Ik kan de grotere toernooien echt niet winnen! echt irritant! Ik doe bijvoorbeeld de toernooien met een prijs van $500.000, ik kan tot de finale komen, en in de finale wordt ik finaal ingemaakt, meestal met 3-0 3-0. Wat is jullie truc? wat doen jullie om te winnen? ik sta wel 3e op de wereldranglijst, maar kan niet winnen van de nummer 7, en in de finale kom je altijd een echte speler tegen, zoals kuerten ofzo.
Je mag nog van geluk spreken, na 12 potjes heb ik nog geen enkele ace geslagen. Het plaatsen gaat niet goed, waarmee plaatsen jullie de bal?
Mijn truukje dat altijd werkt tegen de cpu: Harde service in de hoek, daarna top spin dezelfde kant op als de service, daarna kan je het meestal afmaken.
Ik heb gister Wimbledon gewonnen(erg lastig). Het werd een 3-setter, 0-3, 3-1, 4-3 (12-10). Mijn tip: kies Sampras i.p.v. Kuerten uit, die vind ik minder goed. Als je Kuerten krijgt kun je het toernooi staken en het opnieuw kiezen, je krijgt dan Sampras. Op eigen opslag verlies ik niet zo gek veel ballen. Het enige wat ik dan doe is serveer met riskshot naar de buitenkant, dan returnt hij hem naar het midden, en dan uithalen naar de buitenkant. Meestal heb ik dan al een punt. Op zijn service doe ik hem meestal slice terugslaan en dan uithalen naar de andere kant. Het is ook gewoon het juiste moment afwachten wanneer je hard moet slaan of juist zacht. Ik heb alleen een probleem met m'n riskshots, die gaan heel vaak uit. Ik heb forehand 5 * gegeven, en skill pass shot (of zoiets).
Hoever drukken jullie die stick dan naar buiten of binnen, als ik te hard sla gaat hij altijd uit. Met welke button serveren jullie.
Altijd met risk shot, als je een beetje oefent hoef je em maar 1 keer te tappen en je hebt em op rood. Ik serveer meestal in de hoek (tegen cpu) dat doe ik door 1 รก 2 seconde de stick een kant op te drukken.
Ik serveer meestal met de rechter trigger. Ik houd de stick pas naar buiten vlak voor het slaan. Dus niet de hele tijd de stick naar buiten houden, want dan gaat hij idd vaak uit.
Ben nog net geen legand, sta nr 5, maar dat gaat niet lang meer duren. Heeft die ranglijst op live heeft iets te maken met XSN of is dit gewoon een ranglijst van gewonnen en verloren potjes???? Weten jullie hoe je kan protesteren tegen een beslissing van de scheids?? Heb nl vaak het idee dat scheidrechter Braamhaar op de stoel zit!!!!!
Ik heb een vraag. Als je exibition match doet en je bent klaar met je westrijd dan staat er rank 12,025 ( bijvoorbeeld ) Is dit dan je ranking van de exibition matches??? En vraag 2: Als ik bij official matches kijkt en dan friends scores dan staat er bijvoorbeeld bij gerbo dat ie op de ranking 4e is en 12 punten heeft. Maar als je in de "hele" ranking kijkt dan zie je dat ie iets van 1400 staat. Hoe kan dit of is er een verklaring voor? Go Ahead.
Ik had een vraagje kunnen jullie me ff uitleggen wat precies alles is (zoals forehand backhand volley enz) war je punte aan kan geven.Heb ik al 's een tread voor geopend (over tennis) maar ben 't weel vergeten, en wat moet je hebben om zo'n slag langs de lijn te doen (je weet wel als iemand op slaat en je meteen recht voor je uit slaat langs de lijn en zo meteen een punt maakt) alvast bedankt
Ja uiteraard, maar dan is er veel kans op Lag... Heb een keer tegen een Amerikaan en een Australier gespeeld maar ging beide keren totaal niet goed. Je kan het beste gewoon tegen Europeanen doen of zelf hosten en dat een Amerikaan er dan bijvoorbeeld bijkomt en hij dan alleen last heeft van de lag.
He washandje, 6 euro duurder is nog wel te overwegen laat ons zeker een keer weten hoe het bevalt. Cheers, Salva
stel je bent rechtshandig, forehand: de bal wordt rechts van je lichaam geraakt. backhand: de bal wordt links van je lichaam geraakt. volley: de bal wordt geraakt zonder dat de bal eerst de grond heeft geraakt. service: opslag om de ralley te beginnen smash: volley waarbij de bal boven het hoofd wordt geslagen drop shot: slag net achter het net. dus.......
Ik heb dat ook al eens gehad, een vriend me stond ranking nr 607 ofzo en ik 604. Ik kijk dan naar mijn stats en de ''echte'' nr 607 was iemand anders. Weird...
Dan had diegene ook een goede verbinding. Ik heb 2 keer dus te maken gehad met baggerverbindingen bij hun 2. Ik ga nu liever gamen tegen iemand uit Europa. /Edit: Die ranglijsten wordt je niet wijzer van. Mij gaat het meer om de fun dan ranglijsten.
Je moet een riskshot doen, maken dat het balkje in het midden staat. En dan naar een richting. Soms doe ik buitekant en beetje naar voren, soms naar achteren. Na een tijdje voel je wel aan hoe lang je de richting mag inhouden; Ik sla niet Zoveel acen maar gisteren toch 6 geslaan in een match van drie sets. En gisteren zei ik nog dat de bal nooit tegen het net ging en erover. Nu moe thet lukken dat het daarnet 2x in 1 match voorkwam Telkens bij een smash van mij, stomme cpu maakt dan wel af