trouwens nog een leuk iets van top spin is dat je je eigen dubbel kan kiezen en daar dan alle toernooien mee afgaan en andere dubbels uitdagen. Zo ga je bijvoorbeeld met een amerikaan waarmee je dan gaat trainen en elkaar helemaal leert kennen, qua spel dan. En dan zo goed wordt dat je iedereen hard klaart.
Word er nog serieus GESLEUTELD aan de game? Een speler als Martin Verkerk hoort er gewoon in te zitten.. Sjeng trouwens ook....
Sjeng wel, Verkerk niet Leuk wattie heeft gedaan in Parijs maar om hem daarom nou meteen in een spelleke op te nemen.. DIe lijst is toch al zo enorm beperkt Uiteraard wordt er nog aan gesleuteld. Althans, als ze het nú zouden uitbrengen zou het nog gewoon slecht zijn
Hmm ja, dat is waar.. Wahah nou dan hoop ik dat ze er flink aan sleutelen *) Ook hoop ik dat elke speler over zijn eigen individuele skills beschikt, dus een Schalken die geen serve and volley speelt, maar prachtige winners slaat, en een Andy Roddick die de ballen met 200 km per uur raakt....
ja je kan je eigen speler maken ,je begint als newbie en je moet je bewijzen, je maakt je eigen speler zoals jij wilt, blond haar? blauwe ogen? en jij moet naar de top door toernooien te winnen. in iedergeval dit heb ik gelezen . ik zelf kan niet wachten dit word echt een topgame!! maar ik heb hem nog niet gespeeld,mensen die dat wel hebben gedaan please zeg ervan wat je ervan vind.
ik vond het nog niet echt snel spelen eigenlijk. Beetje aan de slome kant maar vergeleken met PGR 2 was het weer rete snel Maar de besturing voelde wel goed aan in ieder geval.
hm ok even een vraagje ziet het publiek er al goed uit? de game zit nog in een vroeg stadium als dat niet het geval is kan het altijd nog worden verbetert ...always look on the ................
Natuurlijk wordt er nog aan gesleuteld, maar iig niet aan de spelers lineup. Hier zul je t mee moeten doen (naast de speler/ster die je zelf in elkaar knutselt natuurlijk!)
Lekker spelletje, heeft nog wel wat fine tuning nodig. Zo stopte spelers echt als ze een verre bal moesten halen. Dus: Rennen > Stoppen > Dan lichaam zijwaards strekken om de bal te slaan (evt met sprong). Dat zit dus nog niet helemaal snor. Wel cool dat je gewoon veel verschillende slagen kan doen en de umpire aanvallen enzo
aha... dus niet helemaal realistisch en vloeiend... das wel jammer dan... hopelijk wordt dat nog opgelost dan... ik kan echt niet wachten op dit spel... tennis is echt zoon spel waar ik megafanatiek in ben... so beware of the alien!
Het is wel realistisch, alleen het heeft nog wat fine-tuning nodig waarvan ik bijna zeker weet dat dat zal gaan gebeuren.
Yup, met White kan je je vast ballen enzo (ala Verkerk) en met Black kan je agressief doen tegen de Umpire. Liefst had ik zelfs communicator support gehad, zodat je lekker kon kreunen en ala McEnroe de umpire aanvallen
hahahaha, dus het heeft geen communicator support? das jammer.... zelf ben ik nog op zoek naar de lijst met spelers die in de game zitten... ik hoop op James Blake, die gast slaat zo hard, maar speelt wat wisselvallig...in tegenstelling tot zijn leeftijds en landgenoot andy roddick...