1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb echt zin in over een uurtje... dan krijg ik hem in mijn handen maar nu snap ik MascH, ik was niet eens van plan om top spin te kopen en zat er ook niet op te wachten... en nu krijg ik hem in één keer in me handen geduwt :p

2. steveshit

steveshit Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    hoe de fuck kom je daar nu al aan dan. hij is toch nog niet uit

3. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Pers Power ;)

4. MaScH

MaScH Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat ie beter wordt dan Fila Tennis dat kan niet anders!!! Anders eet ik al mijn schoenen op....

Maar online wordt Top-Spin waarschijnlijk wel tha bom!

Ik heb nu trouwens ook XBOX Live aangeschaft. Mijn GamerTag is MaScH. Dus voel je vrij om mij toe te voegen. Ik kan overigens alleen online met NBA 2K3 en de demo's spelen nu

5. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    Aangezien er op mijn meest brandende vraag nog altijd geen antwoord is gegeven, heb ik m zelf maar even op een reviewsite opgezocht, en dat pakte gelukkig positief uit.

Dus wel met zn vieren op één xbox! Hurray!

Bron: Gamesdomain

6. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Idd op xboxconnect spelen mensen top spin ook al dus ik klikte zo´n server aan en vroeg of je met z´n vieren kon spelen. En ook zij zeiden dat het kon. :D Gelukkig!

7. gaizka

gaizka Ajax Kampioenen !!!

Leuk Bevonden:
    10
    dat is super nieuws! lekker met zijn 4'en liven :9

8. ChandleR

ChandleR jag älskar Göteborg

Leuk Bevonden:
    2
    ehm? Da dus nie... wel 2 op één xbox op live tegen 2 anderen...

9. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    idd metzn vieren gaat zowiezo niet op xbconnect!!
    op live alleen met 2 xboxen waar dus beiden 2 mensen aanwezig zijn.

10. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Jongens, ik heb het spel nu een paar uur gespeeld en mijn eerste indruk is WOW! Ik heb maar 1 potje online gespeeld omdat er nog bijna niemand live is. Ik heb dus vooral SP gespeeld en hij is echt wel leuk! Het is niet alleen wedstrijdjes spelen maar je moet sponsors zoeken waar je dan wedstrijden voor speeld en dingen voor doet (ik zag iets van een reclame commercial). Het is nog best oefenen om een beetje erin te komen maar je krijgt het al snel door. Je kan charracter echt heel goed samen stellen... je merkt echt als je beter wordt door je sterren... nja en nog veel meer. Het enige minder goede wat me zo snel is opgevallen is dat bij een multiplayer dubbel de computer nogal is foutjes maakt.. bijv. naar de verkeerde kant rennen en dan tegen een muur op blijven lopen maar dit hebbik maar 1x gezien en dit is niet echt een probleem.

Als jullie nog vragen of iets hebben hoor ik het graag.

BTW. Ik heb dus nog vooral alleen SP gespeeld en xbox live is nog veel vetter duss... dit spel is een topper en het is gewoon dikke fun een potje met een vriend!

Any1 zin in potje op live? Add me: DutchPimp

11. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Hoe kan jij al live spelen. Of heb je de review versie?

12. E_Man

E_Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Nou ja dan is de single player misschien wat aan de korte kant. Maar kheb een vraagje, als je nummer 1 staat, moet je dan je plek blijven verdedigen en kun je maar 1 seizoen spelen, of kun je door blijven spelen als je 1ste staat? En ik denk dat ik het spel wel zo leuk vind dat ik gewoon met een nieuw poppetje het weer ga proberen en anders ga ik wel exhibition matches spelen, dit spel is vast ook wel leuk voor mensen zonder live. Daar reken ik gewoon op als het een 9,3 krijgt. Kzit dus echt te wachten totdat ik hem krijg. Stuurt gcshop.nl hem al op de release date??? Kan namelijk nie langer wachten :)

13. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil nu wel potje...gamertag Daanos :)

En Go Ahead Eagles: Europese servers zijn allang online hoor, alleen is er vrijwel niemand met de game dus zijn ze nog wat stilletjes, is nu vooral afspreken met mensen :)

14. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb nu al tijdje single player gespeeld en Top Spin is een goed geheel. Ook ik heb nog niet online gespeeld, maar dat wil ik binnenkort zeker veel gaan doen. Het begin in SP is een beetje te makkelijk. Ik bedoel, de eerste 2 toernooien in de eerste klasse heb ik geen game verloren.. Daarna pro toernooi gedaan en dat was al wat spannender. Wel gewonnen, maar de finale was echt nagels bijten, daar doe je het voor natuurlijk. Ik heb het hele risk shot gebeuren nog niet echt onder de knie en ik vind het jammer dat je die niet ergens kan oefenen.

Mja eerste indruk is zeker goed! Sounds van het publiek is wel een beetje lame. Zo nu en dan gewoon veel te laat en soms schreeuwt er een vrouw doorheen dat ze van je tegenstander houdt, maar het lijkt haast wel of de speaker dat doet, geen goede verhouding.

15. Pimmy

Pimmy Take it easy

Leuk Bevonden:
    2
    Ik heb gerbo en Daanos geadd zodat we ff potje kunnen spelen? BTW, ik heb jou ook geadd MaScH dan kan ik je ff ownen als je m hebt :D

16. Gompie

Gompie Xbox rulez!

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb het gisteren gespeeld op een beurs in Brussel. De graphics waren adembenemend. Ik heb maar 1 setje gespeeld én verloren (love game). De andere speler moest opslagen en ik heb de bal slechts 1 keer kunnen raken (bij een tweede opslag). Het lijkt me in ieder geval geen simpel spel. Maar, oefening baart kunst. De kans zit er wel in dat ik hem ga halen. Alleen spijtig dat ik geen Live heb. En ook spijtig dat Clijsters en Henin niet in het spel zitten. En de Williams zussen ook al niet dacht ik. Maar ja, het blijft een topgame.

17. Maradona10

Maradona10 Addict

Leuk Bevonden:
    0
    Ik kan niet wachten op Top Spin. Ik heb nu Tennis Masters 2003, maar deze ben ik een beetje uitgespeeld. Het is bij die game ook wel minder dat je geen eigen speler kunt maken en er geen echte namen inzitten. En daarbij: Top Spin heeft Live!!!

18. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    TOP SPIN wordt denk ik wel leuk. En THA NEK gaat ons allen ownen naar eigen zeggen 8) Tegenwoordig heet ie trouwens Rownage, dus als je em tegenkomt ben voorbereid O-)

19. Daanos

Daanos Achievementhoer

Leuk Bevonden:
    0
    Whahah ja dat publiek is echt triest, gaan ze 3 seconden te laat juichen en opstaan, en dan meteen weer zitten. Echt in zo'n beweging *staat op* halve seconde *gaat zitten*. Als je begrijpt wat ik bedoel :)

20. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    bijna iedereen zegt dat het makkelijk is, maar bij al die review-filmpjes verliest de reviewer gewoon dik, in het begin zal het dan toch echt niet makkelijk zijn.

Deel Deze Pagina