top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Benny

Benny Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, het is, beleefd gezegd, een back-up :p Heb je dus niks aan..

Maar laten jullie je niet misleiden door mijn mening, want ik ben al niet zo'n tennis-fan en deze game is dus waarschijnlijk niet wat ik wil :)

2. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    ik wil hem wel van je overnemen!?

3. x-box player

x-box player Just because

Leuk Bevonden:
    1
    Als je nergens moeite voor hoeft te doen en het zomaar krijgt, ben je vaak snel ergens op uitgekeken. Het verwende jongentjes idee.
    Als jij ergens 10 uur voor moet werken, er naar uitkijkt en je dan eindelijk het spel uit het doosje kan halen, dat gevoel. Als jij er hard voor het moeten werken of sparen wil je ook alles uit de game halen.

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  4. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    kvind het overigens wel vreemd... je zegt dat je op hard alles gemakkelijk uitspeeld terwijl ik van degene die m ook al hebben juist hoor dat het hardstikke moeilijk is.

5. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nah...

Ik hoorde ook al wel van anderen dat hij heel makkelijk is. Laten we hopen dat dit allemaal praatjes zijn en dat we er volgende week allemaal over eens zijn dat dit spel het lange wachten waard was!

6. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ze hebben het live nog niet kunnen spelen.

7. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das waar :9

Ik heb ook besloten om xbox live aan te schaffen, ga 'k morgen doen. Lekker met de creditkaart van mijn vriendin .*) }:] We wonen btw al samen hoor... (voor de personen die denken dat ik haar uitbuit....

wij gaan zeker straks eens Top Spin tegen elkaar spelen.:9 Moet ik eerst wel ff oefenen enzo...

Laatst bewerkt: 31 okt 2003
  8. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben je man voor een potje dubbel.Jij je meissie- Ik me meissie.Erg jammer dat we maar 2 headsetjes kunnen gebruiken....maakt niet joh ....laten we die chicks praten gaan wij voor de taunts.

9. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    ik kan echt niet wachten tot morgen :D kben zo benieuwd of t wat is!

10. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Aangenomen! En nu maar wachten.... heb ik echt geen zin meer in.|:-

11. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is echt veelste makkelijk zoals supreme al zegt.
    Alleen ik kan niet wachten totdat ik tegen een menselijke
    tegenstander kan spelen.
    Dit spel gaat denk ik zwaar roeleren op xbox live.

12. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik bespeur jaloezie O-)

13. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Als jij inderdaad topspin al lekker op je gemakkie heb kunnen checken en dat ding wellicht al gereviewd en mischien wel onder de knie hebt.
    Wil ik daar best jaloers op zijn.
    En als dat dan zo is....hoef jij je in mijn verhaal niet aangesproken te voelen.

14. BATI NL

BATI NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben ook geen tennis fan, maar dit lijkt me toch een masterlijke game. Ga em ook zekers te weten aanschaffen!

/Mod even de CAPS-lock uitzetten de volgende keer aub, dit is erg hinderlijk. Ik heb deze 2 posts voor je gewijzigd. De volgende keer gaarne niet! meer zo schreeuwen, of er volgt een waarschuwing.

Bvd, Marius

15. BATI NL

BATI NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Lekker boeiend of hij moeilijk is, dan heb je de single player uitgespeeld maar dan is er gelukkig nog Xbox Live he... Dan zul je het zeker te weten moeilijk genoeg krijgen.

16. XiroKe

XiroKe <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    26
    Zet je caps-lock uit, boer. :{

Het is een mening, en een spel met Live heeft ook niet het eeuwige leven. Want zelfs dat kan na een bepaalde tijd vervelen.

17. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil het spel ook niet alleen maar afkraken hoor!

Het lijkt mij zeker wel een hele goede game! Ik kan me niet herinneren dat ik langer op een spel heb gewacht. Maar goed, ik denk wel dat het zonde is dat de singleplayer zo 'simpel'(weet ik nog niet, ik heb hem nog niet gespeeld hé) is. Maar toch ga ik het spel veel spelen (zowel met vrienden, vriendin, xbox live EN alleen)

18. The Warrior

The Warrior Dutch Destroyer

Leuk Bevonden:
    0
    Om daar nog even over terug te komen:

De single player is makkelijk...tjah nix aan te doen!

Maar als je zometeen op Live gaat weet je natuurlijk niet wat wij gaan doen!!! Ik heb me daar nog op verkeken toen ik een keer met een vriend tennis tegen elkaar ging spelen. Want van de computer ben je gewend dat ze óf de hele tijd crossen, of de hele tijd langs de lijn spelen, en daar ga je dan in mee...

Maar tegen een vriend kan je soms de meest onverwachtte ballen krijgen....Hierdoor word je concentratie groter, en dat maakt het toch echt heel spannend elke rally!!!

Ik geef het je op een briefje dat dit spel op Live echt bijna nooit zal vervelen ( tenzij je altijd verliest, want dan is het na een tijd ook geen reet meer aan ;))

19. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Je hebt gelijk.
    Online spelen is geheel anders dan tegen de computer. Computer is soms best voorspelbaar na tijdje, menselijke tegenstanders totaal niet.

Enne... The Warrior: Bijna tegen elkaar is gamen }:]

20. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    Misschien word het spel wel beter dan FILA Tennis :+ 8) (Zie Masch signature)

Deel Deze Pagina