YES ik kreeg een mail van gamerelease dat ik hem MORGEN in huis heb en idd met een mooie tennisbal (of zullen ze die koker wilson ballen bedoelen)... Maar toch leuk nieuws zo om 18:45 uur (de mail)!!!!
ik ben nummer 03102808 . en hij is dus ook verzonden. Dat word feest morgen. En aangezien ik vrijdag niet naar school moet, heb ik alle tijd om hem te spelen.
Zo . net mijn eerste tournooitje gewonnen. Vrij eenvoudig. Ik moet zeggen dat ik zwaar onder de indruk ben. Het spel loopt als een zonnetje. Nu eerst ff checken hoe die het op live doet, maar voorlopig ben ik dik tevreden. Voor een wedstrijdje kan je mij altijd toevoegen op je friendslist !
Voeg mij maar alvast toe... en kap eens ff met die postieve berichten , ik moet nog een hele dag wachten (lees; werken)...
Yep, ik heb ook mailtje van gamerelease gehad. Ik heb hem dus ook morgen in huis... Alleen er stond niks in de mail van tennisballen hoor! Dus voor de mensen met live, voegt mij gerust toe! Hoe meer hoe beter zou ik maar zeggen...
Ook wel leuk. Dat toevoegen kan nu gewoon in het spel zelf. Je hoeft niet helemaal terug naar het dashboard. Misschien dat het al kon maar het is voor het eerst dat ik het zie.
Wanneer heb jij hem besteld ? Ik heb alleen dat mailtje van een paar posts terug gehad ! Daar staat vrijdag !
Ik heb TOP SPIN! Ik heb hem net (5 November) bij de lokale gamesboer gekocht!..Post hieronder maar al je vragen over het spel
Hoe speeld het spel, moeilijk of lekker makkelijke functione besturing, en hoe is het over live. Zo hier heb je wat vraagjes
Me meissie zit te spelen.Ze heeft zichzelf in een lekker groen virtueel pakkie gehesen.Eindelijk een spelletje die zij ook ziet zitten.Beter!Het is me opgevallen dat spelen over live wat minder soepel gaat dan in de sp.Heeft iemand anders dat ook gemerkt?Tijdens m'n eerste potje online (verloren) ondervond ik halverwege het spel een beetje lag, wat er dan gebeurt is dat het spel danzelf vertraagt.Dwz, het ziet eruit als of het een soort van replay betreft, goed is wel dat je dan in principe gewoon door kunt spelen .Ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat werkt met saven.Je kan niet halverwege een toernooi, dus bijv. na de halve finale, je xbox uitzetten en later verder spelen vanaf dat punt...volgens mij.Ook qua scoreboards is het me nog een beetje onduidelijk.Nou ja oefening baart kunst...hoop ik.
ik denk zomdaar dat ik hem ook morgen binnen krijg via gamerelease ik kreeg bij crimson ook geen maitlje, nu dus ook niet denk ik kan niet wachten...
Ik ga morgen maar eens kijken bij Dixons, hoop dat ze hem daar dan hebben. @ masterchief007 Ik heb je ff toegevoegd aan me friendslist oke, heb wel zin in een potje tennis tegen jouw en ik zag dat je ook al Rainbow Six 3 kreeg dus dan kunnen we dat ook een keer spelen.
Is het verstandig een nwe thread te openen. Bijv."Top spin ..waar te koop." ofzo. Qua overzicht.Vaak wordt er nu over een post over de game zelf heen gelezen.
Mensen, voeg mij maar toe, ik heb morgen dus TopSpin en heb heel wat meer Live games. Daarbij gaan wij allemaal zorgen dat we die Amerikanen gaan verstoten van de top plaatsen in de ranglijst