Ode aan FZ Me gereserveerde exemplaar ligt klaar voor me Wat is het toch fijn om een voorkeursbehandeling te krijgen....was ff benauwd dat ik niet 1 van die 5 was....maar anders had ik ff 3 huizen verder een tennisballetje door het raam naar binnen gegooid,waar heb je anders buren voor
de shit aan futurezone ik ben mooi 2 dagen al aant lijntje gehouden. En hiervoor had ik al slechte verhalen over fz gehoord. En nu tja nu maak ik het zelf mee.
Lol, ik snap dat jullie erg op het spel zitten te wachten. Maar ik zou toch graag antwoord willen hebben op m'n post van 3 pagina's terug
ik weet alleen da laatste vraag... er zijn 2 score bords eentje met de standaard gasten die werkt met als je vna een hoog iemand wint stijg je veel win je vna een slecht iemand dan stijg je weinig je hebt ook nog een voor de custom gasten die werkt gewoon dacht ik met je aantal wins en losses
Heb het ook gelezen martinez! Dit wordt er gezegd: Oke, het is zeker. Donderdag komt het spel zeker weten bij ons binnen. Iedereen heeft hem vrijdag. Er is zelfs een hele kleine kans dat het morgen al binnenkomt, maar reken hier maar niet op. Kan nie wachten
Ik zal ff proberen zo goed mogelijk je vragen te beantwoorden... Je kan online alleen met je eigen mannetje spelen, behalve in andere modes want daarin kan je ook met samprass enzo spelen.. Dat vraag ik zelf ook nog af, ik zal zo even kijken... Ik heb nog niemand gehad die midden-in stopte dus ik kan daar niet echt een duidelijk antwoord op geven... De scorebords heb je een lijst met mensen met een hun ranking etc.
Ik heb hem!!! Hij is ook al uit in Belgie! Vraagje: hoe save je je career? Of gebeurt dit vanzelf? Net het eerste tornooi gewonnen maar ik zie nergens save. Hopelijk weet iemand het!