Morgen dan ook maar ff de Dixons checken in Oosterhout. Hopelijk hebben ze hem ook. Krijg in iedergeval morgen Rainbow Six 3 al van GCshop. Dat maakt het wachten wat draagelijker
Ik hoop dat zoveel mogelijk mensen TopSpin morgen al binnenhebben. Hoop voor jou ook , Jaymaster NL. Dan ook maar is binnenkort online tennissen?
@ jayyi. Je meot het niet lullig opvatten hoor. Ik wil overigens ook wel graag een keer tegen je tennissen als jij dat ook wilt?
Je speelt career, je hebt geen zin meer, je neemt quit en het is gesaved. Ik speelde een tornooi, had een match gewonnen en mijn disk was vuil. Toen ging ik terug en het was net alsof ik dit tornooi nooit had gespeeld. Dus ik denk dat je quit moet pakken voordat hij saved. Er komt nooitop: saving ofzo dus exact weet ik het niet...
als het goed is heb ik hem over 2 uurtjes binnen een maat van me haalt hem nu op in arnhem bij next level gaming next level zit ook in hilversum en amersfoort,en ja daar hebben ze hem dus al binnen,see ya op live
Ow cool hij is dus nu ook online?? Hoe is ie online mensen?? Tell me tell me ! Ik heb hem btw vrijdag...
Ik lees net op de GC forum dat er niet genoeg exemplaren zijn voor iedereen. 2/3 zal morgen of vrijdag voorzien zijn, 1/3 zal moeten wachten tot volgende week woensdag. Echt klote voor diegenen
dikke lol ik verloor dik tegen de nr 27 zin in een potje wet iemand trowuens welke gast het beste speelt technisch of sterk of defensief?
Voor de mensen die hem bij Gamerelease besteld hebben : Het wordt vrijdag dat je hem binnenkrijgt ! Zie mijn mailtje (en hun antwoord) hieronder : JaysonX : Goedemorgen, Ik heb via verschillende mensen vernomen dat het spel die ik bij jullie besteld heb (Top Spin voor de XBox) al door meerdere bedrijven uitgeleverd is aan klanten. Wanneer kan ik hem verwachten ? Ik heb de betaling al een tijd terug voldaan maar van de ontvangst daarvan heb ik geen bevestiging gehad (doen jullie dat nooit?) ! Alvast bedankt ! Gamerelease : Beste, Hij komt pas 7 November uit. Je hebt hem dus Vrijdag. Wij hebben niks vernomen dat ie al uit is. Men mag het officieel niet, dixons had laatst ook al FIFA eerder in de winkels liggen! (Maar bij ons is het goedkoper en krijg je een echt TOPSPIN tennisbal erbij ;-) Ons systeem die betalingsbevestigingen moet versturen werkt niet blijkbaar. We hopen binnen een paar dagen alle bevstigingen te kunnen versturen. Met vriendelijke groet, Mike de Chene info@gamerelease.nl www.gamerelease.nl
een echte top spin tennisbal zozo.. ben ik ff blij dat ik hem daar ook besteld heb.. Vanaf vrijdag kunnen jullie me toevoegen om te top spinnen!!!
op het GCshop Forum: 'Waarschijnlijk gaat de grens rond de Factuur nummer 03103000 liggen. Zometeen meer hierover'... Laten we het hopen, dan krijg ik hem ook nog deze week