1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb mn poppetje extra klein en extra licht gemaakt, wist ik veel... :mad:
     
  2. boessie3

    boessie3 Milo NL

    Berichten:
    672
    Leuk Bevonden:
    0
    He biscuit ja ik had het erover dat ik altijd lost connection had
    en toen .................jahoor die klote Kwello verbinding.
    Ik kan niet meer w8 op me rete snelle verbinding
     
  3. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Extra licht
    Extra klein
    Defense

    2 service
    5 forehand
    5 backhand
    2 volley

    Return
    Angle
    Top Spin

    Zal ik opnieuw beginnen of is hij goed?

    Ik speelde een keer tegen een lange gast en die had een service die over me heen ging de hele tijd. De bal stuitert op de grond en gaat daarna zo hoog dat hij over me heen gaat. =\
     
  4. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Is niet slecht ofzo, maar het belangrijkste is dat het lekker weg speelt en dat is persoonlijk.Probeer even de al voorgeprogameerde spelertjes zoals sampras enzovoorts, kijk dan wat het beste bij je past .Kan geen kwaad lijkt me.Ik vind het leuk om m'n poppetje zoveel mogelijk op mezelf te laten lijken, met wat voor spel dan ook, en dan mezelf, met al me voors en tegens, in de strijd gooien....en te winnen!
     
    Laatst bewerkt: 9 nov 2003
  5. Yerewn

    Yerewn Zo lekker gewoon gebleven

    Berichten:
    2.856
    Leuk Bevonden:
    9.242
    kvind het wel wijs dat je met de curve serve skill, en met de slice knop ( x) echt een mooi effect meegeeft ik kreeg er zelfs een complimentje over van een australier op live. Ik kan alleen op geen enkele manier behalve met een riskserve een ace slaan, kan dat wel?
     
  6. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand aangeven hoeveel/welke soort tournooien moet winnen om eerste te worden?
    Volstaat bijvoorbeeld alleen het spelen van pro tournooien?

    Ik sta nu 7e...en heb al een aantal keer geprobeerd een grand slam te winnen...maar in de 2e ronde wordt ik meestal weggeveegd....

    die slice/curve..(weet het niet precies) is wel heel cool...als je wil zien hoe die werkt, moet je grosjean nemen...en dan met de rode knop slaan...dan zie je die bal een beetje/veel wegdraaien...heel lastig om goed/hard terug te slaan.
     
  7. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    het winnen van een grandslam betekent niet automatisch een kop positie in het klassement.net echt.
     
  8. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Volgensmij maakt het geen hol uit hoe groot/dik je mannetje is :/
     
  9. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    De lengte iig wel.
     
  10. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Mooi verhaal koekkie, hadden ze net zo goed alleen maar kleine dikke mannetjes kunnen laten rond huppellen.Maar ja, dan was het toch wel een lelijk spelletje geworden of niet?Kijk als je lange armen hebt hoef je niet zo ver te rennen om bij het balletje te komen als iemand met korte.Waar of niet?
     
  11. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, ik heb mijn poppie perongeluk erg dik gemaakt. Maar ik heb nog geen nadeel kunnen ontdekken. Stond vandaag nog 44e, en nu 58e na een nederlaag van de #4 :{
     
  12. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja, dat is top natuurlijk.Maar ik was eerst iets te breed(ook per ongeluk) en dus te zwaar.Vrij traag gebeuren iig.Nu iets minder gespierd.Merk het verschil wel degelijk.Mischien voel jij je gewoon erg prettig in het velletje waar je nu in zit.44ste is nml. te gek.En dat na minder dan een week, voorspelt een goeie toekomst.
     
  13. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mjah, maar niemand gaat boven Apocalypse :) De beste XBW'er met Top Spin.
    Ik heb vandaag wel tegen een nederlandse #4 gespeelt :'-(
     
  14. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Is volley nou alleen aan het net? Of ook de ballen die iets meer achterin het veld worden geslagen en die je opvangt met je racket (zonder dat hij stuitert)?

    EDIT:
    Dus zeg maar alle ballen die je terugschiet zonder dat hij gestuitert heeft. :)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  15. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Mwah, je merkt aan het net dat als je een snelle directe bal krijgt dat je de bal zonder achterzwaai terugslaat, en wanneer je een hele trage bal krijgt dat je dan wel een achterzwaai maakt.

    Ik denk dat je in het eerste geval je volley skills gebruikt, en in het tweede je fore-/backhand skills gebruikt. Zo is de definitie in het echt ook.

    Dus als jij in het midden staat en een achterzwaai maakt voordat je de bal raakt, dat het dan gewoon een slag is en geen volley.
     
  16. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    OK, duidelijke uitleg, thx.

    Maarre waarom is Apocalypse zo goed dan? Welke rank staat hij?

    Tell me more, tell me more :p
     
  17. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Nou, in werkelijkheid is alles wat je direct uit de lucht pakt een volley, bij een smash heb je ook achterzwaai en hoort zelfs tot de training volley. Ik weet niet hoe het in-game werkt maar volgens mij is alles waar de bal niet stuitert voordat je em raakt een volley.
    Trouwens ik ben wel service volley speler maar meestal kom je niet tot een volley na een risc-shot dan kan je misschien wel beter een topspinservice doen en dan naar het net.
     
  18. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Ja, maar in werkelijkheid mag je bij een volley geen achterzwaai maken :) Maar smash kun je ook weer niet tot fore-/backhand rekenen dus dat is wel logisch dat dat bij volley training hoort.
    Maar als jij iemand laat rennen van links naar rechts, dan krijg je op een gegeven moment hartstikke trage ballen aangespeelt. En dan heb je wel de tijd om een achterzwaai te maken, dan kun je hem zelfs slice of met topspin terugspelen. Dus ik denk dat het in dat geval echt wel als slag geldt. En als je alleen je racktet ervoor houdt, is het een slice.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  19. salva

    salva Active Member

    Berichten:
    287
    Leuk Bevonden:
    0
    En wat kost die connectie??, ik vind chello namelijk al erg duur.
    Het word trouwens eens tijd dat die kabel en adsl prijzen eens gaan zakken ik bedoel 50€ p/m is toch veel geld!
     
  20. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    6 euro duurder :cool:
    ownetsj
     

Deel Deze Pagina