1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Zijn er ook al Nederlands Talige reviews?

2. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    ik zat daarnet dus een beetje te internetten op gamefaqs.com
    kom ik dit ineens tegen over top psin
    is dit waar? anders zou dit spel zo saai worden online? ik hoop van niet maar ik heb het gevoel dat dit wel eens waar zou kunnen zijn. en voor de genen die online zijn, kunnen jullie vertellen of dit ook werkelijk gebeurt....:confused:

3. Go Ahead Eagles

Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

Leuk Bevonden:
    34
    Ik weet niet of het waar is want het schijnt dat risk shots best moeilijk uit te voeren te zijn. Dus laten we hopen dat het niet zo is.

4. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    maar ik heb gehoord dat als je het een maal onder de knie hebt z eniet meer tegen te houden zijn

5. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb in ieder geval iemand horen fluiten over mijn speakers :D

6. Renegades NL

Renegades NL Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Sorry ik snap hem niet.......

Anyways hopen dat dit niet het geval is anders hadden ze de risk shots beter kunnen laten.

7. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Met dat risk shot(serve) kan je hem echt wel tegenhouden.
    Alleen het wordt iets lastiger als je hem terug slaat en
    dan op een goede positie te staan.

Ik hoef alleen nog maar 8 toernooitjes te doen en
    ik heb het spel al uitgespeeld.:'-(

Laatst bewerkt: 2 nov 2003
  8. Alex V

Alex V V RACING

Leuk Bevonden:
    1
    Dat zou wel de grootste fout zijn die ze konden maken dus dat zal wel meevallen denk ik. Ze zijn daar heus niet achterlijk. Misschien vereist het alleen wat meer oefening? Ik heb het nog niet gespeeld overigens, hoe komen jullie dan allemaal al aan de game. Pers mensen omgekocht of zo?

9. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Nou Alex, je haalt de woorden van m'n toetsen.En wat betreft de mogelijke flaw in het spelletje, het zou best eens kunnen.De game Rocky was namelijk ook met 1 bepaalde stoot uittespelen.Niet dat ik boksen met tennis wil vergelijken.Maar het is dus realiteit dat er games uitkomen, waar -tig profi's -tig jaar serieus aan hebben gewerkt, en dat dan blijkt dat er toch geen ene fuck van klopt.Laten we het in dit geval niet hopen.

10. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    De risk serve is idd lastig om terug te slaan, je kunt echter skills kiezen die het terugslaan makkelijker maken. Vergeet echter niet dat je 5 masterie sterren plus 1 skill kwijt bent aan het hebben van een uberserve. Dit soort service kanonnen zijn dan ook meestal op andere vlakken veel minder.

11. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja idd dan is de forehand of backhand stukken minder.

12. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ja, wat hebben jullie eigenlijk voorn setup?

Ik heb nu

Serve ***
    Forehand ****
    Backhand ***
    Volley **

Dus nog twee te doen. Ik wil forehand full maken en twijfel nog tussen Serve en Backhand... Als skills heb ik Angle, Returning Serve en Risk Shot. Nog 1 open dus.

13. Orcrist

Orcrist XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8
    Hmm zorg dat je backhand even sterk is als je forehand, aangezien je serve 3 sterren is, dus gemiddeld kan je geen service volley gaan spelen, dus hoeft je service in principe niet sterk te zijn.. Je volley is dus ook maar 2 sterren dus dat is ook goed, nu gewoon zorgen dat je na je service dus er sterk voor staat, dus zorg dat je backhand en forehand allebij gelijk zijn..

14. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Waarom is er bij reviews niet ontdekt dat bij risk shots je de bal niet terug kan slaan?

15. TheFlood

TheFlood Active Member

Leuk Bevonden:
    9
    omdat je ze wel terug kan slaan. Is alleen een stuk moeilijker.

16. boessie3

boessie3 Milo NL

Leuk Bevonden:
    0
    Ja waarom zit iedereen nou op die fucking risk shot
    te ..........arg je kan hem wel gewoon terugslaan alleen
    in het echt is het toch ook zo als iemand moet serveren dat dit
    in zijn voordeel is.
    Die kerel die zei dat je ze niet terug kan slaan is gewoon niet zo goed denk ik:)

17. japie

japie Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Serve***
    Forehand*****
    Backhand****
    Volley**

Je laatste ster moet je niet gebruiken voor de service. Als je serveert met de rechter trigger, dan is dat voldoende. Ook de ster niet voor de volley gebruiken, als je aan het net staat slaat de computer vaak een onhoudbare lob over je heen, heb je dus niks aan je volley. Op de grandslams win je de potjes het makkelijkst vanaf de baseline, dus dan is een goede forehand (en backhand) een vereiste. Je moet wel optijd de A indrukken tijdens je slag om harder te kunnen slaan, dan verschijnt dat "blauwe rondje" om de bal terwijl je em raakt en scoor je een stuk makkelijker!:D

18. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Dat was waarschijnlijk het publiek dat je zat uit te fluiten.

19. CosmicFire

CosmicFire Fable

Leuk Bevonden:
    1
    Online wil je gewoon een goede volley hebben, aangezien die rally's eeuwig kunnen duren en je met een goede volley ook makkleijker kan doorlopen naar het net.

Had eerst een mannetje dat geen volley had. WAARDELOOS.

Forehand *****
    Backhand ****
    Serve *****
    Volley

EN ik heb het idee dat de TIMING online anders is dan tegen de computer. Ook het hard slaan online blijft moeilijker dan tegen de PC...

20. p@cm@n

p@cm@n X-Box Fanatic

Leuk Bevonden:
    0
    Hij mag van mij een paar dagen vroeger uitkomen hoor het is toch kloteweer nu:D

Deel Deze Pagina