Haha, dat is voor mij juist dé plek om te scoren. Na een opslag of return loop ik altijd naar het net. En dan is het een leuk kat en muis spelletje, links, rechts, links, rechts. Totdat diegene hem niet mee haalt.
En je kunt allerlei dingen doen aan het net. Hard terugspelen met A, scherp terugspelen met B, snel en dat hij doorschiet met X, lobben met Y, dropshotten met linker trigger, afmaken met rechter trigger Dus je kunt genoeg doen om die tegenstander af te maken. Maar misschien komt dat ook omdat ik 4 sterren voor volley heb.
Maargoed, wat betreft het puntensysteem met exhibition en official; het zit zo:
Als je op statistics drukt zie je 'Official male(/female)' en 'Single Stats'. Bij Official Male tellen alleen de officiële westrijden mee, en bij Single Stats de officiële en exihibtion stats.
Erg vaag, maargoed.
En wat betreft het net, dat heb ik weleens gehad. Maar dat was dan wanneer ik een lob kreeg, en dan nam ik die achtering als een smash.
En voor degene die het niet wisten, als je heel slecht staat met je poppetje. Kun je gewoon een nieuwe maken in SP, en deze dan gebruiken online. Dan worden al je oude stats gewist.
Tering, wat is deze game vet!
edit: Kan een mod misschien de topictitel aanpassen. Dat is een beetje Top Spin onwaardig
edit2: Hebben jullie trouwens niet vaak dat er tijdens een game niks gezegd wordt? Dat heb ik 9 op de 10 keer. Saaie apen
Laatst bewerkt: 9 nov 2003