1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Ben ik zo slecht of heb ik het nog gewoon te weinig gespeeld :) Ik heb drie toernooitjes gespeeld en twee trainingen gedaan in anderhalf uur. Dus 'nog maar' 2 sterren (mik ik ook niet echt op eigenlijk).
     
  2. DutchBastard

    DutchBastard 360 addict

    Berichten:
    623
    Leuk Bevonden:
    2
    Toch vreemd dat iedereen wil joinen dan... ik zal vanavond ook ff gaan hosten. Eerst ff al die sterren halen...
     
  3. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja, je bent zo slecht :) Neeneen, je kan kiezen wat je doet, tornooien of trainingen. Ik heb nu net zeker 6 sterren in een kleine drie kwartier gehaald. Geld had ik nog van mijn tornooien.
    Wel spijtig bij die master skills ofzo dat je moeten kiezen.
    Ace<-> Risk shot is wel een moeilijke keuze, ik heb voor risk shot gegaan ( de andere waren minder belangrijk vond ik).
    De enige moeilijke training was volgens mij de voorlaatste van serve, al de rest vond ik pees of keek.
     
  4. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Net in totaal van 10 uur 8 uur gespeelt (6 uur daarvan samen met een vriend van me) en ik vind het echt een vet spel, voor alsnog echt niet te makkelijk. Ik heb last van mijn duim van het harde drukken, maar het was het waard. Wel vind ik dat het spel lang moet loaden, zeker als je alleen ff je kleding wil aanpassen of een makkelijke training wil doen. Verder vind ik de smash een beetje vreemd, ik mis hem 50% van de keren of hij probeert gewone volley te doen in de verkeerde richting of hij slaat gewoon mis. Maar verder echt een superspel, jammer dat ik pas na 14 maart Xbox Live! krijg want dat lijkt me helemaal top, zeker dat XSN. Heeft trouwens iemand dat Xbox t-shirt al in de winkel zien liggen kost 1 miljoen maar wel vet.....
    Risk shot vind ik wel moeilijk zeker in de rally. Verder gebruik ik heel veel Serve-volley zeker op makkelijk nivo.
    Echt een relaxed spel, ik moet nog ff bijkomen. En die kleding en rackets zitten ook echt de nieuwste head rackets bij enzo, spelen die pro's ook echt mee.
    1 woord: Relaxed
     
  5. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Nog een impressie;

    Het doet allemaal wel erg veel aan als Virtua Tennis :) Met enig grote verschil dat alles inderdaad té makkelijk is. Virtua was listig. Trainingen waren niet allemaal even makkelijk, soms zelfs enorm moeilijk dat ze bijna niet te halen waren. Winnen van de beste AI spelers was ondoenlijk in de eerste week. De simpele besturing was heilig, maar gaf tóch enorm veel diepgang. Top Spin is juist in de besturing wat dieper maar het uiteindelijke spel juist weer niet - Voor zover ik dat nu heb kunnen zien.

    Daarnaast heb ik nog niet echt offline met plezier getennist. Zo nu en dan vond ik het heerlijk om wat harde ballen te raken maar dat was het dan ook wel.
     
  6. BuGaBoO

    BuGaBoO Active Member

    Berichten:
    698
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem vanmiddag gekocht en ik vind het echt wel cool. :D
    Het is idd waar dat het redelijk makkelijk gaat, maar online is dat echt niet het geval, je hebt soms echt coole rally's.
    Ohja en je eigen mannetje maken ownt, ik heb nu een vette debiel met flaporen, echt irritant voor de tegenstander om daarvan te verliezen, hehehe :9
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Jammer dat je pas achteraf ziet tegen wie je speelt op de ranglijst...

    Bleek bijna gewonnen te hebben van de nummer 8... Verloor in de tie break... :{


    In carriere mode is het bijna niet te doen die grand slam zonder die risk shots... ik kan dat nog niet dus verloor in de finale met 3-0 en 3-0... super frustrerend...
     
  8. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind de grote toerooien toch echt moeilijk WouteR, die kleine win ik zelfs zonder een punt af te staan maar die grote verlies ik vaak nog.
     
  9. The Dark Prince

    The Dark Prince xboxworld.nl

    Berichten:
    374
    Leuk Bevonden:
    0
    ik ga het spel morgen ook halen maar dat zou betekenen dat ik geen geld voor rainbow zou hebben en ik heb een week geleden crimson skies gekocht en ik vind die eigenlijk tegenvallen. nou weet ik niet of ik hem kan ruilen bij de freerecordshop want ik heb het prijskaartje er al afgehaald.ik heb wel zo'n free-id, kan ik nog ruilen voor dit waarschijnlijk veel betere spel?
     
  10. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep die grandslams zijn wel pittig te noemen :)
    Ik gebruik nog niet echt veel risk shots, af en toe bij return maar anders...
    Uiteraard in serve wel :)
    Ik vind het nog steeds een heel cool spel en op live is het echt wel heel leuk.
    Ik heb nu Jerhui uitgedaagd maar die blijft precies maar spelen...
     
  11. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb nooit Virtua tennis gespeelt en weet niet hoe dat was, maar misschien is het voor degene die het wel gespeelt hebben te makkelijk omdat ze al door hebben hoe alles werkt en het daardoor niet echt moeilijk is om Top Spin ook onder de knie te krijgen. Ik vind het echt niet zo makkelijk, maar heb ook nog niet alle sterren. Ja, die Minor Pro's zijn wel HEEL erg makkelijk maar in de pro-tournooien zonder sterren win ik het vooralsnog niet. Ik ook heb het risk-shot nog niet echt onder de knie
     
  12. E_Man

    E_Man Active Member

    Berichten:
    34
    Leuk Bevonden:
    0
    Wow! Ik heb lang moeten wachten, maar eindelijk heb ik hem dan. En ik kan je zeggen dat ik hem in 1 woord geweldig vind, alleen op de lange laadtijden na. De gameplay is super, de graphics zijn top en ik vind de toernooien echt niet makkelijk (maar ik ben ook geen hardcore-gamer!)! Echt een aanrader, beste spel dat ik heb voor de Xbox! :)
     
  13. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
  14. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    Minor pro's zijn inderdaad heel makkelijk. Maar omdat de trainingen zo makkelijk zijn, kan je zo alle sterren halen en dan zijn pro toernooien ook niet zo moeilijk meer. Ik ben nu bezig met de Major Pro. Maar te makkelijk vind ik Top Spin zeker niet...
     
  15. The Hammerman

    The Hammerman The Hammerman

    Berichten:
    1.342
    Leuk Bevonden:
    0
    Vind het een goed spel. Wel jammer dat de career zo kort is. De toernooien zijn op zich niet moeilijk nee, alleen de Grand Slams heb ik problemen mee.Via Live vind ik het trouwens wel leuker. Sla je niet meteen elke bal om je tegenstanders oren
     
  16. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Pfff, ik kom met pijn in m'n duim en wijsvinger ook maar eens mij bevindingen melden na 8 uur gespeelt te hebben 8)

    Ik heb eerst een poppetje gemaakt, 13 sterretjes gehaald (die laatste wil ik voor de 4e volley, maar die is moeilijk). En daarna meteen op live gegaan. Stond 10 minuten geleden op plaats 158 op de officiële rankings. Als ik morgenvroeg wakker wordt dta ik waarschijnlijk weer op 1000 ofzo :{

    Anyway, ik vind het spel fantastisch! De SP lekker simpel, als opstap voor Live (wouter; misschien is het daarom dat de training zo gemakkelijk is vergeleken met VT). En online lekker elkaar voor de gek houden enzo, heerlijk :)
    Wel jammer dat je je eigen vrienden niet uit kan nodigen voor de officiële rankings.
     
  17. DiaLogical

    DiaLogical 3 red lights

    Berichten:
    2.175
    Leuk Bevonden:
    2
    ik heb 2 online games gespeeld en beide waren behoorlijk laggy
    één game werd zelfs verpest door lag
    hoop niet dat dit veel vaker voorkomt
    ik heb demon 2048/512
     
  18. DragonNL

    DragonNL ^^

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    Hij is idd lekker, ik heb net een paar makkelijke toernooitjes gewonnen en een pro in de laatste set met tie break verloren.
    De besturing voelt gewoon lekker aan, dropshots gaan goed, alleen de risk shots moet ik nog flink op oefenen.
     
  19. marcel d1

    marcel d1 DinoTaurus

    Berichten:
    215
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja het is een top spel <maar ik heb al een keer gehad dat het beeld helemaal bleef stil staan ,en na een minuut of 2 na veel drukken weer veder liep ,(bug) misschien!ook vind ik jammer dat je tussen de games niet kan SAVEN!!! uberhaubt niet denk ik saven dan, als je je xbox uit doet dan gaat ie wel weer naar het laatst behaalde uitslag ,maar ik bedoel als je een spel bezig bent kan je niet saven ,dit vind ik toch wel jammer , voor de rest ,een goede simulatie ,maar ik denk dat iedereen er toch iets meer van had verwacht ,zo vind ik het ook jammer dat er geen comentaar tussen de rally's zijn ,ook herhaalingen van net" in of out" ballen had ik leuk gevonden ! maar ja misschien iets voor deel 2!
     
  20. Lucio89

    Lucio89 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    ik heb het gisteren ook gekocht

    ik vindt het echt een top game alleen mogen de trainingen en sponser opdrachten wel wat moeilijk
     

Deel Deze Pagina