Mensen, waar maken we ons druk over, smaken verschillen immers! Er zullen vast ook mensen zijn die tennis niks aan vinden, wil natuurlijk niet zeggen dat hun ook een bril nodig hebben.
Heb maandag een mailtje gekregen van DVDcrave dat hij was verzonden. Waarschijnlijk dus pas volgende week dinsdag in de brievenbus Hopelijk wordt deze week achterstand me niet fataal op Live....
nee hoor. Geen probleem. Je kan nog altijd tegen mij gaan tennisen (of is dat met twee s'en?? damm die nederlandse taal)
Ik ga 'm nog niet halen, want ten eerste ben ik nog bezig met Star Wars: KOTOR, die heb ik pas 2e hands gehaald, daarnaast zit ik nog in Crimson Skies... Dus als ik geld zat heb haal ik Top Spin...
Hier maak ik me ook een beetje zorgen om.. Online moet niet een competitie worden in alleen maar trickshots.. Dan krijg je net zulke praktijken als b.v. in NHL 2k3 waar men via 1 bepaalde move altijd kon scoren, diegenen die dat het meeste toepaste won bijna altijd, beetje lame.. Dus weet iemand al of het echte tenniswedstijden worden waar je met verschillende taktieken kan winnen, of worden het lame partijtjes wie het meeste trickshots kan toepassen? Voor de rest lijkt me dit echt een topgame, ook omdat ik zelf ook tennis (cat 4).. Helaas moet ik nog wel ff wachten op de game omdat GCshop pas dinsdag weer een lading binnenkrijgt..
Kun je die trickshots niet uitschakelen? Anders gewoon afspreken dat je ze niet mag gebruiken, krijg je lekkere lange rally's...
Die trick shots zijn volgens mij best terug te slaan. Als je je eigen speler maakt en skills mag uitkiezen mag je bijv ook uitkiezen daar beter in te worden. Dus risk shot returning skill. Alleen mij probleem is dat ik die risk shot niet voor elkaar krijg. Net een tijdje met Avenger zitten spelen en zodra ik zo'n risk shot richting mee geef is die uit. Iemand tips? En ohja, als je wilt spelen voeg me ff toe, er is op dit moment niemand online van mijn friends en ik zie geen Hollanders .
Dan moet je misschien wachten tot dat metertje gevuld is. (die linksboven in) Als die gaat knipperen, gaan die riskshots veel makkelijker.
misschien een beetje domme vraag maar waarvoor dient volley wnat ik heb nu bij alles 2 sterren behalve bij volley
Volley is direct slaan uit de lucht, dus wanneer deze nog niet de grond heeft geraakt. Vooral handig als je meer richting het net staat.
moet tot woensdag w88 voordat ik um heb .....kut gcshop ...pre-order je um om zeker te zijn van een copy op de release date , krijg je dit
Heb Top Spin vandaag binnengekregen en net al 6,5 uurtjes achter elkaar gespeeld om mijn speler beter te maken. Kom ik op Live, wil ik is online doen, kan ie niemand vinden? Had iemand meer zag ik. Komt zeker doordat ik een meisje heb gekozen (leuker om tegen aan te kijken) . Morgen maar aan een mannetje beginnen, hoop dat ik dan wel online kan meppen. Ja, zoals ik al eerder las is het wel beter ja als je afspreekt dat je geen risk shots doet. Ik vind als men dat alleen zou doen, het het spel een beetje verzieken want als die van links naar rechts gaan haal je het nooit. Lekker lange rallies is stukken leuker.
lekker spelletje hoor, alleen af en toe een beetje een hapering als je van beeld verwisseld bv herhaling naar normaal. Voor de rest zijn de amateur toernooien te makkelijk voor woorden geen game tegen gehad in mn eerste 4 toernooien, tot dat je pro doet.... DAT IS ECHT GAAAF! eerste set meteen tie-break gewonnen, daarna gruwelijk ingemaakt hoe krijg je trouwens skills dat is wat anders dan sterretjes toch? K vind het wel jammer dat je je rally's niet kan opslaan want er zitten hele mooie tussen die gaan lang door vol spanning. Heb m trouwens zonder tennisballen bij gameshop in den haag gehaald.
Misschien dat je het beeld dan altijd van achteren ziet? Dat is 10x fijner als dat jou poppie aan de andere kant staat. En misschien een undercover truckje van de makers dat mensen deze ook via xbox connect kunnen spelen. Verder kan ik ook nergens opkomen
heb net ook me eerste potjes gespeeld en ik me verwachtingen zijn zeker uitgekomen. Gameplay is egt fantastisch goed, heel realistisch zijn ook de bewegingen enzo.. de eerste toernooien zijn idd wel heel makkelijk, heb net lissabon gewonnen zonder een game tegen te krijgen en dat waren men 1e 3 wedstrijden.. verder vind ik t wel jammer dat je tussen de punten niet kan doordrukken maar altijd fftjes moet wachten maarja dat is n kleinigheidje.. Mijn oordeel: TOP Game
Soms zijn die wel irritant, je doet een riskshot serve, andere speler is uit balans om hem terug te slaan, risk shot in andere hoek => 15-0 ... Die die serveert heeft wel véél meer voordeel imo maar natuurlijk ben ik nog geen top speler dus misschien bestaan er wel goeie return manieren. De nr 29 van de wereld returnde mijn risk shot serves met een risk shot en dat ging wel goed(voor hem). Het allerleukste blijft wel nog steeds de gewone rally's , zonder risk shots.
Mmmm... Dit sublieme spel wat ik vanmiddag haalde in Den Haag bij de MM doet de dagen van Virtua Tennis op de Dreamcast herleven... Ik heb dagenlang Virtua Tennis gespeeld, zo ondersteboven was ik van dat spel op de Dreamcast... Maar Top Spin gooit er nog een scheppie bovenop, als je eenmaal bezig bent kun je bijna niet meer stoppen! Het is zo'n goed spel, zowel grafisch als wat de gameplay aangaat... Als je een topspel wilt, moet je deze zeker halen... Top Spin heeft Virtua Tennis wat mij betreft al verslagen... Ik vermoed zelfs dat het gameontwikkelteam van Microsoft in de leer is geweest bij SEGA om de fijne kneepjes van het tennisvak te implementeren in Top Spin... Dat betekent niet dat Top Spin een Virtua Tennis-kloon is, maar de hele sfeer van Top Spin is gewoon Virtua Tennis waardig en meer... Wat een uitstekende prestatie van een dergelijk superspel op de Xbox... Ik ben zeer tevreden met deze aanschaf...