1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    Wat een zeikstreek net zeg. Ik heb dus al 2 grand slams gewonnen 1x 2des bij een grand slam en ook al 1 groot pro toernooi gewonnen en nu speelde ik nog zo'n groot pro toernooi en in de finale moest ik tegen sampras die als enige voor mij in ranking staat. Ik win de 1e set makkelijk met 3-1 en sta in de 2e voor met 2-0 en toen begon mijn linker thumbstick vreemd te doen en kon ik niet meer naar links lopen 8) en met dat andere ding links kan ik echt niet spelen, gevolg ik verlies met 1-3 4-2 3-1. |:- Anders had ik nu hoogstwaarschijnlijk nr 1 gestaan, heb ik weer. Maar als ik slim was geweest was ik erachter gekomen dat ik de controller alleen ff opnieuw in de Xbox moest stoppen, want toen deed ie het gewoon weer :'-( :'-(
     
  2. Washand

    Washand Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Wtf?? Ik word afgemat door Robredo, terwijl ik alle andere cpu's met gemak versla. :confused:
    *Dunk in ego*
     
  3. RoBu

    RoBu Active Member

    Berichten:
    388
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik verloor van grosjean in de finale van een major pro tournooi...
    Ik vind die slice ballen van hem echt kut...

    Je drukt dus de knop om te slaan in, als de bal over het net komt om harder te slaan, maar door die kutballen van hem gaat jouw karakter de mist in, en slaat zo'n klote zachte bal terug (die ook nog hoog is ook) en vervolgens slaat die grosjean die bal met top spin naar de andere hoek....het werd 3-0 en 3-1....
     
  4. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Die slice ballen, moet je beantwoorden met sliceballen, zo heb je meer tijd om te herstellen. Het is dan gewoon een kwestie van afwachten op een kans.
    Ik had het met die sharp angle ballen van Hewitt, gewoon lekker terug slicen in de cross en je krijgt vanzelf de mogelijkheid om aan te vallen.
     
  5. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand, wat de reden was om geen download content bij te voegen?

    Is wel jammer eigenlijk.
     
  6. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Wat zou je aan het spel toe willen voegen? Nieuwe spelers? Dan hadden ze dat net zo goed meteen kunnen doen. Nieuwe banen? D'r zijn er al tientallen. Gekleurde ballen? Hmm, das een idee 8)

    Maar even serieus, wat zou jij dan aan DC willen hebben dan?
     
  7. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Misschien een paar 'bugs' die er toch wel inzitten eruit te halen.

    - Jukebox optie kwa muziek. Wil liever mijn eigen muziek op de hd horen tijdens gamen.
    - Die ballenjongens moeten wat actiever zijn.
    - De Empires om het veld moeten bewegen als de bal op hun afkomt want de ballen knallen tegen ze aan nu. (bij Virtua Tennis 2 gingen ze opzij dan)

    Dit waren er bijvoorbeeld een paar... :)
     
  8. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    /Edit: klikte per ongeluk 2 keer snel achter elkaar op posten dus kwam het bovenstaand bericht 2 keer...

    Excuses :eek:
     
  9. DaNoS

    DaNoS Geboren Held

    Berichten:
    187
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik werd ook afgemat door Chang! gdvrdmm! in een grand slam finale in Engeland... dat was ff minder maar ik ging wel van de 53e plaats naar de 26e dus was niet echt verkeerd... Maar wordt je character nog beter na alle trainingen te hebben voltooid? of is dat het hoogste niveau??
     
  10. obsessed

    obsessed Wannabe-gamer

    Berichten:
    141
    Leuk Bevonden:
    1
    je kan alleen nog een 4e skill toevoegen als je legend word en dat is wel altijd een sterke skill maar voor de rest kan je niet beter worden geloof ik..
     
  11. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    na alle trainingen kan je nog de 4 skills krijgen door uiteindelijk legend te worden (nr 1 staan). En dan ben je op je best
     
  12. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaag Go Ahead, daar klopt helemaal niks van.Of wij snappen het gewoon niet.Kan ook.Maar is er dan mischien iemand hier die ons dit uit kan leggen?
     
  13. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Denk dat we daarvoor bij de makers van dit spel moeten zijn, hun weten hoe het precies zit denk/hoop ik... ;)
     
  14. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Bel jij ze ff?
     
  15. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey MasterChief die assistente van jou, wanneer werkt zij aan jou Xbox????

    ;)
     
  16. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Heel vaak :) Wat jij niet weet is dat ze altijd op mijn schoot zit tijdens online gaming :D
     
  17. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je goed voor elkaar dan!
     
  18. Jeroen

    Jeroen nomnomnom

    Berichten:
    1.804
    Leuk Bevonden:
    4
    Zo'n assistente wil iedereen wel hebben :p
     
  19. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nu snap je dus waarom ze is gestopt met prof tennis en waar ze is :9

    *ontopic*
    Wordt bij ranking naar aantal matches gekeken + aantal gewonnen/verloren?
    Of wordt er gekeken naar puur overwinningen? Dus als je 3 games hebt gespeeld, 3 hebt gewonnen dat je zowat bovenaan staat? :confused:
     
  20. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    het hangt er waarschijnlijk ook vanaf van wie je wint, als hij hoog op de ranglijst staat zal je waarschijnlijk extra stijgen dan bij het winnen van een gelijkwaardige (qua ranking) speler.
    Je zal wel meer dan 3 potjes moeten spelen wil je hoog staan, drie spelen en winnen en is minder goed dan 26 spelen en 21 winnen... Klinkt raar ik weet het
     

Deel Deze Pagina