top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. j.la

    j.la j.la pour toi

    Berichten:
    133
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe langer het duurt hoe beter als het weer zon slecht spel wordt dan heb je er nog niks aan dus laat ze er maar lekker lang over doen dan hebben wij straks een mega tennis spel waar ik toch wel het meeste naar uit kijk
     
  2. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    hmmmz, bij Gamespot staat nog gewoon 16 september... Valt dus nog steeds geen pijl op te trekken...
    Ach, we zien t wel...
     
  3. kierewietje

    kierewietje Diehard

    Berichten:
    282
    Leuk Bevonden:
    1
    dit lijkt me zo bruut op live... gewoon je eigen tennisser en dan online toernooien.... dat lijkt me heerlijk... langzaam je opknokken op de ranglijst... ik hoop zelf ooit een top-10 speler te worden met topspin... das tog wel 1 van mn xboxdromen!
     
  4. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    ik hoop echt dat de gameplay hetzelfde en (het liefst) beter wordt dan virtua tennis. dat spel is echt supergaaf en ben je ook niet zo heel snel zat. alleen dat world circuit valt een beetje tegen.

    ik hoop dat ze dat in top spin veel beter doen, een beetje dezelfde opzet als de ranking in het echt. dat je echt partijen moet winnen om in het klassement te stijgen. en als je dan in de 1e ronde eruit vliegt weer kan zakken. ik kijk er iig erg naar uit.

    het kan ook een lekkere party game zijn, gewoon met wat vrienden lekker tegen elkaar tennissen lijkt me heel gaaf. ik kijk er dus wel een beetje naar uit:9
     
  5. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem gister een tijdje gespeeld op de PU-Awards en hij speelde behoorlijk lekker. Met B sla je hard, met A sla je wat hoger en zacht, met X sla je een schuif bal, met Y doe je een lob, met L een dropshot(doormiddel van 2 balkjes en dan moet je optijd kiezen) en dan R om een smash te doen(maar die lukte nog niet erg). Ik heb bijna elke keer met Kournikova gespeeld:p. Overigens was de computer wel goed, ik heb denk een half uur gespeeld en ik heb maar 1 leg op easy gewonnen. Het is totaal anders dan Virtua Tennis, maar het speelt wel lekker. Er waren een heleboel tennissers en stadions om uit te kiezen. Ik kijk er zeker naar uit.
     
  6. Bidle

    Bidle Bidle

    Berichten:
    3.686
    Leuk Bevonden:
    355
    Ik was ook op de PUA, zag er idd erg goed uit!! Deze ga ik ook aanschaffen, al helemaal omdat de game LIVE is.
     
  7. Spartan117

    Spartan117 New Member

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Ben maar één keer in de Xbox Stand geweest, maar dé game die ik er gespeeld heb was wél Top Spin. En ik weet zeker dat dit de titel wordt waarmee ik op Live ga. Wat was dit verslavend lekker. Virtua Tennis eat yer heart out! :9
     
  8. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Dam!! Had ik daar dus toch heen moeten gaan!! maarehh, Bombermania... wat is een leg??
     
  9. Koenjo89

    Koenjo89 Active Member

    Berichten:
    225
    Leuk Bevonden:
    8
    ik was niet op de pu awards maar ik kijk zo erg uit naar topspin please niet weer zo mislukte virtua-tennis-wanabee ..please!
    hoe speelde het??? hoe waren gfx met name het publiek??
     
  10. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2
    ik denk dat hij 'game' bedoelt.. of zal het 'set' zijn |:-
     
  11. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    ik denk toch 'Game' 8)
     
  12. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    als jullie misschien aan wat screens kunnen komen zal leuk zijn :p:) want ik kan ze niet vinden
     
  13. Scotch

    Scotch Magic Tape

    Berichten:
    467
    Leuk Bevonden:
    0
    Das goed om te horen dat het spel inderdaad lekker speelt. Ik kijk echt zo naar dit spel uit. Ik kan me altijd ontzettend vermaken met tennisgames. Keb zelfs weken die Tennis Master Series demo gespeeld die op OXM stond. :)
     
  14. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    check ze maar in deze thread anders! Staan er genoeg!
     
  15. Don Juan

    Don Juan Do The Moonwalk

    Berichten:
    3.475
    Leuk Bevonden:
    32
    Top Spin en Halo 2 zijn de redenen dat ik adsl ga aanleggen en live neem!!!! Nummer 1 van de wereld worden he!! dat lijkt me echt superstrak gewoon!!!! Maar dat zal waarschijnlijk niet met de tjappies die maken je volgens mij zo af!!! Maar ja hopen dan maar he!!!
     
  16. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Vond het grafisch wel een beetje tegenvallen. Het leek net of Virtua Tennis op mijn pc er beter uitzag. Maar dat kwam denk ik omdat je heel dichtbij het beeld staat tijdens zo'n speelsessie.
    Maar hij speelde heel lekker en daar gaat het om, alleen snapte ik de smash met de R-knop niet helemaal.
     
  17. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hoor dat er mensen dit spel hebben gespeelt.
    DAS heel mooiiiii!
    Hoe was[waren]jullie 1ste indruk??
    Misschien stom maar was die beter dan virtua tennis??
    Laat het me aub weten.
     
  18. SabZero NL

    SabZero NL Sexyback

    Berichten:
    1.346
    Leuk Bevonden:
    5
    dit spel overtreft alle andere tennis games ik ga dit spel zekerz halen
     
  19. The killerbee

    The killerbee RoyT NL

    Berichten:
    963
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik hou persoonlijk niet heel erg van tennisspellen, maar toen ik op de PUGA rond liep viel mijn oog op dit spel, damn wat een fuckin mooie graphics, en een hele goeie gameplay! Word denk ik een toppertje :)
     
  20. matje

    matje Soco Socoo!!!

    Berichten:
    302
    Leuk Bevonden:
    0

Deel Deze Pagina