ik zat daarnet dus een beetje te internetten op gamefaqs.com kom ik dit ineens tegen over top psin is dit waar? anders zou dit spel zo saai worden online? ik hoop van niet maar ik heb het gevoel dat dit wel eens waar zou kunnen zijn. en voor de genen die online zijn, kunnen jullie vertellen of dit ook werkelijk gebeurt....
Ik weet niet of het waar is want het schijnt dat risk shots best moeilijk uit te voeren te zijn. Dus laten we hopen dat het niet zo is.
Sorry ik snap hem niet....... Anyways hopen dat dit niet het geval is anders hadden ze de risk shots beter kunnen laten.
Met dat risk shot(serve) kan je hem echt wel tegenhouden. Alleen het wordt iets lastiger als je hem terug slaat en dan op een goede positie te staan. Ik hoef alleen nog maar 8 toernooitjes te doen en ik heb het spel al uitgespeeld.
Dat zou wel de grootste fout zijn die ze konden maken dus dat zal wel meevallen denk ik. Ze zijn daar heus niet achterlijk. Misschien vereist het alleen wat meer oefening? Ik heb het nog niet gespeeld overigens, hoe komen jullie dan allemaal al aan de game. Pers mensen omgekocht of zo?
Nou Alex, je haalt de woorden van m'n toetsen.En wat betreft de mogelijke flaw in het spelletje, het zou best eens kunnen.De game Rocky was namelijk ook met 1 bepaalde stoot uittespelen.Niet dat ik boksen met tennis wil vergelijken.Maar het is dus realiteit dat er games uitkomen, waar -tig profi's -tig jaar serieus aan hebben gewerkt, en dat dan blijkt dat er toch geen ene fuck van klopt.Laten we het in dit geval niet hopen.
De risk serve is idd lastig om terug te slaan, je kunt echter skills kiezen die het terugslaan makkelijker maken. Vergeet echter niet dat je 5 masterie sterren plus 1 skill kwijt bent aan het hebben van een uberserve. Dit soort service kanonnen zijn dan ook meestal op andere vlakken veel minder.
Ja, wat hebben jullie eigenlijk voorn setup? Ik heb nu Serve *** Forehand **** Backhand *** Volley ** Dus nog twee te doen. Ik wil forehand full maken en twijfel nog tussen Serve en Backhand... Als skills heb ik Angle, Returning Serve en Risk Shot. Nog 1 open dus.
Hmm zorg dat je backhand even sterk is als je forehand, aangezien je serve 3 sterren is, dus gemiddeld kan je geen service volley gaan spelen, dus hoeft je service in principe niet sterk te zijn.. Je volley is dus ook maar 2 sterren dus dat is ook goed, nu gewoon zorgen dat je na je service dus er sterk voor staat, dus zorg dat je backhand en forehand allebij gelijk zijn..
Ja waarom zit iedereen nou op die fucking risk shot te ..........arg je kan hem wel gewoon terugslaan alleen in het echt is het toch ook zo als iemand moet serveren dat dit in zijn voordeel is. Die kerel die zei dat je ze niet terug kan slaan is gewoon niet zo goed denk ik
Serve*** Forehand***** Backhand**** Volley** Je laatste ster moet je niet gebruiken voor de service. Als je serveert met de rechter trigger, dan is dat voldoende. Ook de ster niet voor de volley gebruiken, als je aan het net staat slaat de computer vaak een onhoudbare lob over je heen, heb je dus niks aan je volley. Op de grandslams win je de potjes het makkelijkst vanaf de baseline, dus dan is een goede forehand (en backhand) een vereiste. Je moet wel optijd de A indrukken tijdens je slag om harder te kunnen slaan, dan verschijnt dat "blauwe rondje" om de bal terwijl je em raakt en scoor je een stuk makkelijker!
Online wil je gewoon een goede volley hebben, aangezien die rally's eeuwig kunnen duren en je met een goede volley ook makkleijker kan doorlopen naar het net. Had eerst een mannetje dat geen volley had. WAARDELOOS. Forehand ***** Backhand **** Serve ***** Volley EN ik heb het idee dat de TIMING online anders is dan tegen de computer. Ook het hard slaan online blijft moeilijker dan tegen de PC...