volgens mij is topspin in den haag nog nergens te krijgen, of weet iemand nog een adres wat ze sneller heeft dan gameshop? Bij Gameshop zeiden ze morgen
Ik heb ook nog geen locatie in Zoetermeer of Den Haag gevonden waar je hem nu al kan halen.. Mocht je wat vinden, laat je me het dan weten?
ahhhhhhhhhh Mediamarkt Den Haag heeft hem al, maar ze mogen hem nog niet verkopen.............. vrijdag mag ie pas verkocht worden
heb net een uurtje gespeeld.toernooi in spanje.1 gewonnen, 1 verloren.spel speelt super makkelijk.heb ook net een training gedaan.kan er nog niet echt veel over zeggen snappie.hoop dat jullie allemaal asap een kopietje hebben.speel nog even de sp, dan effe chke op live.see ya
De singleplayer ben je toch wel even zoet mee hoor denk ik. Ik heb net een pro tournament gespeeld & dat is ook niet ZO makkelijk als sommigen denken. Eerste set toch in tie break gewonnen Wat wel nog een heel cool detail is, zijn de slidings op gravel vind ik. Jammer dat de sporen er niet in blijven staan. Ze staan er even en dan verdwijnen ze na een tijdje. Spijtig... Wie met me wil spelen, daag me gerust uit!!
ik neem aan dat je de gameshop bedoelt in de passage, tegenover de dierenwinkel? Das Future Zone; die heb ik vanochtend al eventjes gebeld. Top Spin was nog niet binnen gekomen, ze 'verwachten hem een dezer dagen'. Die winkel bedoel je toch?
heeft iemand hem al in de Amsterdamse Poort gezien (mediamarkt, e-plaza, dixons, frs)? Ik wil Rinus kicken