1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb 'm eindelijk ook goed kunnen spelen.
    Ook online gedubbeld met Engelsen (en verschrikkelijk veel lag). Maar wat mij nou zo opvalt is dat ik niemand hoor klagen over dit spel. Ik bedoel, het is leuk, maar er zitten in mijn ogen toch wat vervelende dingen in.

    Ten eerste duurt het superlang met laden. Ik bedoel het is mooi, maar ik zie het er niet van af met die laadtijden. Zelfs voor dat lullige schermpje na een wedstrijd met die stats moet ie flink laden.

    Over dat mooi gesproken. Iemand in deze thread zei wat daarover (vond VT mooier) en werd gelijk aangevallen. Maar eerlijk gezegd vind ik het ook niet zo bijzonder mooi. De textures bij Deathrow zijn vele malen mooier (om maar een voorbeeld te noemen).

    Verder wordt ik gek van al die filmpjes na elk punt. Eerst schermpje met keuze om emotie te drukken, dan replays. Volgens mij moet je drie of vier keer drukken. En als je dan snel wilt verder spelen druk je per ongeluk een keer te veel en begin je met zo'n lullige rotservice.

    Bij het kiezen van je speler, als je dan op x voor een andere outfit drukt, duurt het iets van twee seconden tot het zichtbaar is.

    Mijn bevindingen: Je moet echt geduld met dit spel hebben.

    En voordat je me een mierenneuker gaat noemen. Het speelt heerlijk, het is realistisch, maar ik had er toch iets meer van verwacht. Vooral aangezien iedereen er zo blij over doet/deed.
     
  2. InfernoGamer

    InfernoGamer ...

    Berichten:
    371
    Leuk Bevonden:
    1
    Bij service niet die sla ik elke keer goed met risk shot.
    Maar als je aan het spelen bent is het elke keer anders|:-
    Ik heb tot nu toe ook geen 1 risk shot in geslagen.
    Ze gaan elke keer net uit en bij de computer slaan ze de hele tijd goed.... Frustrerend:mad:

    Ook heb ik soms dat als ik geserveerd heb, en de computer slaat terug, dat ik niet kan terug slaan.
    Ik moet dat 4x opnieuw op dat knopje drukken om terug te slaan, en dan slaat 'ie heel zacht terug naar de computer en die slaat je er dan uit. (ook erg frustrerend:cool: )

    Maar voor de rest een Top (hmmmm:p)Spel
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  3. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Die laadschermen zijn inderdaad te erg.Plus het lagt inderdaad soms vreselijk.Maar vind het toch wel een heftige game.Heb alleen geen flauw idee hoe die scoreboards werken.Weet jij dat mischien pacboy?
     
  4. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Klopt laadtijden zijn inderdaad te lang, eigenlijk kan je het best gewoon spelers goed maken in career en dan in de exhibition mode met die spelers gaan spelen (als je geen live hebt en dat heb ik niet), omdat je dan gewoon hele sets en om 3 gewonnen sets kan spelen.

    Ik wil je niet aanvallen ofzo, maar alle slechte dingen die je noemt zijn buiten het werkelijke tenissen, het gaat uiteindelijk toch om het tenissen zelf, als dat goed is de rest bijzaak. Daarom vind ik het echt een hele goede game. Daar komt nog bij dat make-a-player wel heel goed is.
     
  5. pacboyslim

    pacboyslim jump for joy

    Berichten:
    1.961
    Leuk Bevonden:
    10
    Ik vind het ook een heftige game. Maar ik heb nog niet zo lang gespeeld dus over die scoreboards weet ik ook niet...
     
  6. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou dat is nogal logisch. Kijk, het ligt eraan hoe je sterren en skills verdeeld zijn. Zet je bijv al je sterren op service, dan gaat 1- je service harder en 2- gaat het metertje waarin je je service timed slomer lopen en is het dus makkelijker hem in het midden te krijgen.
     
  7. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Eindelijk een goed tennisspel, dat ook nog realistisch is. Want hoe goed Virtua tennis en Mario tennis ook zijn, ze zijn veel te arcade. Wel vind ik de graphics wat tegenvallen, al die reviews die hoge scores voor de graphics geven, zie ik niet echt terug in het spel. Maar de gameplay is goed en dat is het belangrijkste :D
     
  8. femmerink

    femmerink Active Member

    Berichten:
    399
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is eigenlijk heel simpel. Je speelt tegen spelers die een ranking hebben. En ten aanzien van het verschil in ranking krijg je een aantal + punten als je wint en een aantal - punten als je verliest. Die punten worden allemaal bijgehouden en wie de meeste punten heeft staat bovenaan en wie de minst heeft onderaan.

    Voorbeeldje: Als jij een lage ranking hebt en je wint van de nummer 110 dan krijg je meer punten dan wanneer je van iemand wint die een lagere ranking hebt.

    Simpel toch?
     
  9. Marius

    Marius XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    2.125
    Leuk Bevonden:
    11
    Bij dit spel is het net als het met PGR2 zal zijn. De meeste mensen zien de echte grafische pracht niet eens. Ik zag het eerst ook niet eens goed. Maar focus eens niet op je mannetje, maar kijk echt rond terwijl de camera ronddraait. Prachtige lichteffecten, scherpe textures, grote achtergronden (gebouwen etc) in full-3d, goede karakteranimaties, etc etc. Tipje: zet je camerastandpunt op laag, dan zie je het ineens stukken beter.

    Dit is ook zo met PGR2 (in de keren dat ik hem heb kunnen spelen), het lijkt niet eens zó geweldig... totdat je eens goed rondkijkt en alle onderdelen los gaat bekijken. De gebouwen, lichteffecten, de auto's, alles eigenlijk is van een uitzonderlijk hoog niveau. En dat vind ik ook bij Top Spin.

    Maar het blijft natuurlijk gewoon een tennis-baan, in een 'arena', met wat publiek. In een spel dat realistisch over wil komen, tja... daar is niet heel veel fancy's aan natuurlijk :)
     
  10. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    echt nep dat je nooit de netband raakt :mad:
     
  11. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    en wat dacht je dan van "let"

    wat voor gasten hebben jullie trouwens gemaakt en hoe hebben jullie je skills verdeeld?
     
  12. KiLLerKnight

    KiLLerKnight Active Member

    Berichten:
    143
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat is natuurlijk ook zo, maar toen ik Virtua voor de eerste keer zag..._O_

    En gezien de reviews, dacht ik dat dit ook bij topspin het geval was, maar ik zal beter gaan kijken en wat je zegt zal vast wel kloppen. Maar aan de andere kant, bij een game met topgraphics hoef je eigenlijk niet 'beter te kijken' als je begrijpt wat ik bedoel ;)
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Buiten let heb ik dat inderdaad ook nog nooit meegemaakt.
    In echt tennis komt dat ook wel niet veel voor maar het gebeurt toch.
    Nuja voor mij is dit maar een detail hoor.
    Wat echt HEEL cool is zijn de slides die je ventje maakt in gravel:)
    Mijn mannetje heeft trouwens:
    Serve: 4
    Forehand: 5
    Backhand: 5
    Volley: 0
     
  14. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    het is wel een net. Alleen net-service heb ik nog niet gezien.

    Ik heb een lange afro met een bol gezicht en zo dik als mogelijk (kan niet zo dik) en hij is nog best goed ook. 5 sterren bij service verder alles 3 sterren.
    Ik heb geen live dus ik maak gewoon meerdere ventjes met verschillende sterke en zwakke punten.
    Ook leuk om een zo mooi mogelijke vrouw te maken en dan door geld te verdienen ook zo mooi mogelijk aankleden, :D de haarkeuzes zijn alleen niet zo groot zeker bij vrouwen en ook jammer dat ze veel minder hard slaan, wel realistisch maar minder leuk
     
  15. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Net lang gespeeld tegen Satan en wat me nu pas begint op te vallen is dat je ventje soms heel zacht slaat.
    Net wanneer hij hard zou moeten slaan, meestal als je tamelijk dicht bij het net staat, slaat hij zo'n heel slap balletje.
    Dit bevordert wel de rally's maar kan wel irritant zijn.
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Is mij toen straks overkomen in online wedstrijd. Ik sloeg bal op de net maar viel eraf aan andere kant dus ik had een punt :D

    @Vermander: Zag dat je me had toegevoegd op Friends list, we gamen is snel :)
     
    Laatst bewerkt: 8 nov 2003
  17. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Yep maar niet meer vanavond.
    Hoogstwaarschijnlijk morgen.
    Wel beetje ambetant als je bv iemand uitnodigd die in een match zit dan moet je wachten tot z'n match afgelopen is.
    Anders heeft die persoon zowieso verloren.
    En masterchief, bij dat net-gelukje, was dat met een risk shot???
     
  18. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    net voor het eerst via de netband gescoort met een dropshot. het was zelfs op matchpoint. het kan dus toch :cool:
     
  19. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, daar word ik ook helemaal gek van, ik heb het ook vaak als ik gewoon ver van het net sta.

    Weet iemand waar het aan ligt?
     
  20. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nee, geen risk shot, ik kan dat nog niet.
     

Deel Deze Pagina