top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Q-Dancer

Q-Dancer Guest

Doeds en doedettes..je kan pas vanav 7 november online spelen volgens mij dus deze doed leutert maar wat.

2. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Hij heeft een versie voor mensen die ervoor zorgen dat de game industrie miljoenen euri's verlies lijdt.

Waarschijnlijk ook 1 van de duizenden mensen die zeggen "ik gebruik alleen kopieen om te kijken of het spel wat is, want als hij echt leuk is koop ik het origineel wel".

Mijn mening over deze versies zal ik niet geven, maar ik hoef er verder niks over te lezen of te horen!!!!

3. SplinterX

SplinterX ^Chief^

Leuk Bevonden:
    1
    oke duidelijk....

4. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9

Jongens lees en je zal leren.

5. Rinus

Rinus XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4
    Idd. lees en leer!

Wordt er soms gedacht dat MS review exemplaren uitdeelt of zo!
    Sommige mensen zullen inderdaad een review versie hebben, maar 8 van de 10 mensen hier draaien waarschijnlijk een kopie.

En nou weer over tennis:p

6. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook een reviewexemplaar sinds vandaag...zit nog in seal though, maar ga hem zo even uittesten :)

7. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Wat bedoelen jullie nou met REVIEW EXEMPLAAR?

8. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    Exemplaren verspreid onder de pers ter recensie. Nu dan écht terug naar Top Spin aub. Reactie's die daar niet onder vallen worden simpelweg verwijderd.

9. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dit lijkt me toch wel een minpunt van de game hoor... Ik heb bv (nog) geen xbox live en als ik met een week al klaar ben met het singleplayer gedeelte...:'-( :'-(

Daar baal ik dan goed van. Ik kan me ook haast niet voorstellen dat er nergens een moelijkheidsgraad is in te stellen. Dit is toch met bijna alle spellen zo??
    Nouja, in ieder geval met de exhibition mode. Anders was dat hier toch ook wel ergens vermeld als grote tekortkoming!

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Morgen krijg ik het spel (ook om te reviewen voor gamessite). Degene die het spel nu heeft zegt dat het idd heel moeilijk is maar het zal wel te leren zijn hehe:D.

11. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Kan iemand hier antwoord op geven die het al online heeft gespeeld of het weet?
    Hoop natuurlijk dat diegene die het afkapt bestraft wordt met een verlies.

12. Martinez

Martinez New Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan krijg jij waarschijnlijk punten van hem omdat ie is gestopt. Is wel zo bij andere spellen

13. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    denk het ook maar kzal morgen pas antwoord kunnen geven...

14. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    volges mij krijgt hij punten het normale aantal punten aftrek en krijg jij niks, zo is het bij spelpunt iig

15. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Heeft in een keer iedereen dat spel al.Ik geloof er niks van, met alles wat er aan reviews en screenshots op het internet staat had ik ook genoeg informatie gehad om net te doen alsof ik het spel al bijna uit had.Je gaat mij niet vertellen dat microsoft aan elke boere*** een review exemplaar van topspin geeft, om daar dan een vaag artikeltje over te tikken en dat vervolgens op een nog vagere site te zetten.Maar ok, ik ben lang niet zo gierig geweest voor een spelletje als nu met dat wachten op 7 november.En dan pas zullen we zien of al die gasten die nu het spelletje al "uitgespeeld" hebben, sturen of gestuurd worden.

16. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik lieg niet, ik krijg hem serieus morgen. Dit kan mirik bevestigen want hij heeft het geregelt (heel verhaal maar inelkgeval was t zo omdat mijn gamessite nog niet zo veel spellen kreeg en dat mirrik dan paar spellen voor ons zou regelen en die kreeg een vriend vandaag in de bus (top spin en die crimson skies ding) en ik krijg dus top spin om te reviewen).

Ik zal morgen als ik hem ff heb gespeeld wel een kort verhaaltje posten als jullie willen...

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  17. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Mee eens:{

We zullen straks wel zien of alles wat er verteld wordt echt waar is.

18. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel het nu een kleine week, en ik vind hem al vies tegenvallen nu... Ik win alles op de moeilijkste moeilijkheids-graad (Hard) en daar is dus niks aan..

Verder vind ik het gewoon eentonig worden nu.. je weet wanneer iemand in de ene hoek schiet en wanneer in de andere, je weet wanneer iemand een Lob geeft of een Slice-bal...

Allemaal erg voorspelbaar vind ik..

Ik speel het (treurig genoeg) na een krappe week al niet meer..

DIT IS TENMINSTE MIJN MENING OVER HET SPEL HE ?!?! Dus niet mij gaan afkraken/beledigen/wat dan ook..

19. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    op xbox live ook? nja kmerk het morgen wel :p

20. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    dan wil je hem vast wel ruilen of verkopen , ik heb wel intresse in jouw game!!!

Deel Deze Pagina