1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

top spin

Discussie in 'Algemeen' gestart door boessie3, 31 mrt 2003.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Nou, dat zit dus wel goed met die _O_ benen _O_ !!

    [​IMG]
     
  2. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Vind jij dat mooi???? :confused:
     
  3. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    [​IMG]

    jij niet??????
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  4. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik vind het veel te dun, je zou er zo een paraplu naast kunnen zetten ..
    Dominikovic heeft pas een mooi lichaam ... ;)
     
  5. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Om maar weer ff ontopic te gaan, de screens zien er goed uit, maar ik maak me een beetje zorgen over de camera, die is namelijk pal achter de speler geplaatst, waardoor je (zo het lijkt) helemaal het overzicht verliest.... Kunnen de mensen die zich al aan de gameplay hebben mogen wagen hier wat over zeggen? Wouter ofzo?
     
  6. kaliet

    kaliet Xbox-loos

    Berichten:
    1.429
    Leuk Bevonden:
    1
    En trouwens, volgens mij heeft ie Virtua Tennis 2 nooit gespeeld :+ Het heet namelijk Tennis 2k2 en dus niet virtua tennis 2, en daarnaast ken je het helemaal niet weten, of je moet het op de PU awards gespeeld hebben, maar van daar heb ik ook positieve berichten gehoord over de gameplay, gewoon eerst afwachten en dan zeiken bitte :)

    oh foutje, hij had het over virtua tennis 1 en niet 2, sorry O-)

    Hmm heb het filmpje net bekeken, lijkt sterk op de virtua tennis gameplay, het heeft in ieder geval de snelheid van tennis 2k2 ipv virtua tennis, en dat is zeker positief te noemen, verder beweegt de camera mee met de tennisser, bij tennis 2k2 bleef hij volgens mij (jaja het is alweer een tijdje terug) een stuk achter de speler staan en hij bleef stil staan, maarre waarschijnlijk ken je de camera veranderen, het ziet er in ieder geval mooi en soepeltjes uit, nou maar hopen dat het op xbox live ook mega vet gaat worden 8)
     
    Laatst bewerkt: 2 aug 2003
  7. Alex V

    Alex V V RACING

    Berichten:
    1.399
    Leuk Bevonden:
    1
    Lijkt mij wel vet. Weet alleen nog niet of ik em ga kopen. Wacht eerst toch even paar reviews af want ik weet niet of de gameplay fijn is...
     
  8. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    Virtua Tennis is snel, sneller, arcadey. Top Spin probeert realisme te bereiken, en doet dat écht goed voor zover de huidige build laat zien.
     
  9. Tronky

    Tronky Active Member

    Berichten:
    1.740
    Leuk Bevonden:
    1
    Ja ik vind ook dat het er cool uit ziet. Hopelijk is het trainigssysteem wel goed en uitgebreid. Ik vind dat het bv zou moeten zijn hoe meer forehands je slaat hoe beter je erin wordt. Dus gelijk waar je speelt: multiplayer, career, single player... Je ventje traint altijd. En als je bv top spin wil leren(is een soort effect dat je op je bal steekt) dat je daar eerst een soort minigame voordoet en dat je het dan ook in matchen kunt trainen. Dat zou toch wel een cool systeem zijn??? De trainingen zouden dan ook niet oneindig mogen uitlopen want anders zouden ervan die freaks zijn die dag en nacht zouden spelen. Maar je zou toch een maandje of twee werk hebben voordat je ventje perfect zou zijn. Toch wel een goed idee???
    Wat vinden jullie ervan?
     
  10. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Sorry hoor "kenner", maar ik moet je toch even verbeteren... Kun je ff vertellen hoe dit spel heet?

    [​IMG]

    Dank u O-)
     
  11. Pablow

    Pablow -

    Berichten:
    868
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb even de hele thread door liggen lezen en mensen ik kan maar in ding zeggen hebbuh hebbuh (hijg hijg...:9 ) ik kan niet wachten. Laat ze er maar lekker aan sleutelen zodat ze het tennis spel maken voor de xbox. Heb ik nog even de tijd om alvast een goed maatje voor de dubbel te zoeken, wie wil;) ?
     
  12. Cole Trickle

    Cole Trickle Active Member

    Berichten:
    1.954
    Leuk Bevonden:
    6
    ja als je wil tennisen, kan je mijn tms 2003 kopen (10,- incl. verzenden :D ).

    Ook komt iets van open usa 2003 (ofzow) uit. Nog een vage simulator.

    Daarnaast zijn ook slamtennis (xcuse if the title is wrong) en nog een bagger tennisspel uitgebracht.

    Ik wacht dus echt op preview met echte info, of mooie revieuws van bv xbw :+
     
  13. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    idd, er was ook iets van Fila tennis, met Dokic voorop geloof ik... Heb ik in de winkel ff gespeeld, en dat was ECHT nix...
     
  14. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Ik ben aan het sparen voor een nieuwe, vette computer zodat deze bij mn zussie in dr kamer kan en ik een nieuwe voor mezelf heb...dus ik moet bezuinigen op games en de juiste uitkiezen...
    Van de 2 eerstvolgende games die ik koop is dit er één ...
     
  15. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    en de andere is???
     
  16. Sonic 87

    Sonic 87 Punk Rock

    Berichten:
    493
    Leuk Bevonden:
    2
    Doet er niet toe, althans, niet hier in dit topic...

    Maja, Dat is NBA ID 2004 of Fifa 2004 :p
     
  17. jeroen18

    jeroen18 boks ouwe

    Berichten:
    153
    Leuk Bevonden:
    0
    kweetut, beetje off topic maar ik was benieuwd :)

    ik vind goeie tennisspellen echt vet en als het net zo relax speelt als dat het eruit ziet dan ga ik top spin zekers te weten kopen..

    alleen nog ffies wachten he maarja das met al die goeie games..
     
  18. jasnba

    jasnba Active Member

    Berichten:
    671
    Leuk Bevonden:
    0
    wanneer komt die uit? :confused:
     
  19. WouteR

    WouteR Senior Member

    Berichten:
    16.457
    Leuk Bevonden:
    8
    November
     
  20. RumbleBumble

    RumbleBumble Active Member

    Berichten:
    1.285
    Leuk Bevonden:
    0
    Deze game wordt echt fucking geniaal gewoon. *Ziet zichzelf Wimbledon al pakken :9

    November wordt een leuke/dure maand. Ik heb al een aantal game's gescrapt van m'n wishlist, want dit houdt m'n portemonee niet vol! Nu enkel nog PGR2 en Top Spin :)
     

Deel Deze Pagina