top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nee, 't is geen schema. Je moet puur de wereldbol afreizen.

Het fantastische aan het spel blijft dat de motoriek van de spelers precies klopt met het echt, de manier hoe sampras bijvoorbeeld bij een return de bal staat op te wachten, prachtig! En de sprong- backhand van Hewitt, smullen....!

2. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    he hoe kom je eigenlijk aan die skills?

3. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Doormiddel van trainingen die je voor alles moet doen krijg je skills waardoor je poppetje beter wordt.
    Dit was ook zo bij Virtua Tennis 2.

4. jeroen18

jeroen18 boks ouwe

Leuk Bevonden:
    0
    pfoei, dit klinkt allemaal bijzonder geil :p

5. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Van IGN's review;

As good as the career mode is, though, this is one area where Virtua Tennis one-ups Top Spin. The basic format and structure is similar, and Top Spin does offer some features that Virtua Tennis doesn't, but when it comes to those great mini-games found in Sega's tennis game, Top Spin just can't compete

Ik weet dat ik aan het zeiken ben, maar ik heb dus (nog) geen XBOX live. Volgens mij is dit dus straks een spel wat je zo hebt uitgespeeld in single player. Gelukkig heb ik nog wel vrienden waardoor het lang cool zal blijven (dubellen rulez!!), maar alleen zal het spel denk ik te snel uitgespeeld zijn. Of heeft iemand hier wat tegen in te brengen??

edit --> Verder op in de conclusie van IGN zie ik dit staan; The career mode could use a bit of beefing up

Ik geloof steeds meer dat mijn stelling dat de career mode te makkelijk is, straks waarheid is....:'-( :eek: :'-(

Laatst bewerkt: 30 okt 2003
  6. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Nee want door training krijg je van die sterren bij bv serve.

Skills is iets anders. Met bv de risk shot. Dat kan een skill zijn. En daar is dus geen training voor.

7. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Skills verdien je wel degelijk met trainingen, 3 in totaal. Je kan kiezen uit verschillende skills als je op een bepaald stadium in de trainingen bent beland, bijvoorbeeld "angles, precision, powersmash". Als je als skill "angles" hebt, zul je dus beter hoeken kunnen maken tijdens je slag. Het maakt je poppetje dus voor een bepaalde slag een tikkie beter.
    De 4e skill verdien je door de nummer 1 van de wereld te worden.

MaScH, ik ben met je eens dat de career mode (voor de ge-oefende tennis gamer) te makkelijk is. Voor Live en Multiplayer geldt dit natuurlijk niet en dat is juist op de lange duur het leukst!

8. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    In het overzicht van je poppetje staan 2 kolommetjes, eentje met je behaalde sterren, de ander met je skills. Zijn dus 2 aparte gegevens.

9. E_Man

E_Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hmm heb hem net besteld bij gcshop! Kon dus wel voor die 44 euro! YEEEES :D! Maar wat jammer dat de career mode zo makkelijk is. Ben je dus best snel mee klaar, maar ja misschien vind ik het wel zo leuk dat ik het steeds met een andere speler weer probeer :)! Kun je trouwens ook gewoon toernooien apart spelen? Dat je een tournament mode hebt ofzo? En arcade? Ik heb namelijk geen live en ben dat ook niet van plan te kopen. Is de game dan wel echt iets voor mij?

10. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    Dat vind ik nogal vreemd dan want je hebt de skill: risk shot.

Maar daarvoor is toch echt geen training:confused:

11. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    de game werkt zwaar verslavend. Heb je Live echt niet voor nodig.
    Je kan in exhibition spelen tegen wie je wilt, totdat je er blauwe vingers van hebt!8)

12. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Riskshot is met R (hard beuken) of L (dropshot), is iets anders dan je skills.
    Daar train je dus niet apart voor....

13. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    nee maar hoe kom je dan aan die skill :)

Want om een young gun te worden moet ik een skill hebben. En die training kost op een geven moment nogal veel :9

14. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Is het ook mogelijk om bv een dude te maken die ontzettend hard serveert?? Dus 2 of 3 directe punten met de opslag?? Zo'n beetje als Roddick.

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    weet ik niet....maar ik kan je wel vertellen dat de serve training (De zilvere) haast onmogelijk is. Ik ben in het algemeen best goed in dit soort spellen maar ik moet een score halen van 1500 en boven de 800 ben ik nog niet uitgekomen na 6 keer proberen.

16. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoeveel manieren heb je eigenlijk om te serveren? Ik zag in al die filmpjes zelfs een onderhandse service woeeeeeiiiiii!

17. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja dat doe je met de linker trigger.

Ik merk nu dat je gewoon een zooitje trainingen moet hebben gedaan en dan mag je een skill kiezen. Heb voor de curve serve gekozen :D

18. Bitchslap

Bitchslap _O_Rolling Stones_O_

Leuk Bevonden:
    0
    ik zie dat een paar mensen hier 'm al hebben maar is ie al uit of hoe zit dat want ik dacht dat ie op 7 november uitkwam, heb echt zin om dit te spelen. (en klopt ut wat ze zeggen op IGN dat als je er genoeg tijd insteekt om je poppetje te maken je hem ook echt op jezelf kan laten lijken, want ze zijden dat je zelfs je neusvleugels kan veranderen8) .)

19. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    ja kan ook....
    Maar het is een beetje raar want je kan bij je neus alles instellen maar je haar dan bv weer niet...
    + er zijn een hele zooi verschillende begin hoofden waaruit je moet kiezen. 29 dacht ik iemand hier zien te zeggen.

Ik ben nu in ieder geval aan de pro toernooien begonnen wat inhoud dat je de kwart en de halve finale nog steeds zonder moeite wint maar dat je in de finale totaal word afgemaakt :9
    Dus ik moet maar weer gaan trainen.

20. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    lijkt me toch wel relaxed dat je jezelf kunt maken. Maar dan moet je wel met een spiegeltje gaan kijken hoe je eruit ziet 8) |:- , kan je ook littekens maken enzo, verschillend soort ogen, wenkbrouwen, aangegroeide oorlel of nie, blauwe/bruine/groene ogen, rimpels, moedervlekken, lange/korte nek. En kleding? eigen shirts/broekje/sokken/schoenen/haarband/polsband/tennistas? nee grapje dan zou het meer om het maken van personages gaan, het gaat uiteindelijk toch om het tenissen. Maar ik wil wel graag antwoord :)

En Top Spin is in NEDERLAND inderdaad nog niet uit, degene die het al hebben komen van het buitenland

Laatst bewerkt: 30 okt 2003

Deel Deze Pagina