1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Das grappig, raad is waar ik Top Spin net om 5 uur gekocht heb...
    Precies, Media markt Den Haag. Stonden een stuk of 30 games in de schappen. Ga morgen nog maar is kijken, ik ga nu spelen mzzl.
     
  2. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah voeg mij dan ook maar toe want ik heb hem morgen vroeg tegen de klok van tienen ( 10 ) :p
     
  3. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    maar het is dus een virtuele wereldranglijst, kan je dan ook bv de nr 1 uitdagen?

    we moeten zeker een xbw toernooi gaan houden!
    volgens mij is dat xsn een hele goede toevoeging :9
     
  4. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    HIER gaan we het verder hebben over de perikelen rondom bezorging, releasedate of het wel of niet aanwezig zijn van een spel in een willekeurige winkel.
     
  5. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    weer een time out.SORRY.Zie onder..
     
    Laatst bewerkt: 5 nov 2003
  6. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Me meissie zit te spelen.Ze heeft zichzelf in een lekker groen virtueel pakkie gehesen.Eindelijk een spelletje die zij ook ziet zitten.Beter!Het is me opgevallen dat spelen over live wat minder soepel gaat dan in de sp.Heeft iemand anders dat ook gemerkt?Tijdens m'n eerste potje online (verloren) ondervond ik halverwege het spel een beetje lag, wat er dan gebeurt is dat het spel danzelf vertraagt.Dwz, het ziet eruit als of het een soort van replay betreft, goed is wel dat je dan in principe gewoon door kunt spelen .Ben er ook nog niet helemaal uit hoe dat werkt met saven.Je kan niet halverwege een toernooi, dus bijv. na de halve finale, je xbox uitzetten en later verder spelen vanaf dat punt...volgens mij.Ook qua scoreboards is het me nog een beetje onduidelijk.Nou ja oefening baart kunst...hoop ik.
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat je Lag ondervindt bij online TopSpin spelen.

    Ik hoop dat dat vermindert als iedereen die ADSL heeft straks een hogere verbinding heeft.
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wel jammer dat er nog niet veel bekend is over die ballen als je hem op internet besteld.
    Bij de gcshop levering zaten iig geen ballen. Misschien in de vorm van vouchers? We'll see.
     
  9. inflatable

    inflatable Who's your daddy?

    Berichten:
    751
    Leuk Bevonden:
    0
    Lag bij een 1v1 game lijkt mij toch te maken hebben met de slechte kwaliteit van een van de 2 verbindingen van de 2 spelers.. Packetloss (timeouts) is dat meestal.. Kabelverbindingen hebben hier in de regel vaker/sneller last van dan ADSL verbindingen.. Toen ik nog op Chello zat was 5-10% packetloss s'avonds heel normaal, nu met Demon DSL nooit er meer last van gelukkig.. Lag in Topspin heeft zeker niks met bandbreedte te maken denk ik, want 1v1 games kunnen nooit veel bandbreedte nodig hebben.. Wel kan het ook te maken hebben met hoe de netcode in Topspin omgaat met packetloss/timeouts op een verbinding..

    Aangezien ik het spel nog niet heb (wel al besteld) kan ik er verder niks over zeggen.. Wel hoop ik dat het zoveel mogelijk lagvrij is, want lag in een timings game als tennis is erg irritant, net zoals dat is in een FPS net op het moment dat je in gevecht zit.. ;)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  10. okkie

    okkie proud to be A

    Berichten:
    39
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb hem dus nu ook eindelijk,
    gehaald bij next level in Arnhem,
    ik had de hoop bij FZ ook allang opgegeven,

    net klaar met gamen,
    1e indruk, TOPPERTJE

    het spel komt erg afgemaakt over bij me
    dus alles loopt lekker soepel,
    graphics zien er echt perfect uit,
    en met perfect bedoel ik de animatie van de spelers,dus
    gezichtsuitdrukkingen en bewegingen,de banen waar je op speelt zijn onwijs interactief,vogels vliegen over,palmbomen wuiven realtime,gravel spat op,publiek ziet er ook goed uit,ze gaan vaak afzonderlijk van elkaar staan klappen,de slagen zijn goed gedaan
    backspin,volleren,smashen,het is echt makkelijk in te komen

    je hebt dus een hele worldtour die je af moet werken,sponsers die je aan je moet binden,en waar je dus ook weer nieuwe kleding van krijgt,trainingen die je moet volgen,anders kun je niet aan de grotere toernooien meedoen,je kunt een ander kapsel aan laten meten in de Salon,andere kleding kopen in de sportshop enz

    dan het live gedeelte,m'n 1e game was tegen een schot
    en dat lagte dus als de pest,elke beweging die de spelers probeerden te maken lagte,daarna tegen de nr 37 van de wereld gespeeld,wreed verloren omdat hij dus alleen maar die riskshots gebruikte,en dat is dus echt niet kicke,kan je bijna niet retourneren die ballen,maar die game liep dus perfect,evenals de andere 16 games die ik nog gespeeld heb,en waarvan ik de laatste 5 zelf hoste met m'n simpele Wanadoo cable verbinding,en dat liep dus als een trein

    nee mijn indruk van topspin is echt overweldigend
    als ik hem een cijfer zou moeten geven
    is het zeker een 9.5 +
     
  11. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    pfff ..nu is het nog erger om te w88 :confused: , thnx theo :D ;)

    hoe zit het eigenlijk met het kiezen van een server/tegenstander?

    is er een grote lijst waar je uit kan kiezen?? en kunnen we tegen amerikanen spelen??
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  12. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    het publiek gaat helemaal niet bij mij afzonderlijk vna elkaar knappen en het punleik vind ik er echt niet mooi uit zien...
    mar dan ben ik aan het mierenneuken

    zullen we trouwens een toernooite organiseren om te kijken hoe goed iedereen nu is*)
     
    Laatst bewerkt: 6 nov 2003
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Ik lees weer dat anderen vooral risk shots gebruiken. Ze zijn toch hopelijk wel redelijk terug te slaan? Zo niet, dan wordt het straks voor de mensen die het spel redelijk kennen een risk shot wedstrijdje en dat moeten we dus niet hebben :{

    Wat ik wil is rallies hebben van een minuut lang etc... aan elkaar gewaagd zijn... maar als eentje dan lekker alleen risk shots doet... is de lol van zo'n wedstrijd al snel over denk ik.
    Ik hoop dat het meevalt natuurlijk.

    Voor de rest zou het zeker een topgame zijn.

    Aantal hebben het spel al hier, kan er ook downloadable content voor uitkomen? (staat achter op het hoesje dan eventueel)
     
  14. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    yessss,

    kheb gisteravond tog nog een mailtje gekregen om half 12 dat ie vandaag komt :) dus vanmiddag zit ik te gamen :D
     
  15. jensss

    jensss ^^

    Berichten:
    1.655
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik had even een vraag kan je Top Spin ook via symstem link spelen??
     
  16. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Jah dat kan je.
     
  17. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb Top Spin net binnen gekregen _O_ Lekker tennissen vandaag:p
     
  18. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik had even een vraag kan je Top Spin ook via symstem link spelen??


    JA dat kan Jensss.Je hebt zelfs voice erbij.
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ik vraag me alleen af waarom je Top Spin over system link wilt spelen? Je kan al met vier man op één Xbox, en de system link mode geeft je waarschijnlijk niet de mogeljikheid om met meer dan vier man over één court te huppelen ;) Enige voordeel is dat je in een andere kamer kan zitten en bij het dubbelen eventueel gewoon afzonderlijk tactieken bespreken, voor zover dat echt werkt...
     
  20. CosmicFire

    CosmicFire Fable

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    1
    Gebruiken jullie de Thumbstick of de Dpad om te spelen.

    Zelf vind ik het lopen met de Thumbstick makkelijker, maar het slaan lastiger. Terwijl het slaan en serveren met de Dpad lekkerder gaat, alleen mijn duim er na een paar uur afligt :D
     

Deel Deze Pagina