Originally posted by okkie
ik heb hem dus nu ook eindelijk,
gehaald bij next level in Arnhem,
ik had de hoop bij FZ ook allang opgegeven,
net klaar met gamen,
1e indruk, TOPPERTJE
het spel komt erg afgemaakt over bij me
dus alles loopt lekker soepel,
graphics zien er echt perfect uit,
en met perfect bedoel ik de animatie van de spelers,dus
gezichtsuitdrukkingen en bewegingen,de banen waar je op speelt zijn onwijs interactief,vogels vliegen over,palmbomen wuiven realtime,gravel spat op,publiek ziet er ook goed uit,ze gaan vaak afzonderlijk van elkaar staan klappen,de slagen zijn goed gedaan
backspin,volleren,smashen,het is echt makkelijk in te komen
je hebt dus een hele worldtour die je af moet werken,sponsers die je aan je moet binden,en waar je dus ook weer nieuwe kleding van krijgt,trainingen die je moet volgen,anders kun je niet aan de grotere toernooien meedoen,je kunt een ander kapsel aan laten meten in de Salon,andere kleding kopen in de sportshop enz
dan het live gedeelte,m'n 1e game was tegen een schot
en dat lagte dus als de pest,elke beweging die de spelers probeerden te maken lagte,daarna tegen de nr 37 van de wereld gespeeld,wreed verloren omdat hij dus alleen maar die riskshots gebruikte,en dat is dus echt niet kicke,kan je bijna niet retourneren die ballen,maar die game liep dus perfect,evenals de andere 16 games die ik nog gespeeld heb,en waarvan ik de laatste 5 zelf hoste met m'n simpele Wanadoo cable verbinding,en dat liep dus als een trein
nee mijn indruk van topspin is echt overweldigend
als ik hem een cijfer zou moeten geven
is het zeker een 9.5 +
Klik om te vergroten...