Ehm eigenlijk is het wel zo, welk reviewfilmpje heb jij gezien dan? Die gozer kon er dan echt niks van, of hij was al bezig met de Pro of Legend toernooien.
Ik heb nu even de sp wat verder gespeeld en het is dus NIET makkelijk! Ik heb 3 sterren forehand en 2 backhand en 1 service ofzo en het eerste toernooi was idd zeer makkelijk omdat je moest spelen tegen gasten met sterren... toernooi daarna is veeeeel moeilijker, de tegenstanders hebben veel sterren en spelen dus ook veel en veel beter. Hij is dus niet makkelijk!
Iedereen zegt dat de sp heel makkelijk is, maar op de PU Awards kreeg ik op Easy de ballen om de oren
Het is gewoon even wennen, weten hoe je precies goed een bal slaat. Dat pik je in een aantal minuten op en bouw je uit in de verdere uren en dagen dat je speelt
Vraagje aan de mensen die hem ook al hebben: Gebruiken jullie de D-Pad of de Thumbstick om te slaan? En hoe hebben jullie de masteries en skills verdeelt? Mijn mannetje zou een keiharde forhand moeten hebben, maar mijn ass is al redelijk vaak op Live gewhooped (onder andere door de nummer 2 op de lijst ). Bijna iedereen waar ik op Live tegen speelde slaat veel harder, dus ik denk dat ik verkeerd sla, hoewel ik in de SP campaign wel de ballen hard kan slaan. Heb de SP campaign ook bijna uitgespeeld, dus daar kan het niet aan liggen. Iemand een idee?
Drukgevoeligheid van de knopjes in gedachte gehouden? Ben er zelf niet zo'n fan van, maar ik weet zeker dat het meespeelt.
Dus nog langer de slagtoetsen ingedrukt houden? krijg straks nog RSI in m'n duim Weet iemand trouwens waar je de skills/masteries van je tegenstander kunt bekijken?
Nee, al wel redelijk uitvoerig kunnen spelen. Ik verwacht em gewoon bij de release Gerben heeft 'onze' recensiekopie geloof ik.