1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. Fusion

    Fusion Someone unfreeze me!

    Berichten:
    169
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat wil ik ook graag weten..
    Is Top Spin de moeite waard zonder live?

    En kan je nou ook tegen elkaar? (met een vriend op
    1 xbox)
    Ik heb de draad een beetje doorgelezen maar geen
    duidelijk antwoord gezien..En de draad is zóóó groot,
    geen tijd en zin om helemaal door te lezen..(soz)
     
  2. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Heb jij nooit last ofzo van Lag als je iemand joint in een game voor potje tennis? :confused:
     
  3. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    Nee eigenlijk niet.
    Soms een beetje maar dat vond ik niet zo heel storend.
    En ik heb zelfs maar een gare ADSL verbinding.
     
  4. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    mijn stats trouwens:
    -Service XXXXX Ik geloof hardste service 232 km/h misschien wel harder maar heb ik niet gezien
    -Forehand XXX
    -Backhand XXX
    -Volley XXX

    Speel meestal Service Volley en als de tegenstander serveert vaak chip and charge.

    En het lijkt me dat je wel 1 tegen 1 kan spelen op 1 Xbox, ik heb maar 1 controller maar ik dacht in het hoofdmenu te zien staan multiplayer. Maar ik weet het niet 100% zeker.
    Voor de duidelijkheid ik heb geen live en het is fantastisch voor een tennisfan en nooit-virtua-tennis-gespeelt-speler als ik.
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  5. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan tegen elkaar spelen
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik heb:
    -Service XX
    -Forehand XXXX
    -Backhand XXXX
    -Volley XXX (de 14e gaat hiernaartoe, maar die is best moeilijk
    8))

    Stond net nog 87e totdat ik een spannende wedstrijd met Apocalypse verloor :) Nu 99 ofzo :{

    Maar wat vind iedereen zo slecht aan het friends systeem? Nogal wiedes dat je niet kan joinen als er staat: "Playing Top Spin". Dan is hij namelijk bezig met spelen. Als je zo graag met vrienden wilt spelen stel je de server gewoon in op Friends only en dan maar geduldig afwachten totdat je vriend de wedstrijd uitheeft.
    Ik weet niet hoe ze het anders zouden moeten doen...
     
  7. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    het lijkt me een leuk idee om nu een oefentroernooi te organiseren om te zien wie nu het beste is. (denk neit dat ik een kans maak)
    want iedereen die het spel echt wil hebben heeft hem nu.
     
  8. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kun je bij career-mode echte tennissers kiezen ( zoals, Sampres, Anna ) en geen zelf samengestelde figuur ?
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Dat zal wel niet kunnen, want jij moet career maken, niet Sampras of Anna ;)

    Zei doen dat zelf wel (of hangen hun tennisracket aan de wilgen, je kiest wel 2 perfecte voorbeelden :D)
     
  10. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    haha OK :)
    Maar hoe kun je dan toernooien met ´´ de echte spelers´´ zoals Sampres en Anna :) :) spelen ? Zodat je verder gaat en op ranglijst komt etc.
     
  11. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ???
    je kan wel een custom tournament doen in het hoofdmenu verder weet ik het niet
     
  12. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar in het review van xbw staat dat je in carriere-mode kan kiezen tussen echte tennisers en zelf samengestelde. Maar dat kan helemaal niet.
     
  13. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een vraagje, mss wel een domme maar hoedanook: heeft de moeilijkheidsgraad bij exhibition een effect op de career mode want ik vind het allemaal wel nog makkelijk tot op dit punt? Ik speel nog niet zo heel lang maar ik hoop toch dat er een uitdaging komt en dan nog iets in die eerste tornooien is het na 3 games in elke set al afgelopen dat wordt toch ook nog omhoog getrokken tot op een realistisch niveau? Thx
     
  14. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Geloof mij nou maar zelfs de nr.1 van de wereld is te kloppen met die combo,mits je sp speelt en serveert.De computer reageert altijd hetzelfde op die opslag.
     
  15. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    Maar kan iemand mij nog vertellen hoe je met de echte spelers toernooien kan spelen ? Ik wil met ze verder spelen,op ranglijst staan en bekers winnen. Waar kun je dat doen. met uitzondering van Career mode, want daar moet je, je eigen speler samenstellen.
     
  16. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Vanmiddag met Martijn online gedubbeld tegen Engelsen (?). Geen last van lag gehad. Wel opvallend is het wat zwakke netplay. en dan dus het tennissen :) Bij het net kan je weinig uitvoeren. Zo nu en dan wel, maar dat is niet echt vaak
     
  17. underhunter

    underhunter XBW member 706

    Berichten:
    683
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind het score systeem een beetje kut, in exhibition dan, want dat is het enige wat ik heb gespeeld, als ik bijvoorbeeld tegen een vriend wil spelen, en die vriend is beter dan mij (leer tuur kennen) dan gaan m'n stats zwaar omlaag, omdat ik steeds verlies van hem, en steeds opnieuw tegen hem speel, dit vind ik dus echt bagger. En de lag is idd ook wel irritant af en toe.
     
  18. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik snap zoiezo het score systeem niet.Zowel exheb. als offic. is nog al onduideljk.Weet iemand hier hoe het score systeem precies werkt?
     
  19. halo

    halo Active Member

    Berichten:
    645
    Leuk Bevonden:
    0
    kan iemand hierop wat zeggen :)
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Als een vriend nu ook live & top spin heeft en die staat niet echt hoog in de ranking en speelt het enkel voor het plezier.
    Dan kan jij bv 1 winning set nemen en dan telkens van hem winnen?
    Dat vind ik wel jammer.
    Hebben jullie ook soms de indruk dat je de riskshot knop soms eens langer/korter dan anders moet indrukken??
     

Deel Deze Pagina