1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    issie nu overal verkrijgbaar in de winkel?
     
  2. Hellspawn

    Hellspawn Active Member

    Berichten:
    391
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei al dat de MM te Den Haag hem heeft, maar de Gameshop in Den Haag heeft 'm ook... Ik vermoed dat het spel toch wel bijna overal te koop is... Toch? :D
     
  3. DeltaOne

    DeltaOne Guest

    ja sorry..had geen zin om trug te lezen..
     
  4. Bombermania

    Bombermania New Member

    Berichten:
    367
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb nog wat vragies:
    Is er een custom soundtrack optie??
    Kan je nou dubbelen op 1 Xbox??
     
  5. gaizka

    gaizka Ajax Kampioenen !!!

    Berichten:
    1.648
    Leuk Bevonden:
    10
    vraag 1 van je weet ik niet

    vraag 2: je kan dubbelen ja, mits je met 2 mensen op 1 xbox tegen nog 2 mensen op 1 xbox speeld, dus bv jij met broertje tegen een onbekende met broertje

    dus niet 4 verschillende xbox'en, snap je?
     
  6. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    vraag 1: je kan niet je eigen soundtrack instellen kijk maar op de achterkant vna het doosje bij de specificaties

    met welk camera standpunt spelen jullie trouwens? ik met die hoge maar dat is irri als je aan de andere kant staat
     
  7. Wika

    Wika XBOX BrDa

    Berichten:
    55
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke shop verkoopt dit spel het goedkoopst ?
     
  8. Go Ahead Eagles

    Go Ahead Eagles Go Ahead Deventer!!!

    Berichten:
    1.775
    Leuk Bevonden:
    34
    Ik heb ook een vraag. Ik heb het spel wel.

    Ten eerste vindt ik die opslagen met serve en zo fucking moeilijk. Heb er met moeite 2 sterren gehaald. Dus hoe doen jullie dit?

    En ten 2e hoe hebben jullie je sterren verdeeld?

    IK heb nu overal 2 behalve bij forhand daar heb ik 3. Maar kan je maximaal 14 sterren gebruiken?
     
  9. X BelieveR

    X BelieveR Im the X priest

    Berichten:
    415
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik krijg hem pas woensdag :mad: . GC shop heeft er te weinig. Morgen ga naar Utrecht en dan kan ik um ook kopen in de mediamarkt. Wat zouden jullie doen? Zal ik hem cansellen of niet...
     
  10. fisher

    fisher Freestyler

    Berichten:
    53
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ga morgen ook naar Utrecht en als hij daar ligt koop ik hem en cancel ik gcshop.
     
  11. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Morgen is de officiele releasedate, dan ga ik naar Winkel Centrum Woensel (Eindhoven), dan moeten ze em toch al wel hebben toch?
     
  12. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb me 14 sterretjes verdeeld en wel als volgt:
    serve 4
    forehand 4
    backhand 4
    volley 2,
    heb pas 3 skills weten te bemachtigen.
    Verder heb ik me mannetje zo veel mogelijk op mezelf laten lijken
    , is nu toch wel aardig gelukt.Sta in de singleplayer op nr.10,
    live in de official op nr.2500ofzo, sommige gasten zijn gewoon niet te doen .
     
  13. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Holy ships..

    Vandaag ff een paar uurtjes gespeeld...m'n eerste tournooi wel gewonnen.....

    Maar ik moet nog flink oefenen heb ik al door...voor live....heb daar 3 potjes gespeeld en werd helemaal weggetikt....

    Verder een heel tof spel...

    Mooie graphics....
    Ook vind ik dat er veel variaties in slagen zit..volgens mij had je dat niet in virtua tennis...
     
  14. Gerbo

    Gerbo Active Member

    Berichten:
    1.085
    Leuk Bevonden:
    6
    :eek: Oh God no!! *)

    Ik heb het bijna hetzelfde alleen forehand 5 en serve 3. Ik heb ook maar 3 skills en dat steekt me toch behoorlijk... Weet iemand hoe je daar aan komt, of had ik dan 3 bij volley neer moeten zetten?
     
  15. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    heb eigelijjk geen flauw idee hoe ik aan me skills ben gekomen.volgens mij gerbo, moeten we meer wedstrijden in de singleplay afronden .Mischien gewoon een grand prix winnen.Sta nou tiende maar heb allen nog maar pro-tournements gewonnen .Volgens mij zit daar ons laatste skilletje.Goed als ik je toevoeg?
     
  16. JaysonX

    JaysonX "THE" X !

    Berichten:
    206
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zei dus niet voor niets dat het een "MENING" is !
    Die kunnen namelijk verschillen !
    Jouw post daarintegen is beledigend !
    Heb ik niet om gevraagd !
    Dus FUCK OFF !

    :mad:
     
  17. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind trouwens de single player niet te makkelijk.je word elke keer toch weer uitgedaagd om iets nieuws te proberen.het is naar mijn idee ook echt bedoeld als een voorbereiding op het live gedeelte.
     
  18. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Als ik op LIVE kijk zie ik niemand?! Dat ding vindt niets. Best vaag maarja. Morgenvroeg maar is kijken.

    Ik vind die risk shots niets aan. Zie het nu al voor me als ik online doe dat iemand alleen maar risk shots gaat doen. Lekker saai dan. Laat mij maar rallies doen van minuut lang enzo. Veel gaver.

    Nog niet gekeken... kan je als je game kiest of create ook online de risk shots uitzetten?

    Voor de rest is het een topgame. Is alleen jammer dat je niet anderen op je friendslist kan inviten terwijl ze dan ook topspin spelen tegen iemand anders op live of gewoon carriere.
     
  19. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    Damn me gameshoppie heeft Top Spin en Rainbow Six ook al, denk dat ik 'm toch maar ga halen, vooral na 't lezen dat deze game nog een scheppie bovenop Virtua Tennis doet, ik hoop trouwens dat je 't over virtua tennis 2 hebt (tennis 2k2) want deeltje 1 was echt traag... Iig heb ik beide games helemaal kapot gespeeld dus dit is een must have voor mij :9
     
  20. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    Ik moet zeggen dat ik het verhaal met de sterretjes en de skills nog niet echt duidelijk vindt. Misschien kan iemand hier wat meer duidelijkheid in geven. Wat is hierin in wijsheid, ligt het puur aan je eigen speelstijl of is het handig je sterren af te gaan stemmen op je tegenstand. De skills zijn mij ook nog niet duidelijk hoe win ik en wat is het verschil met de sterren.
     

Deel Deze Pagina