1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Haha, dat is voor mij juist dé plek om te scoren. Na een opslag of return loop ik altijd naar het net. En dan is het een leuk kat en muis spelletje, links, rechts, links, rechts. Totdat diegene hem niet mee haalt.
    En je kunt allerlei dingen doen aan het net. Hard terugspelen met A, scherp terugspelen met B, snel en dat hij doorschiet met X, lobben met Y, dropshotten met linker trigger, afmaken met rechter trigger :cool: Dus je kunt genoeg doen om die tegenstander af te maken. Maar misschien komt dat ook omdat ik 4 sterren voor volley heb.

    Maargoed, wat betreft het puntensysteem met exhibition en official; het zit zo:
    Als je op statistics drukt zie je 'Official male(/female)' en 'Single Stats'. Bij Official Male tellen alleen de officiële westrijden mee, en bij Single Stats de officiële en exihibtion stats.
    Erg vaag, maargoed.

    En wat betreft het net, dat heb ik weleens gehad. Maar dat was dan wanneer ik een lob kreeg, en dan nam ik die achtering als een smash.

    En voor degene die het niet wisten, als je heel slecht staat met je poppetje. Kun je gewoon een nieuwe maken in SP, en deze dan gebruiken online. Dan worden al je oude stats gewist.


    Tering, wat is deze game vet!

    edit: Kan een mod misschien de topictitel aanpassen. Dat is een beetje Top Spin onwaardig 8)
    edit2: Hebben jullie trouwens niet vaak dat er tijdens een game niks gezegd wordt? Dat heb ik 9 op de 10 keer. Saaie apen :p
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  2. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    ik speel vaak tegen nederlanders maar dan word er wel wat gezecht wat voor soort gasten hebben jullie en waar hebben jullie je skills aan uitgegeven?
    ik powerfull met extra power:p hij is vet sloom
     
  3. masterChief88

    masterChief88 sesamstraat!

    Berichten:
    790
    Leuk Bevonden:
    0
    waar hebben jullie hem gekocht?
    ik wil hem oook, maar of hij is er nog niet of hij komt niet, of hij was uitverkocht..
     
  4. Lucio89

    Lucio89 Active Member

    Berichten:
    4
    Leuk Bevonden:
    0
    is mij al 2 ker overkomen in offline gedeelte ;-)
     
  5. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn eerste sportspel wat mijn boeit!.
    Ik ga ook erg men best doen om erg goed te worden, ik ben tevreden met het spel het is mijn 59€ zeker waard.
    wel hadden de ballen jongens enzo wat activer gemogen en vindt ik het jammer dat er geen commentaar is en dat de spelers als ze gewonnen hebben als een vis op het droge liggen te spartelen.
    Maar ja dat mag voor deel 2 dan he.
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Die slides zijn inderdaad super cool gemaakt op dat gravel....

    Zodra je de knop ingedrukt houdt als de bal naar je toe komt begint je poppetje te sliden en zie je een klein wolkje....echt heel mooi/gedetailleerd gedaan.....

    Ik heb nu 3 sterren serve
    4 sterren fore en backhand..
    2 volley...
     
  7. Maradona10

    Maradona10 Addict

    Berichten:
    826
    Leuk Bevonden:
    0
    Zekers een vet spel. De graphics zijn mooi.
    Alleen, als ik de bal hard sla dan krijg je die paarse streep er achteraan. Die is bij mij vet wazig. Iemand dat ook? Ik heb een Sony 100 Hz 82 cm. Beetje irri, maar voor de rest top.
     
  8. Baltimore Raven

    Baltimore Raven PRO-BOWLER

    Berichten:
    224
    Leuk Bevonden:
    0
    Hoe komt het eigenlijk dat op de XSNSports site Top Spin nog altijd als comming soon staat aangeduid? Game wordt toch al een tijdje gespeeld over Live?
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Het is bij mij gewoon een wazig achterspoortje wat duidt op de enorme snelheid van de bal:)
     
  10. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Als de bal hard geslagen word dan komt er turbulentie achter de bal :cool: is toch relaxed of nie. Je slaat gewoon op die manier als je genoeg tijd hebt. Het is dus gewoon de lucht achter de bal als hij zo hard gaat.
     
  11. Maas

    Maas besjoh!

    Berichten:
    401
    Leuk Bevonden:
    1
    toevallig sla ik net een net-service voor het eerst :p. gelukkig kan het wel maar het zou veel vaker voor moeten komen.

    edit: whaha nu zelfs 3 achter elkaar8)
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  12. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Zeer foute bug in topspin.Gisternacht na een sessie op live wou ik nog even proberen m'n laatste skill te bemachtigen.Zeer slechte keuze.Want na dat ik m'n career had gestart en in het vliegtuig naar zuid amerika zat, liep m'n xbox vast.Opnieuw opgestart, wat bleek, hij kon m'n career niet meer vinden.Sterker nog heel m'n poppetje bleek gewist van m'n hardeschijf.Ik wil geen onrust zaaien maar zou toch iedereen het advies willen geven je zuur verdiende opgefokte mannetje of vrouwtje ff te saven op je memorycard.Ik kan nu nml. weer overnieuw beginnen.Heeft iemand hier op de diverse fora al is eerder iets over gelezen.
     
  13. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    /Mod Live afspraken in het Live Gaming topic bitte!!
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    ooh dendeman das mooi klote hee.

    Ik sta nu 46ste op de worldranking official.
    ik heb mijn sterren verdeling als volgt:

    Service 3
    forehand 4
    Backhand 4
    Volley 3

    als skills :

    return serve
    angle
    ace
     
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ik had vandaag ook een bugje online. Was echt lollig. Die Canadees stond aan het net, ik achterin. Ik sla recht op hem af, en hij volleert terug, maar hij komt eerst tegen de netband aan. En toen viel hij aan mijn kant. Stuitert die bal 3x en ligt stil. Maar niemand heeft ene punt, en wij kunnen gewoon verderlopen. Dus ik loop naar de bal toe, en mijn poppie slaat die bal ineens-->vanaf de grond 8)

    Punt voor mij, want hij verwachtte dat natuurlijk niet. Verder nog de hele wedstrijd erover dubbel gelegen :D

    Ik sta nu btw 52ste op de official rankings *)
     
  16. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    heb zojuist wimbledon gewonnen :D daarmee werd ik nummer 1 en was ik dus legend en nu heb ik me laatste skill. Ik heb gekozen voor slice en het is echt chill. Al m'n slice ballen krijgen nu super veel curve mee..
     
  17. Johannus

    Johannus tom joh

    Berichten:
    407
    Leuk Bevonden:
    2

    gelukkig is er geen commentaar, die ballenjongens doen idd vrij weinig, maar waarschijnlijk zou het irritant zijn geworden als ze iedere keer tijd zouden hebben gekregen om die bal op te pakken terwijl de bal veel sneller en net zo goed virtueel kan verdwijnen :+... Het winst celebration gedeelte vind ik wel goed.. vooral bij de vrouwen :p
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  18. Ik vind het echt een cool spel alleen duurt het zo lang als je ff een training wilt doen, en het lukt niet, dat je niet restart ka drukken. Dat laden duurt echt gewoon 40 seconden ofzo.
     
  19. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik word er toch zooo moe van He continu
    heb ik lost connection.Punten zijn dus voor de andere.
    Ik heb eigenlijk pas 2 wedstrijden verloren.
    Bij official match sta ik nu iets in de 80 maar
    als ik dat gekloot van die Kwello niet had dan stond ik misschien al op plaats 30 of iets dergelijks.
    gelukkig krijg ik ongeveer over 3 weken Demon adsl.
    8 mbit down 1 mbit up:)
     
  20. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Soms is die lag idd wel irritant.
    Net tegen iemand gespeeld en het hakkelde enorm.
    Risk shots lukten bijna niet en hij had er precies geen last van.
    Ik create maar ik had het niet met andere spelers.
    Toen heb ik maar gestopt...
    Welke skills kun je trouwens nog kiezen als je nr 1 wordt???
     

Deel Deze Pagina