je flink aan de bak! De tiebreak die je bij 3-3 speelt, gaat in puntentelling wel tot de 7. In de exhibition mode kun je wel instellen of je een set tot 6 wil spelen, in career mode alleen tot de 3. Het is allemaal wel realistisch, verlies je een wedstrijd dan zak je op de ranglijst. Zo stond ik op plaats 1 en verloor in 1e ronde wimbledon, zakte vervolgens naar plaats 5 terug en moet je weer aan de bak om de befaamde 1e plek terug te winnen!

17. E_Man

E_Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    *off-topic* Sorry hoor! Maar ik heb ongeveer 2,5 week geleden Top Spin besteld bij Gcshop.nl en toen kon ik hem krijgen voor 44 euro incl. verzendkosten, nu is hij namelijk 48.50 euro. Alleen ik heb het geld nog niet over kunnen maken, dat wou ik deze week doen. Kan dat nog wel na 3 weken???

18. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wordt het dan niet veel te gemakkelijk??? Ik heb bij dit soort spelletjes altijd dat ik ze zo uitspeel vooral als je geen 'sterkte' in kan stellen. (ik speel dit spel strax dan ook dagelijks een aantal uur)

19. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Even contact met ze opnemen, lijkt me......

20. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Het is inderaad niet moeilijk om de nummer 1 te worden, kostte me 3 dagen.
    Vooral voor Live is het een uitdaging omdat je je dan meet met andere mensen en niet de computer.
    De tegenstand van de computer valt me dus enigzins tegen, da's het enige minpunt dat ik aan de game kan ontdekken

Deel Deze Pagina