Dendemen, kan je er voor mij ook 1 opzij laten leggen....(ligt er aan hoeveel ze binnen krijgen) Ik kan het pas om 5 uur ophalen! Bij welke Futurezone ga je trouwens? Die onder V&D?
Ik hoop dat ze hem morgen dan ook krijgen bij de Dimensionplus omdat ze daar de spellen ook altijd behoorlijk op tijd hebben.
te makkelijk? op ign zeggen ze iets anders. Runner-Up: Top Spin Why We Picked It: What? A tennis game as runner-up for Game of the Month? Are we crazy? Hell no. Top Spin is not only the best tennis game out there on the Xbox, it's the best tennis game out there period. While the career mode could use a little beefing-up, the easy-to-pick-up-but-hard-to-master gameplay is just about perfect, and the game's visuals are breathtaking in every way. But what really makes Top Spin great is the online play and leader boards. Well, there's the inclusion of Anna Kournikova, too, but who's really paying attention… Ik wacht trouwes gewoon op vrijdag, ik heb toch pw-week.... en anders word dat dus helemaal niks
Er zijn een hoop scholen die nu pww hebben hoor maarre ik zei al dat van de sp makkelijk dikke stierenkak is! Hij is NIET makkelijk!
Is de game al uit. En pacboyslim als ik de game ooit in bezit krijg wil ik wel tegen jou tennissenEn misschien een keer ik en een maat tegen juo en je vriendin
Hey gasten, kheb uitgevonden dat je de stemmen OOK via je tv kan horen van xbox live. Ik had mijn headset er niet inzitten en toen hoorde ik netjes alle stemmen via de tv. en masterr ik wil ook wel tegen jou en je vriendin met een maat van me , ownaasje tijd!
Dat is wel leuk bij crimson skies gaat da ook zo ben er net achter gekomen das makkelijk als je met vrienden thuis zit horen ze meteen wat de andere zeggen anders vragen die de hele tijd en wat zeggen ze dus via de speakers is wel handig
Alsvolgt boys, mits ik geen geouwehoer krijg mocht het niet lukken.Ga ik morgen het volgende doen:1.bel die zaak,2. haal me game en dan 3.probeer ik een reservering te maken voor de volgende tags...pacboyslim, magico, apoc en milo.Mocht het spel daar niet binnenkomen of de reservering niet lukken, laat ik het weten op dit forum.Anders ligt je game klaar bij future zone in de koopgoot in hartje rotterdam.Hopend dat we morgen allemaal happy zijn.Zie ik jullie laters.
We zullen zien.... Je hebt nu natuurlijk al een voorsprong. Eerst ga ik de SP uitspelen en dan ga ik jouw ownen.?!?!
Voorsprong valt ook wel weer mee, khad al paar jaar geen tennis gespeeld en is echt wel wennen. Ik speelde vanmiddag tegen vriend die nog op tennis zit... hij was even goed als ik!
hoop dat gamerelease hem ook morgen binnen heeft/verstuurd, lijkt me wel riant heb morgen toch geen tijd om te gamen, ajax gaat voor alles
Dendemen ik bel morgen zelf wel naar Future zone en dan hoop ik dat ze hem morgenochtend binnen hebben. Als dit zo is dan spring ik een gat in de lucht. Als je al wat weet Dendemen zet het hier dan even op het forum als je wil,alvast bedankt
dit is echt vet.. deze maand komt ook nog is pgr 2! lang leve november! Top spin is al heel vet en vermaak ik me al dagen mee en dan ook nog is al die andere top games! woohoo