1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. WouteR

WouteR Senior Member

Leuk Bevonden:
    8
    IK speelde de laatste tijd veel met de normale controller, maar de S lijkt me veel fijner voor Top Spin. Toch nog maar eens eentje kopen..

2. Freddy Xbox

Freddy Xbox It's Pink!

Leuk Bevonden:
    0
    Speel hem een dag en hij is super!!! Maar ik heb nog een paar vraagjes:

*Wat gebeurd er als je een toernooi verliest? Kan je hem dan nog een keer proberen of ben je de lul?

*Op xboxlive staat er dat die m´n stats update. Waar kan ik die stats vinden?

*Wat moet ik met zoveel geld dat ik krijg van de toernooien?

*Kan je van sponsor wisselen en je pakjes van de vorige bewaren?

En tot slot...

*Waarom is dit spel zo goed, nu verander ik langzaam in een zombie omdat ik zo lang speel. :9

3. Don Juan

Don Juan Do The Moonwalk

Leuk Bevonden:
    32
    Risk shots moet ik ook nog een beetje erg op oefenen. Maar meestal gebruik ik b (dropshot) En ik sla echt alle ballen om mijn tegenstander zijn oren. Dit zijn mij stats.

Serve: xxx
    Forehand: xxxx
    Backhand: xxxxx MASTER Double handed.
    Volley: xx

4. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    sta nu voor het eerst in de finale van een major pro (indian wells), ik moet tegen kuerten dus dat word wel moeilijk.

Mijn stats:

Serve: XXX
    Forehand: XXXXX Master
    Backhand: XXXX Double-handed
    Volley XX

bijna hetzelfde als diegene hierboven dus

5. MasterChief_007

MasterChief_007 Hellas Power ^_^

Leuk Bevonden:
    6
    Ik heb:

Serve: XXX
    Forehand: XXXX
    Backhand: XXXX
    Volley XXX

Volgens mij niet slim gedaan want online mept die andere altijd naar een hoek en haal ik dan vaak niet... Had beter forehand ofzo hoger moeten doen maarja... gaat niet meer.

Trouwens, ligt het aan mij?! Ik heb paar potjes online gespeeld en na afloop zie ik de rankings van die anderen... het waren mensen van rankings: 8, 17, 32 en 56... Niet gek dus dat ik verlies als rookie nog...
    Ik wil liever tegen mensen spelen die nog zoals mij het spel nog moeten doorkrijgen...

Wat jammer is is dat je je friends wel top spin ziet spelen maar je niet kan uitnodigen of joinen. Wanneer kan dit nou wel?

6. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    ik wou hem al halen maar hij was er nog niet...
    is ie een beetje interresant zonder l!ve?

7. marcel d1

marcel d1 DinoTaurus

Leuk Bevonden:
    0
    Iemand die deze bevindingen ook kan delen met mij?

8. Yerewn

Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

Leuk Bevonden:
    9.353
    het is mierenneuken maar, ik zou het ook leuk vinden als de grensrechters net als in het echt een stapje opzij doen als er een bal in hun richting gelanceerd word. En ik heb nog steeds niet met de umpire kunnen ruzieen, maar ja het racket weggooien is ook leuk.

9. Marius

Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    11
    Mjah, wat betreft commentaar heb je wel gelijk, al stoor ik me er helemaal niet aan. Het moet goed zijn, en anders gewoon weggelaten worden. PES3 heeft bv wat dat betreft echt slap ouwehoerende commentators.

Niet kunnen saven tijdens een wedstrijd vind ik ook geen ramp. Met sport en race-spellen hoor je ook een wedstrijd in 1 keer te doen, om 'in de flow' te blijven. Alleen jammer dat je niet halverwege een toernooi ofzo kan saven, als je plotseling weg moet bv. Die problemen (bug) die je noemt heb ik geen last van gehad hoor!

Gelukkig zijn er dus nog wat dingen die verbeterd kunnen worden voor een deel 2 :)

Btw, nog even terugkomend op de vergelijking met Virtua Tennis door Wouter. Misschien is dit spel juist wel makkelijker in de SP (wacht maar tot je pro en grandslam gaat spelen), juist omdat er meer diepgang in de controls zit. Bij Virtua Tennis moet je je redden met 2 knoppen voor alle slagen, en bij Top Spin kun je je slagen echt goed 'masteren'. De Single Player had inderdaad wel wat uitgebreider gemogen..

10. E_Man

E_Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij het maken van kleren kon ik alleen maar uit blauw,grijs,zwart en wit kiezen. Kan dit misschien ook anders?

11. Dark-C

Dark-C Darxhadow

Leuk Bevonden:
    0
    :'-( in groot deel van Zuid holland is Top Spin nog niet geleverd :mad: moet ik tot dinsdag wachten :'-(...

12. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    ik ga dan ook maar effe mierenneuken..

het zou wel cool zijn als spelers wanneer ze duiken in het gravel ook vieze kleding krijgen..

13. E_Man

E_Man Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Das gewoon echt mierenneuken ja, echt als je al op die kleine dingetjes gaat letten blijf je aan de gang! :confused:

14. Jerhui

Jerhui <font color="orange"><b>XBW.nl VIP</b></font> XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb hem nu een paar dagen en ben er erg over te spreken!! Gister avond tot 3 uur s' nachts online gespeeld en begin steeds beter te worden :)

Ik heb ondertussen een paar hele leuke potjes gespeelt met mensen uit dit forum die erg close waren, het enige wat beter had kunnen naar mijn idee is het friends systeem... het is vrij lastig om met vrienden te kunnen spelen.

Verder is het echt een heel leuk spel!

15. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Net tegen Milo NL gespeeld. Was op zich wel leuk alleen totaal niet competatief... want het lagde enorm. Ik zag alles niet goed aankomen en ik kon zelf nauwelijks goed opslaan... Hoop dat dit straks verholpen is als ADSL overal verhoogd is met snelheid want zo is het wat minder.
    Het voordeel is dus als je zelf de game host dat je geen lag hebt. Hij zag namelijk geen lag, ik constant. We spelen vast nog vaker hoor.

Net jammergenoeg van de nummer 2 van de wereld verloren... erg nipt... gister nipt van nummer 8...

Wie hier ook is met me wilt tennissen, moet me is toevoegen.

Over dat XSNsports.com ... werkt nog niet geloof ik? Ik zag alleen voor nfl fever.

16. masterChief88

masterChief88 sesamstraat!

Leuk Bevonden:
    0
    maar is ie een beetje speelbaar als je geen live hebt?

17. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Win al m'n service games met de zelfde combo in de single player. Vaag.Zo word het spelletje wel heel makkelijk uittespelen.Heeft iemand anders dit al ontdekt?

18. MasterChief_007

Leuk Bevonden:
    6
    Bij grand slam straks niet meer... daar doet computer alleen maar zowat risk shots... vet irritant vind ik...

@masterChief88: Offline is het ook een goed spel hoor.

19. apoc

apoc the unstoppable

Leuk Bevonden:
    69
    Bij official is mn ranking nu 54e!!!

Offline kan ik me wel vinden in Wouters standpunt, want je wilt gewoon zo snel mogelijk die wedstrijden beeindigen om de sterren en skills te krijgen.
    Voor die 4e skill moet je gewoon effe nr1 van de wereld worden.

20. XguidoX

XguidoX Guido Almighty

Leuk Bevonden:
    0
    ik heb geen live, ik vind het fantastisch. Maar ik heb ook nooit virtua tennis gespeelt en ik tennis zelf ook en dat maakt het denk ik toch ook wel wat interessanter.
    Net mijn 1e grand slam gewonnen, zonder Risc Shots! (nou alleen service dan) de 1e (4-3 4-:cool: en 2e (3-0 4-2) ronde vielen wel mee, maar de finale was 4-3 1-3 4-2, dat was leuk zeg :D. Ik heb denk ik gewonnen doordat ik met serveren 5 sterren heb, geeft je in je eigen servicegames toch een hoop steun. Ik heb Wimbledon dus gewonnen, maar dat is de snelste baan dus ik denk niet dat ik Roland Garros kan winnen. Ik heb het voorlopig niet makkelijk maar als je het te makkelijk vind off-line dan kan je gewoon met minder sterren op moeilijke toernoois gaan spelen dan maak je het jezelf gewoon wat lastiger.
    Eigenlijk gaat het er gewoon om dat jij de tegenstander laat lopen en niet andersom, dan win je het punt meestal wel.

Laatst bewerkt: 8 nov 2003

Deel Deze Pagina