1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    De makers komen uit Frankrijk geloof ik en ik spreek beperkt Frans... 8)
     
  2. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Net als andere leden op het forum zorg ik er eerst voor dat ik mijn sterren en skills heb verzameld, om daarna deel te nemen aan Xbox Live.
    Wat mij overigens opvalt is dat het niveau van het spel inderdaad niet erg hoog is. Gisteren eerste Grand Slam (UK) gespeeld, en direct geen set weggeven, waardoor ik nog steeds 0 partijen heb verloren. Welliswaar sta ik nog maar nummer 12 van de wereld, maar ik had verwacht dat het nog wel even bikkelen zou worden bij een Grand Slam. Wellicht heb ik wel moeite met een andere GS...
     
  3. MasterChief_007

    MasterChief_007 Hellas Power ^_^

    Berichten:
    1.825
    Leuk Bevonden:
    6
    Nou, ik word dus gewoon weggespeeld bij een finale van Grand Slam :{
     
  4. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Dit hangt ook af van je speelstijl, UK is gras en gaat dus een stuk sneller dan Frankrijk (gravel). Het kan ook zijn dat je gewoon goed bent.
     
  5. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat laatste zal wel meevallen hoor ;) Ik zorhg iig dat ik snel mn sterren heb, zodat ik t kan gaan testen!

    Hoeveel skills kun je krijgen? Heb er momenteel 2.
     
  6. dendemen

    dendemen wasted'nwounded

    Berichten:
    471
    Leuk Bevonden:
    0
    Gebruik je linker trigger voor de serve, loop naar het net.En ram die bal.Onoverwinnelijk in de singleplayer.Je verslaat zo elke compu-gast.Ook in de finales van de GSlams.Compu reageert op die serve altijd hetzelfde.Raar maar waar.
     
  7. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    je kan 4 skills krijgen
     
  8. boffers

    boffers Active Member

    Berichten:
    44
    Leuk Bevonden:
    0
    Thanks..
    Is het overigens nog nodig je MSN/hotmail naam te koppelen aan je Xbox Live ID om mee te doen aan het klassement, of is dat alleen zodat je de stats e.d. op de website kan bekijken?
     
  9. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Dat koppelen is volgens mij alleen voor de XSN sports site en rankings.
     
  10. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    inmiddels verlies ik tegen de compu geen enkele game meer.
    alles wordt 3-0 3-0. (ook bij grand slam)
    Ik liep vandaag gewoon 3 keer tegen een nederlaag op in de official matches.
    Ik stond 38ste en zakte naar de 78ste plaats door een nederlaag tegen de nr 746!!!!!
    0-3 4-3 3-1 was het voor hem.
    Inmiddels sta ik weer 58ste dus de schade blijft beperkt.
    Ik heb nu ook mijn laatste skill en dat is uiteraard topspin.
    Gevorderde spelers zullen dit beamen aangezien alle hooggeklaseerde deze skill hebben.
    Ik had eerst slice en was daar tevreden over totdat je echte tegenstand tegenkomt.
    Slice is toch te langzaam om iemand (die goed is) echt mee te verassen.
    Bij topspin ram je alle ballen de baan uit.
     
  11. Super Cooper

    Super Cooper My set of wheels

    Berichten:
    56
    Leuk Bevonden:
    0
    Kan je skills veranderen of heb je een nieuwe speler gemaakt??
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  12. GAGGAG

    GAGGAG The Outsider

    Berichten:
    295
    Leuk Bevonden:
    0
    QUOTE]Originally posted by Biscuitje
    Wat zou je aan het spel toe willen voegen? Nieuwe spelers? Dan hadden ze dat net zo goed meteen kunnen doen. Nieuwe banen? D'r zijn er al tientallen. Gekleurde ballen? Hmm, das een idee 8)

    Maar even serieus, wat zou jij dan aan DC willen hebben dan?
    [/QUOTE]

    Ehhh....wat masterchie_007 zegt o.a:)

    Misschien dat ze iets aan die laadtijden kunnen doen, beetje irritant vind ik. Wat ook irritant is dat je steeds moet door drukken als je gescoord hebt. Dat je bv. via de optie menu replay uit kan zetten. Soms is die replay functie wel leuk, bv je hebt van je vriend gewonnen en dan laat je replay weer zien. :cool:
    Het zijn die kleine die het spel perfect kon maken.


    Kan op zich wel toch. Bij virtua tennis liepen die ballenjongens als je tegen het net sloeg.
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  13. Nol

    Nol Pulp Fiction

    Berichten:
    2.303
    Leuk Bevonden:
    363
    of kan je Top Spin toevoegen aan slice?
     
  14. apoc

    apoc the unstoppable

    Berichten:
    717
    Leuk Bevonden:
    69
    nou je kan je skills of sterren i.i.g. niet meer veranderen ik heb dus een new poppetje moeten maken vanwege het feit dat ik eerst een verkeerde sterrenverdeling had.(4-4-4-2)
    Nu is dat 3-4-4-3.
    En ook had ik dus nu een andere skill genomen.
     
  15. Shadow89

    Shadow89 Shadow

    Berichten:
    319
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het mogelijk om via een Gamertag met 2 characters online te spelen? (Niet tegelijk natuurlijk)
    Dat ik een character heb, een me broertje ook een.
    Zodat we alllebei een eigen hebben.
    Wie weet of dit kan?
     
  16. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    ....ehm ik weet niet waar je het over hebt maar slice is onder de bal (x) en top spin (b) over de bal, dat zijn twee helemaal verschillende dingen.

    Ik sta eindelijk nr1 van de wereld ik heb eigenlijk alleen problemen met Sampras en Kuerten de rest kan ik redelijk makkelijk aan. Gewoon 5* service naar buiten, oplopen en dan alles zoveel mogelijk spreiden op eigen service en wanneer de tegenstander serveert een slice bal terug in de hoek waar je staat soms chip and charge anders gewoon zo snel mogelijk oplopen en afmaken. Zelfs mijn lange dikke gespierde afro kan dan nog van hewitt en grosjean winnen.
    Ik vind het wel dom dat je 1e van de wereld staat komt die gala-match in sponsor vrije en dan moet je tegen de nr 10 of iets dergelijks die je vervolgens in hele sets eraf moet meppen. Hadden ze beter sampras erneer kunnen zetten.
    Ander slechts is dat ze dat shirt van Hewitt dat op de cover staat er niet in hebben zitten, overal gekeken maar nee helemaal nergens (of weet iemand anders waar die zit). Ook komt het racket waar de meeste pro's (oa Grosjean en Kuerten) mee spelen (Head Intelligence Prestige) naar mijn weten niet in het spel voor. Het zijn kleine dingen die iemand die er niks vanaf weet niet merken, maar ik zou het toch wel leuk gevonden hebben als die erin hadden gezeten.

    Maar nog steeds een top spel, nu heb ik mezelf nagemaakt ook dezelfde service (4/4) hij lijkt echt goed alleen was het kapsel niet beschikbaar en heb ik maar een pet genomen en toen bleek dat ik de haarkleur te licht gekozen had

    En nu ben ik mijn pw-week aan het vern**ken door dit domme spel 8)
     
  17. Biscuitje

    Biscuitje Chili Peppers!

    Berichten:
    1.971
    Leuk Bevonden:
    5
    Om even terug te komen op het ranking systeem.

    Als jij van iemand wint die veel hoger als jij staat krijg je een hele boel punten (+-20), als je van iemand wint die lager als jij staat krijg je een stuk minder punten (+-4). Deze punten worden opgetelt en afgetrokken (ligt eraan of je wint of verliest :p). En dan wordt er zeg maar vergeleken met de tegenstand. Degene die de meeste punten heeft staat #1, enz.
     
  18. Renegades NL

    Renegades NL Active Member

    Berichten:
    1.019
    Leuk Bevonden:
    2
    Dan is het dus een kwestie van zo veel mogelijk vrije tijd hebben ?

    Wat heb je nu eigenlijk aan die top spin trouwens, ik merk er weinig verschil tussen gewoon slaan en top spin (ook nog nie heel veel gespeeld)
     
    Laatst bewerkt: 10 nov 2003
  19. satan21

    satan21 New Member

    Berichten:
    497
    Leuk Bevonden:
    1
    wat is nou het bese gastje powerfull defensief of technisch?
     
  20. XguidoX

    XguidoX Guido Almighty

    Berichten:
    120
    Leuk Bevonden:
    0
    alle keuzes die je maakt in het spel zijn naar eigen keus dus ook of je powerfull defensief of technisch bent, als je vaak naar het net komt zou ik powerfull nemen defensief als je wacht op je kans, en anders technisch. Maar je moet eigenlijk gewoon kijken naar wat er naast staat denk ik
     

Deel Deze Pagina