Lijkt me nogal logisch dat het lagt als jij tegen iemand van de andere kant van de wereld speelt.. Je moet niet vergeten dat XBL alleen maar zorgt dat spelers elkaar kunnen vinden etc, zodra je gaat spelen is het gewoon een directe connectie tussen de spelers.. Je kan zelf ook wel bedenken dat een internet verbinding naar Australie niet echt toppie kan zijn.. Online wereldkampioenschappen klinkt dan ook wel leuk, maar technisch is het gewoon nog niet mogelijk om iedereen tegen iedereen op de wereld lagvrij te laten spelen.. Je zal het toch bij Europese tegenstanders moeten houden, of misschien Amerikanen met een snelle/stabiele verbinding.. Ik krijg zelf Topspin morgen pas binnen dus weet verder niet hoe de game met hoge pings etc omspringt, maar zo te lezen aan een aantal reacties hier is het er vrij gevoelig voor.. Opzich geen probleem zolang je je dus maar beperkt tot tegenstanders waar je een lage ping en stabiele verbinding naartoe hebt..
Trouwens 2 poppetjes al helemaal vol met skills etc, en 8e op ranking.. Ik merk dat sommigen al aardig verslaafd zijn en/of tijd teveel hebben.. Ik zal dan ook eerst flink gaan oefenen vanaf morgen voordat ik me online waag..
Laatst bewerkt: 7 nov 2003