1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

1. Gerbo

Gerbo Active Member

Leuk Bevonden:
    6
    Ik had Slice, Top Spin, Aggressive Lob en Ace (?). Ik koos voor Slice en das in ieder geval best ok, want online pak je daar zo 4-5 punten per wedstrijd mee door die vreemde curves. Waar ik echt donders last van heb is lag in die partijtjes en dan wil echt niks meer lukken.. Fout timen de hele zooi... Verder heb ik er last van dat niemand mij kan verstaan :eek: Ik kan wel alles horen en reageer gewoon, maar niemand kan mijn verstaan... :'-(

2. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    Bij mij lagt ie ook enorm, dan ist idd onmogelijk om te spelen. een service is al voorbij voordat je kan reageren. Zeer frustrerend..

3. satan21

satan21 New Member

Leuk Bevonden:
    1
    kom op man in 1/2 dag heb je weer een voledige nieuwe:p

@apoc wat voor soort gast heb jij ? powerfull?

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  4. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    mijn eerste skill is 'curved serve' maar ik heb hier nog niks van gemerkt :mad:. je kan dus wel zeggen dat dat een weggegooide skill is :mad:

5. H3in

H3in Ja idd

Leuk Bevonden:
    0
    JEZUS DSGVASDB
    IK verlies echt hopeloos op live
    waar kan ik het beste me sterren aan uit geven als ik harder wil slaan

6. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben inderdaad in een half zondaggie al redelijk gevorderd met m'n tweede "dendemen" replica.Ga me sterretjes ook iets anders verdelen.Evenals me skills.Heb nu mezelf ook qua maat en gewicht precies gemaakt als in real-life.Blijkt dat hij nu veel flexibeler beweegt.Beter!Ben van plan mezelf tot service kanon te bombarderen.Beware!

7. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Bij curved moet je volgensmij eerst A en dan B ofzoiets.

Anyway, ik heb vandaag mijn laatste ster aan m'n volley verspilt. En ik stond vandaag 44e (helaas ten koste van Milo, door z'n 'lost connection' probleem).

8. femmerink

femmerink Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Wrong, curved serve is met X serveren. Je krijgt dan zo'n boog, ik heb hem ook en idd een verspilde skill :mad:

9. TripleX

TripleX The Stalker

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb een probleempje en wilde weten of meer mensen daar last van hebben op dit moment.

Alles gaat perfect, xbox gaat normaal aan, ik kies multiplayer, ik kies Live!, ik kies quick match, ik kies een mannetje (m`n eigen custom) en de game start. Zodra ik op ready druk en de host de game start blijft echter de hele tijd het scherm met "connecting" staan, waarna (na ongeveer 5 minuten) het bericht komt dat de verbinding gesloten is. Is dit een algemeen veroorzaakt door de Live-servers op dit moment of ben ik de enige met dit probleem? :?

10. obsessed

obsessed Wannabe-gamer

Leuk Bevonden:
    1
    De skill die mij zeer geholpen heeft is angle. Deze is zeker een aanrader. Daardoor kan ik de bal heel goed hoeken.. alleen bij de 3e heb ik drop shot gedaan, maar had ik beter risk shot of ace kunnen doen, zonde dus..

11. Scotch

Scotch Magic Tape

Leuk Bevonden:
    0
    Angle is inderdaad erg handig, die heb ik ook. Bij de derde heb ik ace gedaan, en dat merk je ook heel goed want het serveren gaat een stuk beter.

12. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Met die volgens jou nutteloze drop shot kun je de single player helemaal uitspelen.Probeer maar es, serveer met de linker trigger, loop naar het net.En maak dat punt!
    Of... is dit en te goeie tip!
    hmmm...shit te laat.bericht verstuurd.

13. Tronky

Tronky Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Net potje dubbel gespeeld. Eerste set verloren, tweede in tie break gewonnen, derde ook gewonnen.
    Het is geleden van halo dat ik nog zo'n multiplayer fun heb gehad!
    Een vriend van me met sampras aan het net, en ik vanaf de baseline meppen :)
    Heel leuk!!! Enkel jammer dat er een beetje lag was en dat de tegenpartij geen headset had.

14. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Hmm, ik speelde vandaag tegen iemand die dat had. En de bal ging zo ver naar buiten dat wanneer de tegenstander naar het net ging er geen gat mee open was. Dus in principe was het op zijn servicegame altijd 40-0 :{
    Wat me wel opviel is dat hij z'n curve services heel zacht sloeg, misschien een oplossing voor jullie?

Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  15. Maas

Maas besjoh!

Leuk Bevonden:
    1
    _O_ bedankt voor de tip gast. ik ging er altijd vanuit dat zo hard mogelijk de beste oplossing was maar subtiel met X werkt erg goed:cool:.vet bedankt:)

16. Washand

Washand Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Valt me op dat er maar weinig service-volley tennisers zijn op live.

17. Biscuitje

Biscuitje Chili Peppers!

Leuk Bevonden:
    5
    Dan heb je nog niet tegen mij gespeelt :D

Voeg me maar toe, kunnen we ff een potje spelen. Ik ga altijd naar het net. Ownatsj, ik sta nu 54e ofzo.

18. Washand

Washand Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe lang speel je dan al?

19. Washand

Washand Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Btw, mijn poppetje is klein, maakt dat uit in xbox live?

20. dendemen

dendemen wasted'nwounded

Leuk Bevonden:
    0
    Wat denk je?
    ...maar oke!
    klein=snel maar slap
    dik=langzaam maar sterk
    lang=langzaam maar lang
    dun=snel maar slap.
    En nu maar mixen met die hap.
    Jouw hap.