Ik werk bij een andere site die ik maar niet zal noemen dus ik heb ook een retail versie, btw die gasten op xbox live ownen me zwaar! Zijn zij zo goed of ben ik zo slecht?
hehe, heb net potje tegen iemand die ongeveer even goed was gespeeld en daarvan hebbik net gewonnen... echt frustrerend als je uitslaat EDIT: waarom heeft niemand zijn headset aanstaan bij live
was jij dat? ik kreeg een uitnodiging toen ik zwaar geownt werd maar had geen tijd om te kijken, heb je msn zodat we ff tegelijk kunnen gaan?
Tjeez..het is al zo vaak gezegd..en nu zeg ik het nog 1 keer..ok..voor de duidelijkheid gooi ik ff me caps aan..komt ie..ben je er klaar voor? DAT ZIJN REVIEW COPY'S OF ILLEGALE COPY'S!!!!! Zo..dat is wel duidelijk dacht ik?
die review copy's zijn gewoon in doos met boekjes hoor maarre er wordt telkens met me de vloer aangeveegt
Hoe zit het eigenlijk met het live gedeelte???? hoe zit het precies in elkaar en kan je eigenlijk ook via de speakers de andere horen?
Ik heb nog niemand horen praten maarre het is opgedeeld in exhibition, official match en xsnsports.com match, exhibition kan je met pete sampress enzo spelen en in official moet je met je eigen mannetje spelen, je kan beswel uitgebreid filteren enzo maar er zijn nog maar weinig mensen online
AMArant kan je misschien kijken of dat je mensen kan horen via de speakers???Dat lijkt me een super gave toevoeging.
Ik zie dat ze het in de review hebben over een custom tournament mode! Dat was wat ik wou weten! Yes en dat zit er dus in!!!!!
kijk echt enorm uit naar deze game, lees alleen maar goede reacties denk dat dit 1 van de, zoniet de, beste live games wordt