is iemand er al achter hoe je (misschien) een 15de ster kan krijgen?? Ik heb alle toernooien gewonnnen. Alleen moet ik die sponsors nog doen(uit me hoofd
Man, ik verheug me echt op dit spel. Ben nu bij pagina 27 (van deze thread) dus heb nog een lange avond voor de boeg met lezen. Maar het valt me op dat in het dubbelspel op deze site de drie (niet serverende) poppetjes precies tegelijk op en neer bewegen in afwachting op de service. Dat soort kleine dingetjes gaan snel irriteren.
denk het niet, je kan de tegenstanders goedverslaan zonder die extra ster..... Wat ik overigens erg jammer vind aan dit spel zijn de namen..... er zijn maar een paar namen die echt bekend zijn, maar vooral het feit dat heleboel topspelers van nu er niet in staan... en de tournooien hebben meestal niet de officiele naam
Yeah, alles gelezen maar nu heb ik een paar vragen! -Kun je meerdere poppetjes gebruiken op live, zodat je de ene keer in het achterveld kunt spelen, en de andere keer service-volley kan spelen? (lijkt me eigenlijk logisch maarja ) -Kun je ook online spelen dat het niet meetelt voor de rankings? -En wanneer een speler de live-wedstrijd stopt. Verliest hij dan punten? Of krijg jij er punten bij? Hoe zit dat? -Hoe werken de rankings? Als een ladder? Een puntensysteem? En dan wil ik nog even een opmerking maken. Ik denk dat je deze game heel anders ervaart als bijvoorbeel Midtown Madness 3 of MotoGP(2). Je speelt namelijk 1 tegen 1, dan krijg je hele andere gesprekken. En ik kan me voorstellen dat het vaak ook gewoon stil zal zijn, zeker bij matches die meetellen voor de rankings.
Dit MOET gewoon mogelijk zijn. Ik kan me niet voorstellen dat zo'n gedetailleerde game geen cheats bevat. Sampras en Hingis hebben 15 sterren, dus wie weet....... In veel previews van de game wordt gesproken over "met rackets gooien" en "tegen de scheids ingaan (uitschelden ala McEnroe)". Dit ben ik nog niet tegen gekomen, weet iemand hoe dat moet...???
Als je een punt verliest zoveel mogelijk op de zwarte knop rammen, dan gaat na een tijdje je racket echt wel tegen de vlakte hoor
Heb ik geprobeerd, maar krijg steeds dezelfde scenes te zien. Toch maar blijven proberen...... . Werkt uitschelden van de scheids op dezelfde manier....????
MMMMMMM ik kan vandmiddag laat Top Spinnen. Dat is dus heel goed nieuws. Ik hoop voor diegene die niet omgeving Rotterdam wonen hem ook snel krijgen!
Moet je deze cijfers zien!!!!arg zijn deze lui anti-tennis ofzo??? http://www.tothegame.com/review.asp?id=43
Zo te lezen wel, hij geeft zelf al aan dat tennis niet zijn spelletje is. Maar dan vind ik wel dat je moet proberen om een objectief verhaal te schrijven.
Heb net ook gebeld (woon in hartje Rotterdam) wist hij te vertellen dat rond een uur of 5 de levering binnen kwam....maar wist het nog niet zeker....dat tijdstip klopt niet wie leverd er nou nog om 5 uur aan? TNT komt meestal rond het middaguur...vreemd verhaal blijft het toch wel...maarja 5 minuten loopafstand
Dat is dan heel vreemd P@cmAn want ik belde vanmorgen en toen zeiden ze 16.00. Ik vroeg ook nog hebben jullie hem dan 100% en toen zeiden ze ja. Zelf woon ik in Dordrecht dus misschien rijd ik er nu voor jan LUL naar toe
Zo ging het gisteren ook.Mooi verhaal met die mannen.Vanmorgen zei de groothandel dat ze echt zouden leveren vandaag.FZ belt me als die binnen is.